Handicap

Få hjælp til at overkomme dine sticking points

Handicap

Indlægaf COLLEGEKID » man 14. aug 2017 21:12

Hej med jer.

Jeg er en ung fyr i mine midt 20'ere, som er meget social og går meget i byen. Det har jeg gjort en del år, men det er kun inde for det sidste år, at jeg har turde (måske det i kalder Innergame) jevnligt at kontakte piger og face en mulig afvisning...

Jeg er spastiker, hvilket vil sige, at jeg bevæger mig og taler lidt specielt.

Jeg løber for det meste ind i to sticking points:

1: Kvinder forveksler mit handicap med, at jeg ikke tænker helt normalt, sikkert pga. min stemme. De kan derfor blive meget befippet og give et afslag på kontakt, eller i hvise tilfælde tale ned til mig. Jeg har brug for nogle hurtige openers eller måder, at fange deres interesse og vise at jeg er normal begavet.

2: Mit klart største stickingpoint! At blive friendzoned, i stedet for at lukke. Mange piger synes faktisk, at det er interessant, at jeg skiller mig lidt ud. Og bliver ret simret når de finder ud af, at jeg flirter og viser hvad jeg vil. Men når jeg skal lukke, bakker de tit ud, enten fordi de ikke har lyst (fair nok, videre...), men tit også fordi de bliver usikre på mit handicap, da de færreste der har lavet noget med en spastiker.
Det har givet mig bedst resultater de aftener, hvor jeg ikke er gået efter at få nogle med hjem, men at få numre. Men jeg vil rigtigt gerne finde en teknik, der gør det muligt at close samme aften.

Jeg ved mit handicap giver lidt udfordringer i forhold til PIO gamet, og jeg er helt afklaret med, at jeg nok vil rende ind i mine afvisninger. Jeg har ikke kunne finde noget materiale om Pick up og handicap. Men jeg synes det er spændene, om der er en teknik, der kan vende mine udfordringer, fra noget negativt, til noget jeg kan udnøtte.

Jeg er klar på at høre jeres spændene tanker og ideer.
COLLEGEKID
Nyklækket

Tilbage til Sticking points