Hej alle

Jeg er en 25 årig mand, som altid har haft problemer med damerne - og andre ting.
Jeg voksede op med en udenlandsk far, hvor det var forbudt at se noget der nærmede sig seksuelt på tv. Selv et kys var nok til at der blev spolet frem, eller man fik dækket øjnene til.
Det har nok været med til at skræmme mig væk fra intimitet.
Jeg har aldrig talt sex/forhold/kærlighed med min familie - det ved jeg ikke om er normalt.
Da mine forældre gik fra hinanden fik jeg i stedet en alkoholisk stedfar på selvmords rend, og hvad det indebærer af tilfælde raseriudbrud - det har nok også været med til at gøre mig lidt konfliktsky/en pleaser.
I en stor del af mit liv havde jeg kun en "ven". Han kan intet lære mig - jeg tror han dør jomfru.
Jeg har heller aldrig rigtigt haft en dyb samtale med ham. Vi spillede computer sammen og åd junkfood.
Det er ikke for at få medlidenhed jeg skriver det - men for at få sat ord på hvilke problemer jeg har, så det er nemmere at arbejhde imod en løsning på dem.
Ellers er jeg som person rigtigt sjov, har en passion for at lave mad, skrive musik, danse, feste, og jeg er generelt meget livsglad og impulsiv.
På nogle områder har jeg kæmpe selvtillid, og et tilpas stort ego. På andre områder. Not so much.
Jeg har været i game i et stykke tid - dog uden at se de resultater jeg lige håbede på, så nu starter jeg "på en frisk", og ser om jeg kan gribe tingene an på en anden måde. Jeg vil forsøge at være mere konsistent omkring det, min udvikling, og med lidt større fokus på resultater.
"Either get a buzz on, or buzz off."
"We got the show rocking nonstop, and toe to toe and lip-locking, with these different pretty looking women that i met shopping, that i never thought i'd even have chance with. Now I'm fucking acting cocky, like get up and dance bitch. I'll be dancing on the back of you, tryin'a hit a home run like a damn bat i do, babe i like your attitude. I got a list of things to do, that you will be added to Why don't come home with me"
Here I go Again, pulling off a Classic. The more the women want me, the more I'll be a bastard. And I'm sorry, but that's how the story goes.