HJÆLP! Akavet sticky point

Så spørg om råd herinde!

Re: HJÆLP! Akavet sticky point

Indlægaf Motivation » man 19. feb 2018 20:32

Det er svært at sige noget korrekt, når man ikke selv har oplevet situationen. Men ud fra hvad du skriver, virker det som om hun udviser almindelig LMR.

Jeg tror som Desire, at hun er fuldt mentalt indstillet på at have sex, men tror også som Gnome, at det kan være et problem, at du ikke er mere seksuel i din adfærd. Eller, jeg tænker hvert fald på direkte seksuel (eskalering).

Det virker som om du ikke har noget problem med at trække dig tilbage når hun tvinger eskaleringen ned, hvilket er godt. Når hun genoptager initiativet er det et go for at du kan eskalere igen. Hvis det mål er at have sex med hende, så ville jeg mene, at det er sandsynligt, at det mest optimale havde været at være væsentligt mere seksuel aggressiv med eskaleringen. Så snart i kysser justerer du op, rør hende ned af halsen og på brysterne og herefter massere hendes fisse uden på tøjet. Se hvor hun stopper eskaleringen. Hvis hun bakker ud så stopper du og venter til hun tager initiativ selv (lægger sig hen til dig).

Mere eskalering og mere aggressivt. Når hun bakker så stopper du og venter på initiativ (alternativt selv tager initiativ igen efter lidt tid, umiddelbart efter et spike i flirt/samtale/stemning).
Determine what you want. Pursue it relentlessly. Do whatever you have to. Destroy your doubts and fear, and let nothing stop you. Do the work. There are no excuses, no variables. It comes down to you. If you truly want it, you will have it. Never give up.
Brugeravatar
Motivation
Hoodoo Master

Geografisk sted: København

Indlægaf Desire » man 19. feb 2018 20:58

Tror sådan set, at vi alle er enige i, at det går galt tidligt.

Når ikke han sætter et seksuelt frame fra start af, så skal han heller ikke eskalere senere, når hun giver negative tegn.
Hvad vi alle er enige om er, at han burde have sat et stærkt seksuelt frame fra start og eskaleret med det samme. Så havde hendes negative signaler formegentlig heller ikke været der.

At eskalere aggresivt, når relationen allerede er kørt siteways ift. hans intentioner, ville/er ukongruent og gør pigen utilpas.

Det er derfor at mange piger ikke kan lide nice guys. De føler, at fyrene har en skjult dagsorden. I stedet for en fuckboi eller hvad vi nu kaldes nu til dags, der som regel er rimelig upfront med sine lyster og ikke er bange for at udtrykke dem.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Motivation » man 19. feb 2018 21:40

Desire skrev:At eskalere aggresivt, når relationen allerede er kørt siteways ift. hans intentioner, ville/er ukongruent og gør pigen utilpas.

Enig, men mener du at det er tilfældet her? Der er reserveret et hotelværelse og pigen er indstillet på at sove dér med OP. Hvis ikke dét ikke er et fuldstændig utvetydigt signal for, at OP har go for at gå efter at eskalere - og også voldsommere end han beskriver - så ved jeg ikke hvad er.

Ellers skulle tøsen have gjort det med den indstilling, at det ikke skulle føre til sex - allerede efter flere dates - og uden at meddele klart ud. Altså, det kan være tilfældet: at hun vil vente endnu flere dates før hun har lyst til at gå skridtet videre, eller ser OP som cuddle-buddy (hvorfor ofte fungerer det lige? lol) Men hvor ofte ses det, at en pige ender med at have sex efter +5 dates, hvor hun direkte har afvist det på de foregående dates? Og det besvarer jo så også omvendt, hvorfor det er en lidt speciel situation, fordi OP ikke har eskaleret hurtigere og vist klare intentions. Hm.
Determine what you want. Pursue it relentlessly. Do whatever you have to. Destroy your doubts and fear, and let nothing stop you. Do the work. There are no excuses, no variables. It comes down to you. If you truly want it, you will have it. Never give up.
Brugeravatar
Motivation
Hoodoo Master

Indlægaf Desire » ons 21. feb 2018 20:47

Tænkte egentlig når først de sidder og stener den store bagedyst... For det er så tydeligt bare en 'jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, så vi stener noget tv, måske en magisk fe kommer og gør hende liderlig og så springer hun nok på mig'.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Maru » tors 22. feb 2018 00:08

Lad hende escalere. Eneste du burde gøre er platonisk kino + seksuel frame. (du føler dig lækker i øjeblikket). Hvis hun eskalere, bare acceptere, det giver hende signal at hun kan fortsætte.
Maru
Bølle Bob

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?