Thoughts?

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

Thoughts?

Indlægaf Thebond » tirs 20. mar 2018 15:04

“Men fear thought as they fear nothing else on earth -- more than ruin -- more even than death.” - Bertrand Russell

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted, hvor samfundet 'ikke' kan komme ind og blande sig i hvordan du skal være og leve.

Re: Thoughts?

Indlægaf DML » tirs 20. mar 2018 17:25

Så den lige kort. Overordnet hvad han siger:

- Imod peacocking og mener man skal fokusere på træning, en ordentlig stil og mere eller mindre blive “vel plejet” all around - det har RSD undervist i i mange år.

- Indirekte siger han udseende betyder mere end game. Den diskussion har vi lige haft i en anden tråd og mere eller mindre er vi enige i at det ikke passer.

- Man kan ikke stole på anonyme folk på et forum. No shit, man kan ikke stole på nogen på internettet, man bør tage alt med et gran salt. Sådan er det jo på alle sider.

- Han siger negging er forkert, hvilket der heller ikke er noget nyt i. Det har Pick-up communitiet også sagt i mange år. Jeg er fan af RSD og ved de underviser i at “negge ud fra positivitet”. Dvs. Sige sin mening hvis der er noget man ikke kan lide, men ikke at gøre det for at nedbringe pigens værdi, men for at hjælpe hende.

Der er intet nyt i hvad han siger. De personer han omtaler har mere eller mindre ikke været en del af communitiet i snart en 15-20 år og det er gamle metoder som er blevet erstattet/forbedret siden The Game udkom. Han gentager bare hvad Pick-up communitiet har sagt de sidste mange år.

Det er min mening.
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Voodoo Master

Indlægaf Thebond » ons 21. mar 2018 15:38

Hey min ven. Ved ikke om du har fået den helt meeen, lad mig lige opklare noget her :D

Indirekte siger han udseende betyder mere end game

Det mest overordnede han mener, det er at man øger ikke chancen for at få lays, når man har tøjstil som en klovn. Det med game, det har han ret it. Han mener game som 'game' fra PUA verden, dvs deres ti tusind forskellige teknikker og ikke dit 'confidence'. Er du super confident og ikke er så pæn, så er jeg enig ja, så kan du få lay, men udseende vil give dig et stort boost. Men om du har øvet dig på dit 'game' som i kalder det, tusinde gange, vil det ikke hjælpe når du ikke føler dig 'confident' til at få lays. Mystery som er moderen af PUA fælleskabet efter Neil Strauss klæder sig som en klovn og ligner en idiot. Du var selv enig med Fame i den thread at dårlig udseende gør det sværer for dig at få lays. Udseende er ikke det hele, men at klæde sig som en klovn, dvs pimp suit og langt hår, virker meget frastødende og dette skræmmer damerne væk, det har jeg selv oplevet med venner der klæder sig overdrevende. Selvfølgelig giver et godt udseende og en god kropsopbygning et godt boost og øger chancerne meget, og denne store boost har jeg selv oplevet da jeg valgte som teenager at ændre på mit udseende totalt, der er stor forskel. Jeg ved ikke engang om der er beviser på at Mystery har success. Det var det samme med Ross Jeffries, så mange PUA's har kopieret hans værk og brugt det selv. Der er måske én video hvor Ross Jeffries får en date, men man ved ikke om det er staged.

Man kan ikke stole på anonyme folk på et forum

Vil langt hellere lytte på en fyr der giver gratis råd og skriver en gratis blog, end nogle RSD dickheads, der gerne vil have fat i dit kreditkort hurtigst muligt.

Han siger negging er forkert, hvilket der heller ikke er noget nyt i

Sjovt du siger det, fordi jeg kan huske at en ven sendte mig en RSD refereat manual, det vil sige deres metode at lave pickup på, og Negging var nævnt som en af deres metoder og hvordan man bruger det :roll:

Ved ikke om du lagde mærke til sidst i videoen, der fortæller han at de folk der er på 'RSD' forummet, de ikke får lays. Det er meget meget muligt :lol:. Hvis de virkelig fik lays de folk der, vil de slet ikke poste noget på de forums der inde. Får man lays, har man ikke behov for at besøge RSD overhovedet. Der er tusinde af threads hvor folk spørger spørgsmål og hjælp derinde. Det er et forum fyldt med AFC´er. Men der ikke noget at undre sig over, da RSD bruger denne samme SCAM model som Tony Robins, Brian Tracy og mange af de andre self-development og self-help guruer gør. De er jo kun interesseret i at fange den rigtige fisk i søgen og hive penge ud af den. Michael kan ikke få fisse, så googler han et produkt, der lover ham ditten og datten. Jeg havde posted herinde en qoute fra en fyr hvor dårlig han blev behandlet af RSD lærerne, men folk blev med det samme defensive herinde og selvfølgelig var det ikke RSD's skyld. Man skulle tro den her hjemmeside er hosted af dem.

Men i bund og grund, hans titel af videoen siger det hele. At PUA er bullshit. Bare det, at en PUA klæder sig som en klovn siger det hele. :!:
“Men fear thought as they fear nothing else on earth -- more than ruin -- more even than death.” - Bertrand Russell

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted, hvor samfundet 'ikke' kan komme ind og blande sig i hvordan du skal være og leve.

Indlægaf DML » ons 21. mar 2018 16:31

“Han mener game som 'game' fra PUA verden, dvs deres ti tusind forskellige teknikker og ikke dit 'confidence'. Er du super confident og ikke er så pæn, så er jeg enig ja, så kan du få lay, men udseende vil give dig et stort boost. Men om du har øvet dig på dit 'game' som i kalder det, tusinde gange, vil det ikke hjælpe når du ikke føler dig 'confident' til at få lays”

Som jeg skrev så har hele PUA communitiet ændret sig. Der er ikke rigtigt noget der render rundt og laver canned game med fokus på teknikker længere. Efter 2006 har fokuser været på natural game. Derfor har det ham siger ingen relevans. Han snakker om virkeligheden for 15-20 år siden. Det han gør svare til at snakke om hvor langsom en Nokia 3310 er til at gå på internettet, når alle mennesker bruger en iPhone X.

Og husk nu hvad game essentielt set er. Det er person som går ud og møder piger, og derved skriver deres erfaringer ned. Igennem de her erfaringer skriver de ned hvad der virker og hvad der ikke virker. Det er essentielt set en persons rejse fra chode til selvsikker casanova der kigges igennem, hvor man ser efter hvad der virker og hvad der ikke virker, og derved videreformidlet det. Det er det som i dag har lavet PUA communitiet. Vi kan hurtigt blive enige, game handler om at opbygge en hvis selvtillid og integritet. Enig. Pick-up giver dig en dybere forståelse for både kvinder og sociale dynamikker som giver PUAs en kæmpe fordel over en standard selvsikker fyr.

Vil langt hellere lytte på en fyr der giver gratis råd og skriver en gratis blog, end nogle RSD dickheads, der gerne vil have fat i dit kreditkort hurtigst muligt.”

En kilde med en anonym afsender gør vel indholdet utroværdigt. Men igen, det handler jo om at tage alt med et gran salt. Vi kan hurtigt blive enige om, at RSD gør alt for at tjene penge og meget af det de deler er marketingsmateriale. Men de guldkorn de har mellem dette er tilgengæld guldværd. Men igen, den her post skal vel i sig selv heller ikke handle om RSD.

Sjovt du siger det, fordi jeg kan huske at en ven sendte mig en RSD refereat manual, det vil sige deres metode at lave pickup på, og Negging var nævnt som en af deres metoder og hvordan man bruger det”

Læs hvad jeg skrev i mit første post.

Og din hate til RSD gider jeg ikke svare på. Jeg er ikke i tvivl om du hader RSD, men jeg gider ikke føre en debat som du allerede har ført herinde en million gange.

Men i bund og grund, hans titel af videoen siger det hele. At PUA er bullshit. Bare det, at en PUA klæder sig som en klovn siger det hele.“

Hvorfor er du på et Pick-up forum, hvis du ikke kan lide Pick-up?
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Voodoo Master

Indlægaf Thebond » ons 21. mar 2018 19:18

Hey igen min ven, nu skal jeg nok lige svare dig igen :D

Og husk nu hvad game essentielt set er. Det er person som går ud og møder piger, og derved skriver deres erfaringer ned

Det er ellers et andet intryk man får når man læser PUA bøger. Det er et sæt teknikker. Også med RSD produkter som i kan lide herinde også deres 'nye' produkter :D

den her post skal vel i sig selv heller ikke handle om RSD

Men de er nok det største ekesmpel på hvordan man hiver penge ud af røven på folk og snyder dem.

Og din hate til RSD gider jeg ikke svare på

Det behøver du heller ikke :D Hvis du selv kendte 3 venner der har fået ødelagt deres liv af det, så vil du måske snakke anderledes om det, men det er lige meget, folk vil aldrig høre efter, først når de oplever noget selv.
Men at være enig i at de er ude efter penge og samtidig være fan af dem, det sku en mærkelig kombination DML :roll:
Jeg kan se Chrisjv har allerede været herinde og advaret om PUA scam, men mange var vidst ikke rigtig interesseret. :D

Hvorfor er du på et Pick-up forum, hvis du ikke kan lide Pick-up?

Hvorfor blander du pickup ind i det? Jeg har sagt at jeg hader PUA, ikke pickup?
Pickup handler ikke om at være PUA? Man behøver ikke at være PUA for at kunne picke piger up, håber jeg ihvertfald ikke du tænker.
Btw, dette forum handler også om selvudvikling og ikke kun om pickup.

Men det er også lige meget de fleste guruer bruger den samme model til at scame. Guruer der lover dig 'ditten og datten' er 99% af tilfældende et potentiale for at være et scam.
Min begrundelse for hvorfor jeg hader nøjagigt RSD, det er fordi de ikke kun har scamet, men ødelagt tre af mine venners liv, til den tilstand at de var håbløse og hjælpeløse med depression på ryggen :?
Men du kan bare scrolle rundt på forumet, der er en bruger herinde der også har skrevet at 'game' har ødelagt ham men ved ikke om det var pga RSD.
Her er der en video, er har været folk endda der er forklaret hvordan de snyder folk.

https://youtu.be/QYc1-wxRx0Y?t=4m25s

God dag (y)

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Indlægaf Kaizer » tors 22. mar 2018 13:01

Jeg fik ikke noget ud af videoerne her, men har fået en del ud af RSD. Men som med så meget andet skal det tilgås med en vis portion kritisk sans og personligt ansvar. Deres videoer på Youtube er gratis, og diverse programmer kan altid torrentes.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Gnome » tors 22. mar 2018 21:39

Nu skal det ikke blive en rsd-fanklub tråd. Men jeg har bestemt også fået gode ting ud af rsd. Juliens nye har givet mig ny lyst til at se lidt rsd-videoer igen.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » fre 23. mar 2018 12:46

... Nu læste jeg hele indholdet i indlæggene fra Thebond som ligger i tråd man hans hidtige katalog af indlæg. Hvis man rent psykologisk skal forsøge at forklare det, så tror jeg der er tale om en form for ‘forskydning’, hvor fordi at Neil Strauss engang har peacocket i 2004 og Bonds 3 venner har haft personlige problemer, så er RSD nu udset som skurken. De negative følelser man har til en ting bliver hermed flyttet til et andet objekt eller situration - man kanaliserer en tanke eller følelse fra den faktiske kilde til noget andet eller nogen anden, på kryds og tværs. Ofte kan det også være, at man selv har det dårligt, og hermed søger et ydre lærred. Jeg har i hvert fald svært ved at se alle forbindelserne - det er lidt som om, at der er gået noget tabt undervejs i de her indspark? Kan også være, det bare er trolling, eller at han ikke har sat sig ind, hvad RSD anno 2013-15 og anno 2018 underviser?
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Thebond » lør 24. mar 2018 23:02

Kaizer skrev:... Nu læste jeg hele indholdet i indlæggene fra Thebond som ligger i tråd man hans hidtige katalog af indlæg. Hvis man rent psykologisk skal forsøge at forklare det, så tror jeg der er tale om en form for ‘forskydning’, hvor fordi at Neil Strauss engang har peacocket i 2004 og Bonds 3 venner har haft personlige problemer, så er RSD nu udset som skurken. De negative følelser man har til en ting bliver hermed flyttet til et andet objekt eller situration - man kanaliserer en tanke eller følelse fra den faktiske kilde til noget andet eller nogen anden, på kryds og tværs. Ofte kan det også være, at man selv har det dårligt, og hermed søger et ydre lærred. Jeg har i hvert fald svært ved at se alle forbindelserne - det er lidt som om, at der er gået noget tabt undervejs i de her indspark? Kan også være, det bare er trolling, eller at han ikke har sat sig ind, hvad RSD anno 2013-15 og anno 2018 underviser?

Selvfølgelig har jeg det dårligt, hvad har du regnet med? Vil du ikke have det dårligt NÅR du har brugt en helveds masse timer på self-help og self-development programs og finder pludselig ud af én dag, at alt det du har lavet er bullshit, at alle de guruer er fuld af lort? Vil du ikke blive sur og især når du ser folk som herinde tror på alt det lort de siger. Jeg har skrevet tydeligt hvis du læser mine 'posts' at jeg har studeret game. Neil Strauss var starten, men jeg kunne ikke læse hans bog færdig, fordi jeg var i tvivl om at det var ikke-fiktiv jeg læste :roll: . Jeg GAV 350 kr for den dude, jeg troede bogen var 'the true shit' om at lave damer, men det var fuldstændig modsat, det er en total joke at folk har givet den 5 stjerner. Og jeg troller ikke. Men folk gider ikke at se denne sandhed for dem selv. Jeg har været på mange self-development forums, hvor jeg er blevet banned, fordi folk kunne 'ikke' indse at alt det selv-hjælp de har lavet var bullshit. DEt er lidt ligesom med alkoholismen. Man vil gøre alt for at ikke-indse at man har et problem. Frygt oven på frygt. Disse selv-hjælp folk, frygter denne sanhed, da de er afhængige af dem. Og jeg har den samme følelse herinde.
Folk bruger en helveds masse timer på selv-hjælp og når man så spørger dem, hvad de faktisk har opnået, tænker de sig om: ikke en skid.

GAD vide hvor mange herinde af jer, der har studeret RSD, har været failures? I lyder alle sammen til at i allerede har været gode med damer og altid har siden i var teenagere. Det har jeg desværre ikke, jeg haft en rædselsfuld barndom. Det gik så over min selvtillid. Jeg har været 100% AFC som i kalder de i jeres verden engang. Og intet PUA program har hjulpet mig never. For det første er 'PUA' pseudoscience og dem der coacher i det kan karakterises som 'Kvaksalvere' næsten alle af dem er ikke læger eller er ikke autoriseret som læger/psykologer osv. RSD er hoved-skurken, men hele PUA er lort. Jeg er inde på det her forum, fordi der nogen kloge hoveder der kommer med fornuftige råd nogle gange. Der var en fyr for 3 uger siden, der engang skrev pm til mig om hjælp og undrede sig over hvorfor jeg kristiserer alt PUA herinde, efter jeg skrev ham en mega lang besked om at hvor meget han har spildt sin tid og hvad self-development faktisk handler om, skrev han aldrig tilbage, jeg tror han blev pænt sur den dag over det. RSD har intet specielt, de har bare malet deres lille verden op om at de ved alt om damer. Men de har ikke nogle 'dataer' på det de laver. Hvorimod tager du en psykologisk bog om hvorfor folk opfører sig som de gør er det forklaret med videnskab. RSD's mission er bare til at få jer til at tro på alt det de siger. Det er ligesom en CULT. RSD er ligesom en CULT. De opbygger den ide om at 'lave damer' er en super laaang skil som tager år at udvikle, som kræver tusinde af teknikker osv. Hele PUA giver dette billede. Jeg blev hypnositerest til at tro på det, da jeg startede med at læse om PUA. men jeg har heldsigvis de-hypnotisreret mig væk fra det. Jeg fik et billede af at det er en skil der tager år at udvikle. MEN com on vi ved jo at det er bullshit, I ved det jo også. Jeg kender jo fyre fra siden de var teengare, kunne de effotlessly lave damer også de lækre. Og hvad, de har sikkert 'naturtalent' som i kalder det? Lyder også som et pseudoscientific udtryk, han er født med de magiske gener til at lave damer WTF! :lol: . Jeg er så glad for at når jeg endeligt har studeret en masse materialer om hvordan hjernen fungerer og hvordan man omprogramerer den, så har jeg ikke brug for en coach. EN CULT-PUA coach :lol:
Jeg har had på PUA, PUA er bare en money-making industri. Dette forum er godt fordi folk ikke kun snakker om PUA men også om udvikling.
Så RSD er det største lort nogensinde.

Og du siger kaizer du ikke fik noget ud af videoen? Så er du vidst hypnotiseret af 'PUA' industrien. Du lyder som om du virkelig arbejder for RSD eller noget og ikke 'vil' se hvad videoen prøver at fortælle. Prøv at spole til det moment hvor han snakker om Mystery? Han har jo 100% ret. Hvordan skal en AFC håndtere og få inspiration af sådan en som Mystery?
At gå klædt rundt som en klovn plus at have sort neglelak på som om man var bøgse. Hvordan fanden skal det hjælpe at giver dig lays? Det skaber kun mere awkardness og hårde scenarier for ny begyndere. Selvfølgelig skiller han sig ud når han går rundt som en klovn. Hvis jeg tog klovne tøj på i en natklub, så selvføgelig vil jeg være 'center og attention' men jeg tror folk, især damerne vil flække af grin.
Jeg vil blive kendt for natklubbens fede idot hvis jeg gik klædt sådan. Så selvfølgelig skal man 'se godt ud' som han siger på videoen. Man skal vise at man er en 'rigtig' mand. Og ikke en klovn der går med pimpsuit, neglelak osv.

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Indlægaf Kaizer » søn 25. mar 2018 12:36

Jeg ved ikke noget om Mystery og Niel Strauss for 15 år siden, så der må jeg melde pas. Tænker ikke der er nogen, som går op i dem længere.

I forhold til RSD, så er du sur over, at du ikke selv er blevet bedre til at score af at følge nogle af deres ideer, og derfor er de nu onde og skal pålægges X/Y/Z motiv?

Så længe folk (inklusiv jeg selv) oplever, de får noget ud af det, og det hjælper dem med at score mere, og andre ting, kan jeg vitterligt ikke selv se problemet.

Men hvilke af deres ideer er konkret du uenig med, og hvad er din bedre og mere præcise udlægning af samme? Kan du henvise til en video eller et produkt (Jeg har dog kun Pimp, som jeg har hentet som mp3 på piratebay).

For selvom jeg åbenbart er ansat af en cult, er jeg egentlig forholdvist udogmatisk, og åben for det meste, så længe det hjælper mig og alle andre med at blive bedre til vores craft.
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Næste

Tilbage til Off Topic