Enduk skrev:Hej Tiger!
Jeg har haft lidt ala samme problem med ansigts bumser, ikke det vilde men nogle stykker rundt omkring. Der er kommet et nyt receptfri produkt mod akne (kan også bruges selvom man ikke er voldsom angrebet) Det hedder Basiron og du kan købe det i Matas. Det kan godt tørre huden lidt ud, men en ansigtscreme UDEN fedt gør underværker!
Det man gør er at man vasker ansigtet inden man går i seng og spreder et tyndt lag Basiron på de udsatte steder og derefter ligger man sig til at sove. Næste morgen efter bruger man så ansigtscremen.
Måske hjælper det også at bare vaske dig med sæbe inden du går i seng, men det hjælper ikke på mig
Husk at ikke bruge en ansigtscreme med fedt da du fylder porrerne op med fedt hvilket resulterer i flere bumser
//Enduk
Basiron er ikke noget nyt produkt, det er heller ikke særlig godt.
Det har ødelagt flere t-shirts, trøjer og sengetøj end jeg næsten kan tælle.
Det afbleger dit tøj fuldstændig, og jeg fik det købt af min mor for en snart 9-10 år siden haha
Der er kommet bedre ting end basiron, og hvis man endelig har det i en grad, så man absolut bare skal bruge noget, så skal man hellere have pillerne.
Jeg havde ikke brugt det
Hvis det er småt som du siger, så ville jeg altså bare sige fuck det
En god hudpleje serie, masser af vand, motion og sund kost.
Det er det bedste du kan gøre, medmindre du tager et smut til lægen
Obs: Det kan godt tage noget tid, at lære sin hudtype at kende.
Så lad vær med at bruge for mange penge, på en dyr creme. De halv dyre og billige kan sagtens være lige så gode, hvis ikke bedre