Tylers 6 skridt - For at komme i state HVER GANG!

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Tylers 6 skridt - For at komme i state HVER GANG!

Indlægaf Dr. D » man 15. jul 2013 20:35

Hej alle!

Jeg har tit haft problemer med at komme i state hver gang jeg er i byen, men i den seneste tid har jeg været i state hver gang! En stor del af denne succes, har været at følge Tylers 6 skridt til at komme i state hver gang, samt en ny fascination af Eckart Tolle og læren om at være i nuet (Kan anbefales mere end noget andet btw!!). Jeg syntes lige jeg ville dele rådene med jer, der ikke kender dem.

En idiotsikker guide til at komme i state, er at følge Tylers 6 råd lige fra du går ud af døren. De første approaches er aldrig særlig rare, men hvis du mander dig op og følger de 6 skidt, kan du ikke undgå at komme i state! Sørg for at være i nuet uden at tænke frem, før og imens du approacher, og du vil slippe af med stort set alt den negative energi du normalt render rundt med.

Alt i alt handler denne metode om, stille og roligt at slippe af med alle de negative følelser og hæmninger man tit har i starten af aftenen, og arbejde sig frem mod at komme i state og bare nyde de positive følelser der er ved pickup.

1. Approach alle på din vej!
Det er et vigtigt skridt, der virkelig får dig til at mande dig op. Det er aldrig sjovt at komme ind på et diskotek, hvor der står to piger og danser på dansegulvet, og vide at du SKAL gå over og prøve at tale med dem. Men hvis du gør det og følger de næste skridt, vil du være i state inden der er gået en halv time. Og forstil dig hvordan du vil have det efter 3-4 timer? ;)

2. Minimer tiden mellem forskellige interaktioner.
Efter du har snakket med den første pige, skal du skynde dig at åbne en ny. Det gør, at du ikke når at tænke og give din AA ny energi. Det er stadig ikke sjovt, men du begynder stille og roligt og blive mere ligeglad jo mere du får snakket. Du kan heller ikke nå at tænke over hvad du vil åbne med, og tvinger dig ind i nuet.

3. Døm ikke dig selv
Hvis du kigger på skridt 4 og samtidig minimere tiden mellem interaktionerne, kan du slet ikke dømme dig selv. Du skal ikke vurdere om det var godt eller dårligt, det var bare som det var.

4. Find noget sjovt i hver interaktion
Det er ikke fordi du skal finde en sjov ting ved sættet (hvis du kan så gør det!), men du skal kunne se det sjove det hele situationen. Du skal hype dig selv og holde dig let og munter, og hvis du gør det, vil det hurtigt sprede sig til hele din krop. Bare det at gå op og forsøge at skubbe en interaktion til at have sex med en random tøs, er da komisk i sig selv. En anden sjov ting du kan gøre er, at hvis du bliver afvist kan du gøre grin med hende og dig selv ved at lave en åndsvag forskruet stemme og fx sige "uuuuhh wraaah, hun kan ikke lide mig, åååh neeeeej mit liv er ødelagt" og det bliver du i godt humør af med det samme!

5. Sød og kortfattet i starten, burn it to the ground senere
I starten af aftenen når du er mere indadvendt, skal du bare gå ind i sættet stille og roligt og være sød og prøve at holde en kort samtale. Når du så senere bliver udadvendt, kan du slippe afsted med alting, og her skal du bare gå all in og prøve at nå så langt som muligt med hver pige du snakker med.

6. Gå lidt længere i hver interaktion hver gang
Hver gang du snakker med et nyt sæt, skal du gå lidt længere end det forrige. Vær lidt mere sexuel og fysisk og lidt mere livlig og sjov. Til sidst er dine hæmninger forsvundet helt og du er i nuet 100%.

Du SKAL ikke følge reglerne 100% og du må gerne afvige hvis du føler for det. Hvis du fx står og har det vildt sjovt med dine venner og I joker med hinanden og kommer i godt humør. Pas dog på med ikke at snyde dig selv her, for nogen gange kan du tro du står og har det sjovt, men i virkeligheden står du og kigger dine venner over skuldrene efter piger eller andre der står og oprigtigt har det sjovt

Husk det hele handler om at komme i state, så er alt andet ligegyldigt. Det eneste du skal gøre når du er i state, er at nyde det hele, være fysisk og gå så langt du kan med hver pige du står med.

Håber I kan bruge det til noget, ellers tjek denne video for mere information om emnet: http://www.youtube.com/watch?v=aTdk0-bpv90

Dr. D, OUT!
Brugeravatar
Dr. D
Gummi Tarzan

Geografisk sted: Aarhus C

Re: Tylers 6 skridt - For at komme i state HVER GANG!

Indlægaf Ross » ons 17. jul 2013 10:57

Bestemt, kendte ikke lige rådene, men kan da se at jeg følger et par af dem. :)

Aproacher du så alle på vej til et venue? F.eks. i bussen osv?
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Dr. D » tors 18. jul 2013 00:28

Ja, ligeså snart jeg går ud af døren. Jeg prøver ikke at holde en samtale kørende, men jeg siger minimum 'hej' og smiler, til alle jeg møder på vejen for at opbygge state stille og roligt lige fra starten. Når jeg så kommer hen i et mere festligt miljø, begynder jeg at spørge lidt mere ind til folk og holde en kort venlig samtale uden fysisk kontakt. Det venter jeg med til jeg er blevet lidt mere varm :) Virker super godt!
Brugeravatar
Dr. D
Gummi Tarzan

Geografisk sted: Aarhus C

Indlægaf InterCity » ons 9. okt 2013 03:21

Super!
InterCity
Bølle Bob

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf vUlpeS » man 29. sep 2014 20:41

5. Sød og kortfattet i starten, burn it to the ground senere
I starten af aftenen når du ikke har fået nok at drikke, skal du bare gå ind i sættet stille og roligt og være sød og prøve at holde en kort samtale. Når du så senere bliver butt-drunk, kan det godt føles som om du kan slippe afsted med alting, og her skal du bare gå all in og prøve at nå så langt som muligt med hver pige du snakker med.

There. I fixed it for ya!
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf Happytalk » søn 26. okt 2014 21:19

I game lære man rigtig mange gode ting. Personlig mener jeg at state er noget fis.

Jeg satte mig som mål at jeg skal kunne snakke med piger, uden at bruge trylletricks, routiner, state.. Om så min tshirt stank af sved, anywhere anytime. Intet vil jeg være afhængig af.

Ordet state er det mest uspecifikke lort der er opfundet og skal bare ned i keyjokkie skraldespanden.

I stedet vil jeg hellere erstate det med "hun ser sød ud, mon hun passer til mine krav? " og af rent nysgærighed bliver jeg nød til at gå derover og udforske dét.. Med mindre jeg selfølgelig lige skal forbi min State pusher, tisse af og have gjort mine trylletricks klar..
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Fox » tors 30. okt 2014 00:37

Fin post. Jeg kendte alle rådenen, men det er meget godt lige at få dem genopfrisket.

@Happytalk
Som jeg ser det er state bare et andet ord for humør. Hvis du kan åbne alle lige meget hvilket humør du er i, er det jo bare godt. Men for mig er det meget nemmere at gå hen og snakke med piger når jeg er i et humør hvor jeg er snakkesalig og glad.
Jeg kan meget tydeligt mærke forskel på hvis jeg tager i byen uden at have snakket med nogle i løbet af dagen og hvis jeg har været til en fredagsbar på arbejde og snakket med mine kollegaer og derefter tager i byen. I situation nr. 2 er jeg kommet i det her glade snaksagelige humør, hvor jeg ofte uden videre kan gå over og snakke med de piger jeg har lyst til, i byen. I situation nr. 1 herimod skal jeg virkelig presse mig selv for at gå over og hilse på pigerne.
Hellere en pige i sengen, end 10 på Tinder
Brugeravatar
Fox
Moderator

Geografisk sted: Stockholm

Indlægaf Happytalk » tirs 4. nov 2014 00:53

helt enig
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Tilbage til Innergame