Drenge som forhindring

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Drenge som forhindring

Indlægaf Zakiman1 » søn 22. apr 2018 20:23

Hej.
I fredags var jeg på diskotek. Gik ind og fulgte trin jeg havde opsat for mig selv (Styles’s trin). Ingen øjenkontakt, god energi, ny kontakt med fyre, tilmeld dig en gruppe (i mit tilfælde: drengegruppe) og skab gode forbindelser med dem og brug deres navne hyppigt for at man føler sig bedre velkendt. Dog ignorerede jeg alle piger og det står der ikke konkret i “The Game” og det var kun noget jeg havde opsnappet fra gruppe-terapien hvor man fuldstændig giver sit mål den kolde skulder. Om det så er en god ide ved jeg ikke :/ Dog mit endelige kvage-øjeblik er når jeg prøver at afvæbne de andre fyrer i den gruppe med flest drenge og få piger. Dog markering af mit værd er under hastigt opbygning af tryllekunster og det er kun de fyre der jeg ikke kan få afvæbnet før de pludselig bliver til AMOG’s og så småt skubber lidt til mig undervejs. Deraf spørger jeg:
Hvordan kan jeg afvæbne de fyre uden de bliver AMOG’s?
Tak på forhånd!

Zakiman1
Zakiman1
Nyklækket

Re: Drenge som forhindring

Indlægaf Desire » man 23. apr 2018 18:25

Dit skriv er simpelthen for usammenhængende til helt at forstå, hvad der går galt for dig

Verden er ikke sort og hvid. Man behøver ikke absolut ignorerer sit 'target'. Prøv bare at være yderst social.

Vær oprigtig. Og blive fyrenes ven. Spørg ind til dem. Vis interesse. Spørg hvordan det går med damerne i aften eller what not. Du kan eventuelt spørge, om deres veninde er single, da du synes hun er sød.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Zakiman1 » man 23. apr 2018 20:29

Hej Desire! Fuldstændigt forståeligt min tekst står dig som forhindring. Mit spil er kringlet men dog ikke ubrueligt. Jeg prøver at forklare at jeg har problemer med fyre som står i vejen for mig generelt. Heldigvis er jeg fin til tryllekunster og derfor kan jeg godt markere mit værd og gøre mig mere interessant end de andre drenge. Problemet opstår når jeg skal isolere pigen uden problemer fra fyren der også har sit eget spil på hende :/. Har du/i nogen ideer til hvordan jeg kan isolere målet uden at fyren bliver offendet?
Tak på forhånd!

Zakiman1
Zakiman1
Nyklækket

Indlægaf DML » tirs 24. apr 2018 03:25

Lækkert at se endnu en i marken! Happy hunting :D Lidt off-topic, men.. imo drop dit trylleri og ignorering af piger, og arbejd på en attraktiv personlighed i stedet. Undersøg hvorfor de canned rutiner virker, og fokuser på at lære og udstråle den kerneværdi i din personlighed i stedet. Det giver dig mest på den lange bane. Altså lær natural game. Se noget nyere materiale end the game. Det kunne f.eks. være https://youtu.be/w65qBE-5fWg eller den/dem du føler du kan relatere mest til.

I forhold til dit spørgsmål:
Befriend alle omkring dig. Se alle som dine venner. Få isoleret pigen så hurtigt som muligt. Er hun umulig at få isoleret, så vent og reapproach hende senere.
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Indlægaf Desire » tirs 24. apr 2018 20:45

Jeg synes magic tricks er den fedeste gemick som conversation opener etc. Der er bare så få der kan det, at man der allerede skiller sig super meget ud. Desværre bruger mange deres kortspil etc. som en støttekrykke, fordi deres personlighed og eget game ikke virker.

Magic tricks skal selvfølgelig ikke være en undskyldning for at udvikle sit game og sin person til at være attraktiv i sig selv.

Jeg ville klart bruge det. Men begrænset og sørg for ikke at være afhængig af det.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Zakiman1 » ons 25. apr 2018 07:12

Hej Dml og Desire! Flinkt af jer lige at skrive et indlæg! Har set mange videoer med Julien manifesto og har lært mere end man tror og dermed så føler jeg at min evne til at holde en samtale i gang og være “cool” har uppet sig. Det ville nok være en god ide at se flere af Juliens videoer! Har også
oplevet samme aften da jeg begyndte en samtale ved et rent drengebord at jeg begyndte at være kedelig eller uinteressant. Jeg kom også for at læne mig for meget ind på dem og det kompineret med min samtale fik mig til at virke afhængig af at snakke med fyrerne. Altså hvis de forlod mig ville jeg være fortabt. I stedet for det hvordan kan jeg så få deres interesse og de kan spørge ind til mig og jeg kan være cool guy?
Zakiman1
Zakiman1
Nyklækket

Indlægaf DML » ons 25. apr 2018 20:43

Læs op på hooking
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Indlægaf math341c » lør 18. aug 2018 17:54

Zakiman1 skrev:Hej.
I fredags var jeg på diskotek. Gik ind og fulgte trin jeg havde opsat for mig selv (Styles’s trin). Ingen øjenkontakt, god energi, ny kontakt med fyre, tilmeld dig en gruppe (i mit tilfælde: drengegruppe) og skab gode forbindelser med dem og brug deres navne hyppigt for at man føler sig bedre velkendt. Dog ignorerede jeg alle piger og det står der ikke konkret i “The Game” og det var kun noget jeg havde opsnappet fra gruppe-terapien hvor man fuldstændig giver sit mål den kolde skulder. Om det så er en god ide ved jeg ikke :/ Dog mit endelige kvage-øjeblik er når jeg prøver at afvæbne de andre fyrer i den gruppe med flest drenge og få piger. Dog markering af mit værd er under hastigt opbygning af tryllekunster og det er kun de fyre der jeg ikke kan få afvæbnet før de pludselig bliver til AMOG’s og så småt skubber lidt til mig undervejs. Deraf spørger jeg:
Hvordan kan jeg afvæbne de fyre uden de bliver AMOG’s?
Tak på forhånd!

Zakiman1

Jeg vil ikke kommentere på hva' du har brugt af råd fra 'The Game' crap. Men mine oplevelser og hvad der virker.
Glem det der "approach kun drenge og ignorer piger" crap.

Approach gruppe af piger eller mixed grupper. Det er nemt at afvæbne fyre, især når det er fuckboys. Det eneste du skal gøre det er at spille deres bedste ven. Du betragter dem som om de er dine venner. Approacher du mixed set så approacher du gruppen på en friendly måde som om du allerede er venner med dem. Herefter skal du bare give alle værdi ved bordet både drenge og piger, sprøg hvad de laver og komplimentér på alt. Du skal bare spille dum, det virker altid, altid! Komplimenter på alt, især hos fyrerne.

Du vil bemærke at gruppen kan lide dig, de vil tilbyde dig alkohol osv, det virker altid for mig. Alle ved bordet vil begynde at respektere dig, fordi du giver alle andre værdi, så har du høj værdi. Du bliver automatisk til alphaen af bordet.. Og så er de alle disarmeret, så begynder du at tale med den pige du vil have og derefter isolere.

Det er det du skal gøre. :)

Held og lykke. Og af hensyn til 'The game' bogen, sælg den på DBA og husk at markere at den er en fiktiv bog, så ikke andre mennesker snydes. :!:

P.S har ikke læst andres posts, men kun dit post OP.
Brugeravatar
math341c
Happy Meal

Geografisk sted: Danmark

Indlægaf Zakiman1 » søn 19. aug 2018 10:30

Hey Math341c! Jeg er meget glad for dig indlæg og noterer allerede dine kloge ord. Ved hensyn af
“the game” så har den virkelig ødelagt det for mig. Man får metoder fra ti forskellige personer i bogen som ytrer sig vidt forskelligt med kvinder og vis man lytter til dem alle bliver man nemt en dårlig blanding af ti forskellige væremåder. Jeg har derfor været inde og læse en masse andre steder og når man finder ud af hvad social dynamik egentlig er så føler man sig holdt for nar. “The game” er bare en tiltrækningsbog så man betaler rigtige guruer for at lære den sande viden. Kan du eventuelt rekommendere læsning for let øvede?
Best og luck - Zakiman1
Zakiman1
Nyklækket

Indlægaf math341c » søn 19. aug 2018 17:45

Zakiman1 skrev:Hey Math341c! Jeg er meget glad for dig indlæg og noterer allerede dine kloge ord. Ved hensyn af
“the game” så har den virkelig ødelagt det for mig. Man får metoder fra ti forskellige personer i bogen som ytrer sig vidt forskelligt med kvinder og vis man lytter til dem alle bliver man nemt en dårlig blanding af ti forskellige væremåder. Jeg har derfor været inde og læse en masse andre steder og når man finder ud af hvad social dynamik egentlig er så føler man sig holdt for nar. “The game” er bare en tiltrækningsbog så man betaler rigtige guruer for at lære den sande viden. Kan du eventuelt rekommendere læsning for let øvede?
Best og luck - Zakiman1

Hele 'The Game' er bullshit. Som navnet i sig selv siger 'spillet' det er et spil der er langt fra realiteten. :|

I virkeligheden findes der ingen teknikker til forføring af piger. Det handler kun om at være selvsikker og attraktiv. Realiserer du dette, fiunder du ud af at hele PUA indsutrien er lort og scam.

PUA og alle deres teknikker er blevet skabt, så de kan sælge deres ting til fyre der er u-attraktive, fede, tabere osv, snyde dem og tricke dem til at tro på, at lige meget hvor store tabere de er, så vil teknikkerne virke.
Folk på PUA forums, måske også herinde vil blive tosset på dig over sådan et statement, og vil kalde dig grimme ting, fordi de frygter denne sandhed.

Vil du forføre kvinder så arbejd på at blive attraktiv, og det vigtigste opbyg stærk confidence.

Du beder om læsning, der er sku ikke meget læsning. Hvis jeg skal anbefale dig noget læsning, så må det kun være MJ DeMarco's UNSCRIPTED

http://www.getunscripted.com/

Læs bogen, bogen har fokus på iværksætteri, men kan bruges til alle andre emner i livet. Bogen hander om hvordan du går din egen vej og bliver fri. Der er ikke nogen der skal bestemme hvordan du lever livet, især ikke PUA's.
Gå din egen vej og bliv dygtig til at forføre piger på 'din' egen måde. 8-)

Det virkede for mig. Held og lykke!
Brugeravatar
math341c
Happy Meal

Geografisk sted: Danmark

Næste

Tilbage til Generelt om The Game