Rejse imens man laver pick-up?

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

Rejse imens man laver pick-up?

Indlægaf chrisjv » søn 8. jan 2017 15:20

Hej derude, jeg vil gerne rejse rundt og score damer(og slippe væk fra skat), altså til div lande. Nogle der har økonomiske tal som kan være brugbart, tænker at starte med 20k kapital også hustle ekstra penge derfra.

Jeg ser bare nogle hoteller 2-3 stjernet koster 400-800 kr om dagen som hurtig vil få de 20k til at forsvinde. Selv 40k ville ikke være nok der. Da jeg ville ha over 1000 kr i omkostninger om dagen.

Jeg har selv lavet lidt research de seneste par dage:
* Hold mig væk fra hovedstader fordi hotel er billigere.
* Hold mig til fattige lande såsom ukraine,prag,rusland osv

Hvis i har andre tips sig til, derefter hostel er fuldstændig udlukket.

Jeg ville gerne kunne leve for 100-200 kr om dagen men det ser ud til at være udlukket men det forstår jeg ikke, fordi jeg bor i en 2 vær i Danmark og kan sagtens leve for 200 kr om dagen inkl alt.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Uglúk of Isengard

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Re: Rejse imens man laver pick-up?

Indlægaf Gnome » søn 8. jan 2017 16:42

AirBnB? Billigere end hoteller..

Du lever da ikke for 200kr om dagen i DK? Så har du sgu en billig 2 værelses.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » søn 8. jan 2017 17:39

Gnome skrev:AirBnB? Billigere end hoteller..

Du lever da ikke for 200kr om dagen i DK? Så har du sgu en billig 2 værelses.

Jep, yeah bor i en 2 vær for 1900 inkl vand da jeg fik boligstøtte betalte jeg 1600 i husleje. Det er dog boligforening, har været medlem siden jeg var 15 år har et godt nummer og kun 1 km fra byen. Alt i jylland er billigt hvis du kigger væk fra århus og odense, aalborg som er studenter byer.
Brugeravatar
chrisjv
Uglúk of Isengard

Indlægaf Kaizer » søn 8. jan 2017 18:56

Se på en gut som @maxime_cassady på instagram eller https://www.youtube.com/user/MaxBrianOnRoad, som gør præcist det, du snakker om - altså rejser rundt og scorer damer i hele verden. Kan huske ham fra RSDnation.

Hvis du vil rejse rundt og se ting, kan du slå to fluer med et smæk ved at købe en vogn, du samtidig kan sove i. Det kunne være en stationcar eller van, hvor du smider en madres bagi. Så kan du sælge den igen bagefter.

Du kan også crashe ved piger, som du møder på din vej ligesom ham der New York-Joe , eller du kan couchsurfe. Hvis du har en business, du skal køre, kan du altid sidde på en cafe med gratis wifi og arbejde med den. Så har du flere penge at bruge på at opleve ting.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Kaizer
Chuck Norris

Indlægaf chrisjv » ons 11. jan 2017 15:03

Tak for gode svar pls kom med dem vil ha så meget viden som muligt. Penge er intet problem da jeg har en online forretning, dog er jeg utrolig sparsommelig så vil gerne have så meget værdi for så lidt penge som muligt.

Jeg rejser af 2 grunde, slippe for skat og score udlandske damer. Jeg blev dog meget overrasket over det var så dyrt, når jeg kan bosætte mig billigere i Danmark end de fattigste lande i verdenen. Men måske betaler man blot for en levestandard og ikke for hvor man er bosættet.

Man høre bare disse rygter at man kan leve som en konge for 10k i flere mdr i lande, men når jeg sidder og udregner de aktuelle udgifter kan jeg ikke få det til at hænge sammen med "rygterne". Jeg er ude på at bibeholde den levestandard jeg har nu til mindre penge, ikke leve dårligere for mindre penge. Jeg har kigget på lande som ukraine og rusland (ville også gerne tage mexico, spanien men ser for dyr ud 300-400 kr per nat for overnatning på en 3 stjernet hotel) da ukraine skulle være det fattigste land i verdenen (udover afrika) og enda fattigere end indien, men stadigvæk kan jeg ikke få prisen under $1000 per mdr også sænker jeg enda min levestandard. $1000 i mdr kan jeg sagtens leve for i Danmark, da jeg har levet på en SU engang uden problemer. Det der simpelthen mindblower mig, er jeg skal betale mere for at bibeholde min levestandard i de fattigste lande i verdenen. Men som sagt hvis man betaler samme pris for den samme levestandard i hele verdenen er det forståligt.
Brugeravatar
chrisjv
Uglúk of Isengard

Indlægaf Happytalk » fre 13. jan 2017 00:50

> fattigste lande i verdenen: Husk at de lande også er dem med mest kriminalitet og korruption. Da du arbejder med IT, kan du ligeså godt få så meget kvalitets outsourcing af opgaver som muligt. Tager du eksempelhvis til Sao Paulo (arbejderklassen, folk tager fra hele landet hertil for at finde jobs) i brazilien, får du top dollar arbejdskraft til ingen penge. Det er ikke Rio jeg mener. Ellers kan du tage fillipinerne, eller Inden. Hvis jeg selv skulle smutte afsted blev det nok Australien eller Canada.. eller spanien pga tapas. Hvis det var ren damejagt, så blev det nok Australien eller øst-europa. Ved intet om rusland, udover at dansker bliver set op til og pigerne er starfuckers. Island.. pigerne er fucked up crazy, flot natur.
https://en.wikipedia.org/wiki/Corruptio ... ions_Index

> Sygdomme - Syd for ækvator: Rejser du syd for ækvator er der mange tropiske sygdomme som du kan risikere.. Husk at indregne vaksenations priser. Nepal kostede mig mindst 5500,- i vaksenation for to år siden. Kommer du til skade i USA... så skal du frem med den store tegnebog hvis du ender på sygehuset.

Du kender den nok.. Big Mac Index, viser hvor mange timer man skal arbejde for at købe en big mac:
https://www.statista.com/statistics/274 ... a-big-mac/

> Sprogbarriere... engelsk er mindre udbredt ind du regner med... spansk er godt hvis du kan det (hvilket jeg forstår at du gør):
https://da.wikipedia.org/wiki/Engelsk_(sprog)#/media/File:Anglospeak(800px).png

Strømafbrydelser....... du har gættet resten...

Kina = Firewall of doom

Tegn en god forsikring, så dit fly hjem er sikret.. det er for dyrt at lade være. Du har råd til det. ;)

Nu har du styr på worst case, så er det bare afsted ;) ;)

nu gidder jeg ikke skrive mere....
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Fjamseplov

Indlægaf Desire » lør 21. jan 2017 18:41

Du kan da ikke sammenligne hotelpriser med din lejlighed i Danmark. Hoteller er dyre i de fleste lande. Find lokale du uofficialeltielt kan leje værelse hos ellers er der airbnb, couchsurfing mv.
Der er en Belgisk gut, der har rejst verden rundt uden at bruge en øre. Prøv at se om du kan finde ham på google.

Overvej østeuropa. Kvinderne er smukke og du vil have høj status fra starten. Og de fleste taler engelsk.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » tirs 24. jan 2017 17:19

Hvis du slår til nu, kan du leje Pablo Escobars 12-værelses penthouselejlighed i Medellin, Columbia ( https://www.airbnb.dk/rooms/9880326 ) for ca 6000kr pr nat :D

"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Kaizer
Chuck Norris

Indlægaf ZhanToO » ons 8. feb 2017 01:27

Son allerede nævnt kan du ikke sammenligne hotel med en lejlighed.
Afhængigt af hvor længe du regner med at blive samme sted kan det måske betale sig at finde en almindelig lejlighed og leje.
Ukraine er ikke det fattigste land udover Afrika.
Europas fattigste er Moldova. Det kan du bo rimelig billigt, endda også på hotel.
Kvinderne er ikke afskrækket af os danskere, men det er ikke lige så vilde efter turister som mange af de andre fattige lande.
Engelsk er ikke lige udbredt blandt alle dele dag befolkningen.

Mange pæne damer. Over alt.
ZhanToO
Private Johnson

Tilbage til Off Topic