Når de siger "jeg har kæreste"

Få hjælp til at overkomme dine sticking points

Når de siger "jeg har kæreste"

Indlægaf svil » ons 26. apr 2017 13:39

Hej.
Jeg har for tiden været ude og taget masser af kontakt til kvinder. Og et af de stickingpoints jeg sidder fast med er at når jeg siger at de ser søde, lækkre eller dejlige ud, så siger de tit at de har kæreste på. Og til tider er det rigtigt, men syndes de bruger den ret meget. Har i nogle ideer til at komme igennem det her stickingpoint. Forøvrigt har jeg også svært ved at holde lange samtale med kvinder som jeg randomt tager kontakt til. Hvad kan man gøre ved det?
svil
Private Johnson

Re: Når de siger "jeg har kæreste"

Indlægaf DML » ons 26. apr 2017 20:43

De erfaringer jeg har haft når piger har sagt de har en kæreste er som regel at jeg har vist for meget interesse i hende for hurtigt. Shit-testen er ret nem at komme over. Bare smid et svar igen som f.eks. "Ja, og jeg har en kat derhjemme" eller "En kæreste? Hvordan er det lykkedes dig at få sådan en?" og så bare fortsæt samtalen som om det aldrig blev sagt.

Men for så vidt som muligt at undgå dette, så lad være med at vise for meget interesse for hurtigt. Er dog sikker på at der er nogen andre med bedre råd herinde end mig ;)
Are YOU living a life you want to relive?
DML
Happy Meal

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Desire » ons 26. apr 2017 23:44

Det er enten en shit test eller også har du ikke skabt interesse nok.

Når du så tydeligt viser din interesse, kommer hun med en undskyldning for ikke at stå i en situation, hvor eskalation af en eller anden art er næste naturlige skridt.

Ergo. Du skal styrke dit game før du viser intent.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf vUlpeS » fre 12. maj 2017 15:07

"Det har jeg også, men hun bliver heldigvis ikke gal over, at jeg snakker med andre mennesker" har ved en enkelt lejlighed ført til fine resultater.

Jeg inviterede på en slags afterparty hjemme hos mig selv, efter at venue'n lukkede. - Jeg syntes, hun var sjov at snakke med, og der var en farlig masse gensidig push-pull i spil, så hvorfor ikke?
- Og så skete der det, at jeg lige skulle dreje på en iTunes-knap og knappe en humlemost op. Stor var forundringen, da jeg vendte mig om igen, for da havde hun ubemærket klædt sig af og var gået i seng. Min seng, altså.

"Det passede slet ikke, det med at jeg havde en kæreste" sagde hun så.
"Nå ok, jeg har altså stadig en, men du må da gerne overnatte, hvis der er for langt hjem" fik jeg fremstammet. Og således gik det til, at jeg dagen derpå måtte overbevise min kæreste om, at jeg var faldet ned på en rist, og at det altså var derfor, at min ryg lignede John Rambo's. Gal, jeg er en torsk somme tider :roll:
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf Chacruna » fre 12. maj 2017 15:29

svil skrev:Og et af de stickingpoints jeg sidder fast med er at når jeg siger at de ser søde, lækkre eller dejlige ud, så siger de tit at de har kæreste på.

hvad med bare at lade være med at sige til dem at de er søde/lækre/dejlige?

Der er en tid og et sted til at kvalificere pigen - men det er i forbindelse med at du closer (du kan se det som et svar på et usagt spørgsmål fra hende om hvorfor du er interesseret i hende).

Beauty is bought by judgement of the eye. Derfor er dit kompliment absolut intet værd med mindre hun allerede er vild med dig.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Gregersen » fre 23. jun 2017 12:09

Det gik faktisk hurtigt hen og blev en super interessant tråd det her, da jeg (uden at tænke over det) forholdsvis ofte risikerer at opleve det samme.

En forholdsvis standard åbner for mig er også at præsentere noget i stil med "jeg synes du ser sød ud og måtte sige hej".
Jeg tror dog jeg projicerer en totalt genuine vibe, da jeg sjældent bliver mødt af "jeg har en kæreste".

Omend vil jeg sige, i de tilfælde jeg gør, er det egentlig nogle super håndgribelige råd til at bevæge sig videre derfra. Ofte har jeg en tendens til at forsøge at verificere hvadenten det er sandt eller ej, og så ejecte fra sættet.

Either way, sjove comebacks der er at finde her samt hele tankegangen med at det kan være problematisk at udvise for meget interesse for tidligt, er jeg vild med.

Det vil jeg tænke mere over - thanks guys :)
Gregersen
Konge af Burma

Indlægaf Desire » fre 23. jun 2017 13:25

Gregersen skrev:Det gik faktisk hurtigt hen og blev en super interessant tråd det her, da jeg (uden at tænke over det) forholdsvis ofte risikerer at opleve det samme.

En forholdsvis standard åbner for mig er også at præsentere noget i stil med "jeg synes du ser sød ud og måtte sige hej".
Jeg tror dog jeg projicerer en totalt genuine vibe, da jeg sjældent bliver mødt af "jeg har en kæreste".

Omend vil jeg sige, i de tilfælde jeg gør, er det egentlig nogle super håndgribelige råd til at bevæge sig videre derfra. Ofte har jeg en tendens til at forsøge at verificere hvadenten det er sandt eller ej, og så ejecte fra sættet.

Either way, sjove comebacks der er at finde her samt hele tankegangen med at det kan være problematisk at udvise for meget interesse for tidligt, er jeg vild med.

Det vil jeg tænke mere over - thanks guys :)

Selv kvinder med kærester elsker af og til at blive lagt an på til fester og blive bekræftet. Det har de jo ikke noget problem med.

Problemet er når hun skal forholde sig til det. Hvis du laver our world og den slags ting, hvor hun kan slappe af, så behøver hun slet ikke tage stilling til det, før du siger, at du vil bide hende i nakken. Og der er hun måske allerede så tændt, at hun går med på det.

Jeg tror det mest handler om at blive smooth. Hvis du smider linjen 'jeg vil noget seksuelt med dig' før hun tænker i samme baner, så vil mange piger også af ren instinkt svare noget der beskytter dem.

Viser du derimod interesse og bygger attraction, så møder du ikke den mur, selv om hun i begge tilfælde ved, at du er interesseret.

Det tror jeg i hvertifæller.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Happytalk » søn 25. jun 2017 03:27

Ifølge dansk statestik har 50% af pigerne du møder en kæreste. Der er så forskellige 'nivauer' af at have en kæreste som min illustration her viser meget godt.
[img]https://www.score-coach.dk/wp-content/uploads/2011/08/kæreste.jpg[/img]

Lad os kigge på den klassiske måde som average guy prøver at finde ud af om en pige har en kæreste: han spørger direkte: "har du en en kæreste"

Den tankeprocess som pigen gennemgår i de her få sekunder er: har han man interesse? Skal jeg svare rigtigt eller skal jeg finde på noget andet?

Sagt på en anden måde, hun har valget imellem at fortælle sandheden eller lyve. Da mange piger har én de 'ser' er det naturligt at dette svar kan have mange udfald.

Hvis vi perspektivere spørgeformen "har du en kæreste" vil det i salgsøjemed være et prædefineret outcome/respons/output i form af et ja/nej svar. Dette er dårlig kommunikation.

Der findes flere forskellige spørgeformer, som giver forskellige outputs. Hvis vi bruger lidt inspiration fra N-l-p og i stedet spørge i datid og dermed stiller spørgsmålet til hendes erindrings hukommelse, vil vi kunne aflæse ud fra hendes øjenbevægelser om hun taler sandt.

Vi skal lige have en forståelse af hvordan din hjerne fungere for at give et fuldsgørende svar; din hjerne har TO halvdele, den ene er din harddisk den husker ting du har oplevet i dit liv(momory), din anden hjernehalvdel er den KREATIVE hjernehalvdel(her du laver jokes og finder på sjove ting), når du kommunikerer med en pige kan du snakke til begge dele af hende hjerne. Hvis du er dygtig og bevist om hvordan du snakker til hver del, kan du hurtigt tilpasse din kommunikation til at få et meget bedre output.

Når du spørger "har du en Kæreste " spørger du direkte til hendes kreative hjernehalvdel. Outcome er ret prædefineret.

Hvis du spørger "hvor er din kæreste i aften?" Spørger du til hendes erindrings center i hjernen( du spørger til memory i stedet for den kreative/løgn). Da øjnene s bevægelse er cirka direkte linket til hendes handlinger kan du se ud fra hendes kigge retning om hun taler sandt.

Nu bliver der så lidt mere kompliceret, for du kan ikke læse øjenbevægelser uden at krydstjekke op i mod andre

Jeg optager lige i morgen
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Thebond » tirs 25. jul 2017 16:08

Happytalk skrev:Ifølge dansk statestik har 50% af pigerne du møder en kæreste. Der er så forskellige 'nivauer' af at have en kæreste som min illustration her viser meget godt.
[img]https://www.score-coach.dk/wp-content/uploads/2011/08/kæreste.jpg[/img]

Lad os kigge på den klassiske måde som average guy prøver at finde ud af om en pige har en kæreste: han spørger direkte: "har du en en kæreste"

Den tankeprocess som pigen gennemgår i de her få sekunder er: har han man interesse? Skal jeg svare rigtigt eller skal jeg finde på noget andet?

Sagt på en anden måde, hun har valget imellem at fortælle sandheden eller lyve. Da mange piger har én de 'ser' er det naturligt at dette svar kan have mange udfald.

Hvis vi perspektivere spørgeformen "har du en kæreste" vil det i salgsøjemed være et prædefineret outcome/respons/output i form af et ja/nej svar. Dette er dårlig kommunikation.

Der findes flere forskellige spørgeformer, som giver forskellige outputs. Hvis vi bruger lidt inspiration fra N-l-p og i stedet spørge i datid og dermed stiller spørgsmålet til hendes erindrings hukommelse, vil vi kunne aflæse ud fra hendes øjenbevægelser om hun taler sandt.

Vi skal lige have en forståelse af hvordan din hjerne fungere for at give et fuldsgørende svar; din hjerne har TO halvdele, den ene er din harddisk den husker ting du har oplevet i dit liv(momory), din anden hjernehalvdel er den KREATIVE hjernehalvdel(her du laver jokes og finder på sjove ting), når du kommunikerer med en pige kan du snakke til begge dele af hende hjerne. Hvis du er dygtig og bevist om hvordan du snakker til hver del, kan du hurtigt tilpasse din kommunikation til at få et meget bedre output.

Når du spørger "har du en Kæreste " spørger du direkte til hendes kreative hjernehalvdel. Outcome er ret prædefineret.

Hvis du spørger "hvor er din kæreste i aften?" Spørger du til hendes erindrings center i hjernen( du spørger til memory i stedet for den kreative/løgn). Da øjnene s bevægelse er cirka direkte linket til hendes handlinger kan du se ud fra hendes kigge retning om hun taler sandt.

Nu bliver der så lidt mere kompliceret, for du kan ikke læse øjenbevægelser uden at krydstjekke op i mod andre

Jeg optager lige i morgen

Kan godt lide din forklaring det er godt forklaret, interessant! Selvom, jeg hader N-L-P, synes jeg det er godt forklaret! :)

BTW: Det er altså super nemt at "forføre" en kvinde med kæreste på. Hvis du bare er intermediate i hypnosis eller influence/persusasion færdigheder, kan du nemt bypass hendes "objections" og få hende i sengen.

Men med en neutrovidenskabelig forklaring, så handler det kort om at "bypass" den analytiske del af hjernen (udføres med hypnosis eller persusasion) Du skal skabe attraction indirekte, ved at være sneaky. Prøv at spille "Thief", så ved du hvad jeg mener.
Nå, men det vil sige, at hvis hun siger, at hun har en kæreste, så lader du som om at du ikke er ude på at score hende, mens du alligevel bygger seksuel tiltrækkelse ved at røre hende og flirte med hende. Husk "Jeg har en kæreste" er en logisk argumentaiton. Lykkes det for dig at skabe en "sexual arosoual" på hende, kan hun ikke styre det (point of no return). Det er det samme når du går i panik "Fear arousal".

Men nej nej, går du ind på kvinde forums, vil de logisk argumentere at de aldrig ville være utro for deres fyre :lol: Nemt at sige når man ikke er i en emotionel tilstand.

Som Kazier engang sverede mig ved en thread, nogen af de bedste citater ever

Hvad kvinder på et logisk plan siger, at de reagerer på, og hvad de emotionelt reagerer på er to forskellige ting

Jeg kan huske jeg var med en ven ude i en natklub hvor vi sad ved nogle stranger piger, der stødte min ven på en lignende situation. Han havde drukket en del og han var bare en fyr der ikke gav en fuck. Han svarede bare "Det vil jeg skide på hunraad procent, jeg synes bare du er så sød" Og pigen grinte af ham sjovt nok.
Men hey det give måske god mening, fordi kvinder elsker fyrer der taler som de føler.
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Tilbage til Sticking points