Næste dag bliver han så og jeg laver morgenmad til ham, han virker som om han er vild med mig, og spørger med det samme om vi skal ses igen. Jeg smiler lidt og siger det må vi se til. Han giver mig det længste kys inden han går og krammer mig. Efter 3timer får jeg en besked fra ham tak for en dejlig aften osv. Jeg skriver verdens korteste besked tilbage Ilm hehe + Smiley. Jeg hører så ikke fra ham i 3 dage, og tænker hvad fanden sker der her, var ham der snakkede om vi skulle ses osv. Vil så sige jeg var ret hård ved ham, hver gang han prøvede noget romantisk dissede jeg ham lidt. Endelig tager jeg selv initiativ og skriver til ham, hejsa hvordan går det osv. Han skriver tilbage og vil gerne ses. 2 dage efter kommer han igen og vi hygger os vild meget og har sex. Og hører så ikke fra ham i 3 dage igen.
Og sådan bliver det ved, juleaften skriver han dog og vi smsér hele aften. Han vil gerne se mig efter juleaften og kigger forbi, vi hygger os og han tager hjem sent om aften. Nytårsaften ringer han for at sige godt nytår og vil ses dagen efter. Det gør vi så og sådan har det forsat og han spørger om jeg vil besøge ham, det ville jeg gerne men pga. jeg havde for travlt kunne jeg ikke. Og vi ser ikke hinanden i næsten 2 uger, men skrev stadigvæk sammen. Så besøger jeg ham endelig for første gang, ja er lidt doven hehe. Og vi hygger os han virker glad for at se mig jeg bliver der så og overnætter i 2 nætter med hed sex og film mad og hygge. Den sidste dag spørger han mig om vi skal gå en tur og jeg siger ja bare for at gør ham glad. Natur er ikke lige mig

Ingen af os skriver til hinanden der er gået 2 dage. Problemet er at jeg ikke kan tyde ham, om han kan lide mig eller ej, er vi bollevenner eller hvad. Jeg ved ingen gang om jeg gider at være kærester, men det irriterer mig ikke at vide hvad der forgår. Ingen af os gider endelig og snakke om det. Skal jeg droppe ham eller bare køre det videre. Han er lækker og er okay isengen. Men ved ikke om han er kæreste potentiale. Men er træls jeg ikke ved om han er vild med mig, så jeg bliver måske bare ved for at teste ham. Så hvem player hvem?