Lima's advanced Blowjob Guide

Find og scor ham du vil have

Lima's advanced Blowjob Guide

Indlægaf Lima » lør 21. jan 2012 12:11

Lima’s Advanced BJ Guide

Drenge, Hvis jeres piger sutter til at give BJ’s (no pun intended), så få hende til at læse denne her guide.
Piger, hvis i tror i er gode til at give Bj’s, så læs denne guide.

Jeg har efter længere tids tænkning, besluttet mig for at skrive denne guide.
Hvis i har tilføjelser så kom med dem. Men, jeg siger med det samme at dette er advanced guide, så jeg har ikke gidet bruge for meget tid på at forklare teasing, og opbygning af tension op til selv blowjobbet. Ej heller har jeg gidet at bruge tid på at forklare flueknepperi teknikkerne. Det ville simpelthen tage for lang tid.

Dette er skrevet for at give faktiske teknikker og fifs, til at give de bedste blowjobs. Ever.

Ordguide (for de langsomme):
Glans -> Grænsen mellem pikhovedet og pik-skaftet, siddende på pikhovedet.
Frenulum -> Strengen på undersiden af pikken, hvor pikhovedet mødes. Meget følsomt punkt.
‘Million dollar punktet’ -> Betegnelse for punktet hvor man kan trykke udefra på hans prostata, og forhindre udløsning, men ikke orgasme.

Første step: Build tension.

Tease fyren så han får en idè om hvad der skal til at ske. Rør hans erogene zoner som fx:

- nakken
- øreflippen
- maven
- Det stykke på maven omkring hans hofter, som får hans muskler til at trække sig sammen.
- halsen
- overarmene
- omkring håndledene
- røven
- inderlårene

bare for at nævne nogle.
Blide strøg med fingrene, inden du går igang med tungen/ kysseri. Bevæg dig nedad, og kys ham rundt om pikken, på inderlårene, og kuglerne.
Tag hans kugler blidt i hånden, og masser dem meget blidt imens du kysser omkring pikken, og opbygger tension.

Hvis han ikke allerede er hård (det er han), så grib omkring pikkens rod, og pres ned imod hans underliv. Denne teknik bruges til at gøre rejsningen hårdere.

Andet trin: Blowjobs for dummies.

Slik hans pik fra roden op til pik-hovedet.
Det vigtige ved at gøre dette, er at der skal masser af spyt på pikken. Det skal være så vådt som muligt.
Tag eventuelle flere slik fra roden og op til hovedet, rundt omkring på hans pik, og sørg for at have samlet lidt spyt i munden inden du gør det. Bare så du er sikker på at det bliver vådt nok.
Du kan eventuelt også spytte lidt diskret i dine håndflader. Slik omkring hans glans, og tag han pikhovede i munden. suction er nøgleordet. men ikke alt for hårdt. endnu.

Grib om hans pik med den hånd du normalt bruger, og tag fat omkring pikkens skaft, så han kan mærke det, uden at det gør ondt.
Begynd at køre din hånd op og ned, imens dit hovede følger din hånds rytme.

Sørg hele tiden for at der er at glat og gnidningsløst.
Sørg for at din tunge kan mærkes på undersiden af hans pik. Og at dine tænder ikke kan mærkes. Overhovedet. Sug derefter til.

Tillykke, du giver nu virkelig stenede og average blowjobs.

Tredje trin: Taking it to the next level.

Teknikkerne jeg har valgt at beskrive her, kan selv mixes i rækkefølge, tempo, styrke osv. Og derfor beskriver jeg ikke et handlingsforløb som ovenfor.

Wrist twisting

I sammenhæng med ovenstående, så er det muligt istedet for bare at køre hånden op og ned, at dreje håndleddet mens du kører hånden op og ned ad hans skaft.
Dette gør det muligt for dig at variere trykket på de forskellige steder på skaftet, samtidigt med at du rammer mere dynamisk, og flere steder på skaftet.
Selvom at skaftet i sig selv ikke er særligt følsomt, så er det en god basic teknik når den kombineres med din mund.

Head twisting

Ligesom man kan vride sin hånd, kan man også gøre det med hovedet.
Når det gøres med hovedet, så er det muligt på vejen op, at du inde i din mund, lige rammer frenulum rigtig godt med tungen, da den automatisk vil snitte dette punkt i og med at du twister dit hovedet.

Når man kombinerer dette med ovenstående, vil det sige at mens ens hovede og hånd køres nedad, så drejer man både hovedet mod fx højre, og hånden, samtidigt. dette vil altså sige at dit håndled i dette tilfælde skal bøjes mod venstre.

Double wrist twisting

Denne teknik, er den samme som den første, dog bare gjort med to hænder. Dette betyder, for det meste, at du dog bare skal bruge en 3-4 fingre fra hver hånd til at gribe om hans skaft, når du har din mund om pikhovedet.
Når man double wrist twister, så kan jeg personligt bedst lide at have den hånd jeg normalt bruger (højre), til at være øverst og tættest på mine læber.
Du griber derefter med venstre hånd under din højre, og når du twister dit højre håndled mod venstre imens du kører nedad, så twister du venstre håndled imod højre. Og omvendt når du derefter kører opad skaftet.
Dette kan, i begyndelsen, godt lige kræve lidt koordinationsevne, for at få det til at fungere rytmemæssigt, især når du også skal tænke på hvad du laver med munden.
Jeg plejer at twiste mit hovede samme vej som jeg twister min øverste hånd.

Det er derudover muligt at bruge den nederste hånd til samtidigt at presse ned imod hans underliv, og give ham en større og hårdere erektion imens du bruger denne teknik.
Dette vil sige at du kan lade den nederste hånd dreje fra side til side, mens du trykker ned imod hans underliv med din lille,- og ringe finger (og undersiden af tommel-fingeren, som befinder sig på bagsiden af hans skaft), alt imens at du bobber og twister hovedet og den øverste hånd op og ned.

Deepthroating

Lær dette, og du vil have en lykkelig fyr.

det berømte deepthroat. Deepthroat går kort fortalt ud på at få fyrens pik så langt ned i halsen, at den passerer din opkasts-muskel. Når du først, har fået pikken forbi denne muskel, så behøver du ikke bekymre dig om den længere.

Problemet opstår tit, ved at piger ikke slapper af i kæben, når de prøver at deepthroate, og de kun lige når at få pikken derned hvor det er ubehageligt (hvor man i starten får lyst til at kaste op), og derefter bliver de tøvende, og enten tager de pikken ud igen, eller giver op.

Løsningen er at slappe virkeligt meget af i halsen, og kæben, og glide pikken langt nok ned, til at man ikke får opkastningsfornemmelser.

Deepthroating kræver øvelse. Og man kan ikke forvente at man kan første gang man prøver, og i så fald at det virker første gang, kan man ikke forvente at det bliver særligt elegant eller behageligt.

Deepthroating kan godt være svært at gøre i starten hvis man giver bj’s mens fyren ligger i sengen på ryggen. og derfor kan det være en god idè, HVIS man stoler helt og holdent på sin partner, at få en position, hvor hældningen på ens hals og nakke bliver udlignet. Dvs, at du kan lave en ret linje hele vejen ned gennem munden og halsen.
Dette kan bla. gøres ved at lægge sig på ryggen i sengen, med hovedet hængende bagud udover sengekanten. Fyren stiller sig derefter op, og glider pikken ud og ind (ned) i halsen på dig.

Denne stilling, skal dog kun bruges hvis du er sikker på at din partner, ikke bliver carried away, og begynder at thruste for hårdt eller voldsomt, og derfor gør det svært for dig at trække vejret.

Lav et signal der betyder at han skal stoppe eller trække sig ud, hvis det bliver for meget for dig, da det i denne stilling er ham der har kontrollen over hans pik, og, din hals.
Hvis, du er sikker på at han ikke bliver revet med, så kan en stilling som denne gøre det nemmere for dig at øve dig på deepthroating, og vænne dig til følelsen.

Husk at trække vejret gennem næsen, og husk at slappe af i halsen og kæben!

Et godt tip til at øve sig i at få noget langt nok ned i halsen, er at stikke ting langt nok ned i halsen. (Duh). Hvad har du ellers en tandbørste for?

Tunnel teknikken

Tunnel teknikken, som jeg har valgt at kalde den, efter lack of better.. går ud på at give hans pikhovede stimulus med fingrene.

Du former en ring med din pege,- og tommelfinger, som er lidt mindre end hans pikhovede.
Derefter sætter du den på toppen af hans pikhovede, mens du placerer din mund oven på ringen.
Derefter så kører du ringen ned omkring hans pik, uden at gøre ringen større.
Pointen er at give ham følelsen af at skulle trænge gennem noget som er strammere end det du kan fysisk muligt kan lave med din mund.

I og med du placerer din mund oven på den ring du har lavet, suger du, imens du kører hånden nedad.
Dette giver ham følelsen af at ‘bryde’ gennem noget stramt, og derefter få følelsen af suction på pikken lige bagefter.

Denne teknik, er ikke for de fyre der er uber sensitive. Da den godt kan være ret stimulerende. Og nogle gange Fòr stimulerende.

Pikhovede stimulus

Pikhovedet er det mest følsomme sted på en fyrs pik. Og det er derfor essentielt at det bliver stimuleret, rigtigt og godt.

Jeg har nogle forskellige teknikker jeg bruger specielt til dette formål.
En af dem er at føre fyrens pikhovede op i ganen, og nærmest lave et vakuum vha ens tunge.
dvs at du presser op imod undersiden af hans pikhovede med din tunge, imens oversiden af hans pikhovede sættes i spænd op imod din gane, og derefter suger du. Hårdt.

Hans glans skal ramme det der normalt ville være bagsiden af dine fortænder, men du folder din læbe let op om tænderne, eller sørger blot for at støde din overlæbe langt nok ned til at dine tænder ikke kan røre hans pik.

Derefter kan du så kombinere dette med enten wrist,- eller double wrist twisting, så hele hans pik bliver stimuleret.

Når du bruger denne teknik, skal du virkelig suge til i stød. Forestil dig at du hele tiden suger hårdt tilbage, og din tunge rykker sig let frem og tilbage, pga det vakuum som du skaber i din mund.

En anden ting du kan gøre for at stimulere hans pikhovede, er at lade det støde imod din kind. Dette kræver dog lidt øvelse for at kunne gøres uden tænder (hvilket det SKAL ligesom alt andet ved blowjobs), så øv dig eventuelt med noget andet end hans pik til at starte med.
Hvad findes frugt ellers for?

En tredje ting du kan gøre er at twirle din tunge i en ring rundt om hans glans, IMENS, hans pik er inde i munden på dig.
Dette vil få din tunge til at ramme frenulum, samtidigt med at han ikke mister følelsen af at have hans pik inde i noget varmt og levende (din mund).

Dette kan selvfølgeligt også gøres uden at have hans pik inde i munden, men det er bare lige dèt bedre hvis du kan begge ting, på een gang.
Og hvis du derudover kombinerer dette med teknikken om vakuum i din gane, Dvs. skifter regelmæssigt og hurtigt mellem de to teknikker, vil det give god og rar afveksling, for både ham, og dig.

frenulum stimulus med champagne

Champagne er din ven. Hvis ikke til blowjobs, hvad findes det ellers for?

Champagne er en sjov ting at bringe med ind under blowjobs, hvis man er frisk på dèt.
Boblerne, vil stimulere frenulum når du har det i munden. Hvilket kan være meget pirrende.

Måden du gør det på, er at du tager en tår af champagnen og lukker dine læber sammen på sådan en måde at det ligner at du er en gammel dame der vil give et tante-kys.
Derefter fører du din mund lige ned på toppen af hans pikhovede, og lader forsigtigt dine læber glide ned omkring hans pikhovede. derefter sørger du får at din tunge IKKE rører ved frenulum, da dette vil blokere for at boblerne kan røre ved dette punkt.

Derefter gør du bare som du normalt ville gøre, indtil at boblerne forsvinder, eller du bliver nødt til at sluge champagnen og tage en ny tår.

Andre ting og sager kan også bruges til at stimulere frenulum. Alt med bobler faktisk. Men jeg kan personligt godt lide champagne, da det virker lidt luksuriøst, og, man får lov at få et lille buzz på.

håndgrebs teknikker til skaftet

Der er nogle forskellige greb som du kan bruge, enten til at kombinere med din mund, eller alene, hvis din mund eller han, lige har brug for en kort pause.

- Du kan dække hans pik og kugler med din ene hånd, med spredte fingre vendt ned imod fødderne. Derefter lave du skiftevis lange jævne strøg med hænderne, op mod hans hovede.

- Du kan også gribe om pikken, med een eller begge hænder, og skiftevis stramme og løsne grebet mens du kører hænderne op og ned af hans skaft. (denne teknik svarer til den måde du bruger dit underliv til at stramme og løse grebet om hans pik under sex)

- Du kan køre den ene hånd op og ned, mens du twister håndleddet, og masserer frenulum med tommelfingeren fra den anden hånd.

- Du kan folde dine hænder om skaftet, så dine håndled mødes på bagsiden og ved roden af hans pik. Derefter lader du dine tommelfingre pege opad så de rammer frenulum når du kører hænderne op og ned.

- Du kan trække forhuden (hvis han har det) op og ned over pikhovedet. (Onani standardmåde)

- Du kan bruge den ene hånd til at trække forhuden ned over hans pikhovede og skaft, mens den anden hånd ligger fladt ovenpå hans pikhovede, så dine hænder støder sammen når du laver den opadgående bevægelse.

- Du kan massere hans mellemkød eller kugler mens du bruger en af ovenstående teknikker.

Mulighederne er endeløse. Men vigtigst af alt så sørg stadig for at pikken er Virkelig våd, hvad har du ellers en mund til?

kugler

Det kan være en fantastisk god idè -ikke- at ignorere hans kugler.

Jeg forstår ikke, når jeg hører om piger der giver blowjobs, og fuldstændigt ignorerer eller glemmer denne essentielle del af en fyrs intime dele.

Du kan massere dem let. Du kan sutte på dem. Du kan hive meget let i dem, og du kan gøre alt dette IMENS du giver ham et blowjob.

Du har to hænder af en grund. En hånd på skaftet, en anden på kuglerne, og munden på den øverste del af pikken, er vejen frem. Når du gør dette stimulerer du alt på een gang. Hvilket er niceness.

Kuglerne er derudover en god indikator for hvornår en fyr er ved at komme, da de trækker sig tættere ind på kroppen af ham i takt med at han nærmer sig klimaks.

Hvilket bringer mig videre til en af de sidste punkter.

Fjerde trin: Orgasme og Udløsning.

‘million dollar’ punktet

Denne betegnelse beskriver det punkt som du kan trykke på, når en fyr er ved at komme, for at forhindre ham i at få udløsning, men ikke orgasme.

Ser du, det er muligt for en fyr at adskille orgasme og udløsning ad, så han ikke mister næringen og energien fra sæden når den forlader kroppen.
Og det giver ham derudover mulighed for hele tiden at gøre hans orgasme mere og mere intens, og giver ham mulighed for at få flere orgasmer i træk uden at miste rejsningen.

Million dollar punktet sidder mellem hans scrotum, og anus.
Det er der hvor hans mellemkød føles lidt blødere, og det er muligt at trykke et godt stykke op i underlivet på ham.

Det der sker når man trykker på dette punkt er at du blokerer sædudgangen fra hans prostata.
Du skal trykke på dette punkt når han nærmer sig 99% af klimaks. Dvs, sekundet lige inden point of no return, hvor hans underliv vil trække sig sammen og give ham udløsning.

Det er deruover muligt at stoppe sædudgangen lige under hans pikhovede på undersiden af pikken, hvis du ikke når at trykke på million dollar punktet.

Det fyren kan gøre for at hjælpe, er at trække sit underliv sammen i det der kan sammenlignes med kvinders knibeøvelser, mens at pigen trykker på million dollar punktet.
Dette vil hjælpe til at forhindre udløsningen, og istedet give ‘indløsning’.

Det kàn ske, at sæden istedet finder vej til blæren, og at fyren derved alligevel mister sæden, når han tisser.
Hvis man er i tvivl (fordi man feks øver sig på denne teknik med en fast partner), kan man få fyren til at tisse i et glas, og efter nogle timer vil det være muligt at se om sæden er i tisset, i og med det vil samle sig på bunden.

Dette er en svær, og meget advanced teknik, men hvis du lærer at mestre den, vil din fyr, være dig evigt taknemmelig. Tro mig. Det giver de sygeste orgasmer.

Udløsning

Hvis i (du) beslutter at du godt vil have at fyren får udløsning, så har du nogle valgmuligheder. Slug eller lad vær’.

Jeg personligt, har aldrig helt forstået det der princip med at fyren godt må komme pigen i munden, men at hun derefter spytter sæden ud igen.
Det smager ikke bedre eller værre, af at sluge det, når det allerede hàr været inde i munden.

Hvis, du beslutter dig for at sluge, så kan du enten lade ham ‘ramme’ dig i munden fra nogle centimeters afstand, eller du kan deepthroate ham i det sekund han kommer (en personlig favorit), eller du kan lade ham komme dig i munden og derefter sluge sæden.

Mine favoritter er de to sidste. Jeg kan bedst lide at have fyren pik INDE i munden når han kommer, og ikke fjerne den selvom jeg sluger og synker hans sæd.
Dette kræver lidt øvelse, da det godt kan være svært i starten at synke imens man har en objekt i munden.
Men jeg gør dette, fordi blowjobbet ikke er færdigt bare fordi han har fået udløsning.

post udløsning

Efter at en fyr har fået udløsning, bliver hans pik ekstra følsom.
Og dette er der desværre mange som glemmer, eller ikke udnytter.

Når en fyr får udløsning, beholder jeg normalt selv hans pik i munden, og bliver ved at lave suction (dog mindre voldsomt) ligesom inden han kom.
Han er nu, virkelig, følsom på pikhovedet. Og det kan derfor være ret intenst for ham når du ikke stopper med blowjobbet bare fordi han har fået udløsning. Deepthroating på dette stadie, vil blot være cherry on the top.

Det er muligt at blive ved at sutte indtil han bliver slap.
På dette tidspunkt, er det en god idè at bruge den ene hånd til at stimulere kuglerne, mens du blidt stimulerer hans skaft med den anden hånd, og leger med hans pikhovede og frenulum med tungen.
Du kan feks forsigtigt køre dit hovede op og ned over hans skaft, imens du laver mønstre med din tunge -inde- i munden.

Sidste ord

Der findes såå mange teknikker og fifs, og dette er blot dem jeg selv bruger mest.
Men der findes talløse tunge-teknikker og grebs-teknikker, men det ville tage mig en sommer at skrive dem alle.
Men jeg lover dig, at hvis du lærer at mestre alle ovenstående teknikker, og bruge dem dem varieret og kombineret med hinanden, hver gang du giver blowjobs, vil du kunne give ham hans livs blowjobs.
Og han vil elske dig for det.

Noget af det vigtigste du kan gøre, rent overordnet set når du giver blowjobs, er at lytte til hans signaler.
Læg mærke til hans krop, han vejrtrækning, hans fysiske reaktioner, hans lyde.
Kalibrer efter dem! Du vil hurtigt vide hvad der er der er godt, og hvad der er Fantastisk, epic, og det bedste han har prøvet.

Og til aller, allersidst: NYD DET!
Forhelvede. Blowjobs, er ikke kun for ham, det er også for dig, fordi du kan lide ham, hans pik, hans sæd og krop.

Så endnu engang: NYD DET, Og brug teknikkerne klogt

Alt godt og held og lykke,

Lima.
I play The Game, and I know The Rules. I just raped your brain, and fucked your emotions. See, the funny thing is I'm still doing it, even though I'm telling you, I'm still doing it. Now, don't you think of me naked
Brugeravatar
Lima
Nyklækket

Re: Lima's advanced Blowjob Guide

Indlægaf Dreamz » ons 19. nov 2014 22:23

marry me ;-) wb.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf Lima » tors 20. nov 2014 20:13

arrrmen Dreamzy,- hvorfor skal du også afsløre mig, så jeg ikke kan være inkognito mere.. Og så lige på min BJ guide,- så VED du jo at mit ego befaler mig at svare ;)
I play The Game, and I know The Rules. I just raped your brain, and fucked your emotions. See, the funny thing is I'm still doing it, even though I'm telling you, I'm still doing it. Now, don't you think of me naked
Brugeravatar
Lima
Nyklækket

Indlægaf Happytalk » tors 20. nov 2014 21:54

Damn.. blev helt glad da jeg så du skrev herinde. Velkommen tilbage ;-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Jonez » fre 10. jul 2015 14:35

Sådan Lima ! - send den videre til woman's læsere
Jonez
Private Johnson