Introducer dig selv!

Hej nye - det her er for jer!

Re: Introducer dig selv!

Indlægaf odinstorm » tirs 30. aug 2016 18:53

Hej, jeg er 26 år gammel og jeg læser datalogi (MSc) på københavns universitet. Jeg har boet i København i et år, og taler jeg lidt dansk.

Hvorfor kommer jeg her? Fordi, “You are the average of the five people you spend the most time with.”

(Okay, my Danish isn't that good :roll: )
Jeg fandt Game by looking for help with AA to help with girls period, rather than, say, to get with many or the hottest girls.
The practical philosophy aspect to the PU community quite impresses me, and some extend it to free-balling the rest of life too.
[I haven't read "The Game". I'm most moved by Mark Manson, the Attraction Institute, and a guy from Japan Lair.]

Newbie steps, the Game outlook, and teaching English have led me to remove AA in most wakes of my life save for sexuality and entrepreneurship. Now it's time to face the final first steps.

I'm going to go on more solo missions at discos, acclimate to enjoying the atmosphere, observe, and push towards action.

I hope to have mutually beneficial correspondences with y'all here too (^_^).
odinstorm
Fætter kanin

Indlægaf darkness » ons 30. nov 2016 00:19

Hej, jeg er 22 å gammel og læser bachelor i Fysik, er musiker og spiller guitar.

Jeg læste først The Game for 7 år siden, og har siden da været super interreseret i værden af Pick-Up, læst masser med hensyn til det i tidens løb.

Men desværre var det ikke lige min gode gamle, generte, introverte, socialt akavet mig's stil, at tage ud i byen og game, eller daygame. I lang tid... Jeg har aldrig været god til sociale interactioner, hvilket medførte til at jeg heller aldrig har haft en kæreste, eller kysset en pige... Indtil for nylig.

Efter at have smagt stor success med min første scoring for et par måneder siden, er jeg blevet besat af at få styr på denne del af mit liv, der hedder Kvinder, og jeg håber på at være medlem af DanskPickup vil hjælpe mig med at komme igang, og give mig mulighed for at møde masser af nye mennesker med same interrese som mig, nemlig forførelse af det modsatte køn. ;)

Hvis man ser bort fra min triste historie, er jeg ellers en meget energisk, nysgerrig og eventyrlysten person, og glæder mig til at måde mange af jer andre, nye såvel som gamle, players :D

Hilsen fra
The Darkness
darkness
Gummi Tarzan

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » man 5. dec 2016 15:21

jeg troed', de var slemm'
Før var der tusind af dem
Har det lidt ligesom, nu, hvor de henne?
De' umulige at finde
Ny dag, skuden den er vendt
Popstjerne, flous og en Benz
Før var der tusind af dem, min juu den er tændt
Sug ind, pust ud, så de glemt, jep jep jep
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Snack-Hunter » tirs 6. dec 2016 21:16

Hej alle :)

Jeg er en 25 årig mand, som altid har haft problemer med damerne - og andre ting.
Jeg voksede op med en udenlandsk far, hvor det var forbudt at se noget der nærmede sig seksuelt på tv. Selv et kys var nok til at der blev spolet frem, eller man fik dækket øjnene til.
Det har nok været med til at skræmme mig væk fra intimitet.
Jeg har aldrig talt sex/forhold/kærlighed med min familie - det ved jeg ikke om er normalt.
Da mine forældre gik fra hinanden fik jeg i stedet en alkoholisk stedfar på selvmords rend, og hvad det indebærer af tilfælde raseriudbrud - det har nok også været med til at gøre mig lidt konfliktsky/en pleaser.
I en stor del af mit liv havde jeg kun en "ven". Han kan intet lære mig - jeg tror han dør jomfru.
Jeg har heller aldrig rigtigt haft en dyb samtale med ham. Vi spillede computer sammen og åd junkfood.

Det er ikke for at få medlidenhed jeg skriver det - men for at få sat ord på hvilke problemer jeg har, så det er nemmere at arbejhde imod en løsning på dem.

Ellers er jeg som person rigtigt sjov, har en passion for at lave mad, skrive musik, danse, feste, og jeg er generelt meget livsglad og impulsiv.
På nogle områder har jeg kæmpe selvtillid, og et tilpas stort ego. På andre områder. Not so much.

Jeg har været i game i et stykke tid - dog uden at se de resultater jeg lige håbede på, så nu starter jeg "på en frisk", og ser om jeg kan gribe tingene an på en anden måde. Jeg vil forsøge at være mere konsistent omkring det, min udvikling, og med lidt større fokus på resultater.

"Either get a buzz on, or buzz off."
"We got the show rocking nonstop, and toe to toe and lip-locking, with these different pretty looking women that i met shopping, that i never thought i'd even have chance with. Now I'm fucking acting cocky, like get up and dance bitch. I'll be dancing on the back of you, tryin'a hit a home run like a damn bat i do, babe i like your attitude. I got a list of things to do, that you will be added to Why don't come home with me"
Here I go Again, pulling off a Classic. The more the women want me, the more I'll be a bastard. And I'm sorry, but that's how the story goes.
Snack-Hunter
Gummi Tarzan

Indlægaf Raveonette » fre 9. dec 2016 21:54

Hej smukke mennesker,

Jeg er en pige på 25 år, og læser til dagligt psykologi på KU

Jeg har været inde i gamet for et par år siden, men fik en sød kæreste, så det gled ud i sandet. Jeg er nu ude af det forhold. og er klar til at tage København med storm :D

Jeg har læst en del om PUA gamet. Jeg er vanvittigt facineret af det, både af personlige og uddannelsesmæssige årsager. Jeg lever for de menneskelige relationer imellem kønnene. Finder det dog lidt morsomt, at stort set alt PUA-marteriale er henvendt til mænd. Jeg håber, at man kunne møde nogen ligesindede piger herinde, som var friske på at udfordre hinandens game i byen.

Drengene må også gerne lære fra sig. I dont mind :mrgreen:

Vi ses derude.

- A
“I’m not a woman. I’m a force of nature.”- Courtney Love
Brugeravatar
Raveonette
Nyklækket

Geografisk sted: København

Indlægaf primetime » tirs 3. jan 2017 16:43

Halløjsa folkens, så er det vist på tide at jeg introducere mig selv her i forummet.
Primetime, 41 år og bosat i Århus.

Blev introduceret til “Spillet” af min lillebror for et par år siden, efter jeg højlydt brokkede mig over kvinderne i mit liv. Han gav mig bogen og sagde “hvad har du tænkt dig at gøre ved det?” :D

Pt. benytter jeg “spillet” til selvudvikling og inner game, og er ved at blive en bedre og stærkere version af mig selv.
“Spillet” er også blevet en naturlig del når jeg går i byen. Jeg synes det er hylende morsomt, at man kan står og sige til en pige, “at hvis det ikke var fordi jeg er bøsse, havde du været min for lang tid siden” eller grine af hende når hun fortæller hvor hun kommer fra og sige, “Ad. Åh nej, har jeg nu brugt alle mine scoretricks på en der kommer fra Horsens, og så gå sin vej”, og at hun alligevel vil kysse og ses igen. Kvinder er sgu da fantastiske :lol: .

Håber at jeg lære at kende en masse fantastiske mennesker herinde.
Har du spørgsmål, så fyr løs.

Primetime
primetime
Nyklækket

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Glantie » ons 4. jan 2017 14:40

Hej jeg er 26 år og læser datalogi i århus/ søger arbejde

Jeg blev introduceret til spillet for et par uger siden, og glæder mig til at lære nogen metoder der gør det nemmere at forføre damer og øve mig i at snakke med dem :)
Glantie
Gummi Tarzan

Indlægaf Trigger » tirs 9. maj 2017 09:33

Aarhus, 27år.

Jeg har oplevet dødsfald af begge mine forældre i løbet af de sidste to år. Er blevet nødt til at sætte studiet på orlov og er nu ved at komme ovenpå igen. Er for ikke så lang tid siden gået fra kæresten, som jeg troede, jeg skulle være sammen med for altid. Lige nu er der fokus på selvudvikling og inner-game og på at genopbygge et velbalanceret liv for mig selv. Så småt begynder jeg at fokusere på at lære det med at tiltrække piger og i forhold til begge aspekter har jeg tænkt, at danskpickup.dk kunne være en ressource.

Og ja, ligesom mange andre blev jeg introduceret til PUA-verdenen gennem "Neil Strauss' the game" som jeg læste tilbage i 2010.

Peace!

- Trigger
Trigger
Nyklækket

Indlægaf Rodolfo » tirs 11. jul 2017 10:18

Jeg er en ung fyr på snart 23, der er ved at komme ind i PUA-verden. Jeg er startet ud med Strauss, Mystery osv, men mangler stadig en del praktisk erfaring, selvom teorien sidder meget godt. Jeg er i gang med min bachelor på musikkonservatoriet, hvor der også er fyldt med skønne kvinder!

Hyg!
Rodolfo
Nyklækket

Foregående

Tilbage til Læs Først