Sådan starter du med at tjene penge online!

Spørg om lønsedler, tillæg, feriepenge og skat.

Re: Sådan starter du med at tjene penge online!

Indlægaf chrisjv » ons 8. mar 2017 15:35

Det er meget forskellige fra virksomhed til virksomhed. Jeg snakker om min egen erfaring hvad du eller andre opdager lytter jeg på MEN jeg forholder mig til min realitet. F.eks siger du

"Remarketing kampagner er gode, ja, men at de skulle have højere CTR end andre kampagner er løgn. Til gengæld har de en virkelig lav pris, fordi du kun annoncerer til en meget specifik kundegruppe (tidl. besøgende) og på den måde giver de en høj ROAS, som egentlig er vigtiere end alle andre tal."

Faktisk er mine remarketing kampagner 3x-4x gange dyrere end mine andre målrettede kampagner dog konventere remarketing 5x bedre end mine andre reklamer. Jeg har brugt over 100.000 kr på marketing reklamer det sidste år, så jeg fortæller bare hvad jeg er kommet frem til. For mig virker remarketing som en drøm, men det er fordi jeg sælger en service man kan blive ved med at købe om min målgruppe er virksomheder og ikke privat personer.

At sige A virker bedre end X er helt forkert. Man kan sige A virker bedre end X for virksomhed Y. Jep det kræver en del trafik 500.000 besøgende med en ctr på 7% vil kun give 30.000-50.000 kr.

Men som sagt er dette en begynder guide til at få en indblik i hvordan man tjener penge online. Måske laver jeg en advanceret guide senere og sælger den for 700 kr skal nok sælge et par stykker herinde hehe

Men tak for dit input.

Til alle nybegynder

Det vigtigste er at lave en hjemmeside, ha et produkt at sælge, også sende 100-200 personer til din hjemmeside. Får du 0 salg skal du begynde at kigge på din hjemmeside, får du nogle salg skal der bare sparkes flere penge ind i reklamer.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Foregående

Tilbage til Voksenting