Nogen herinde med gode erfaringer med om scoreguide for piger ?
Jeg er interesseret i at høre fra nogle kyndige folk:)
Foresten, et fedt forum:)!

The Game Online, forum for dating og scoreguides. Lær at score damer med personlig udvikling og en forførende livsstil!
Sophia skrev:hej
Nogen herinde med gode erfaringer med om scoreguide for piger ?
Jeg er interesseret i at høre fra nogle kyndige folk:)
Foresten, et fedt forum:)!
Lucard skrev:Kami, hvad er din mening om Arden Leigh's bog?
http://www.amazon.com/The-New-Rules-Attraction-Keep/dp/1402266529
Kamikee skrev:Det er NEMT AT SCORE.
Leisure Pirate skrev:Kamikee skrev:Det er NEMT AT SCORE.
Det er vel ikke nemt at "fange" en fyr i et forhold hvis hans mating value ligger et godt stykke over pigens. Nu jeg tænker mig om så kender jeg en del piger som har svært ved at få fyrene til at komme igen.
Jeg mener bare at en fyr godt kan være sammen med en pige som er grim i mens han venter på noget bedre. I sådan et tilfælde vil det være svært at holde på ham.Kamikee skrev:De fleste piger ved godt, hvad de skal gøre, for at holde på fyren. Men enten er de ikke i stand til at gøre det, fordi de ikke kan behovsstyre sig og søger "instant gratification" (f.eks. hvis de opfører sig needy). Eller også er de ikke villige til at gøre det, fordi de ligger under for socialt pres eller fordi det ville gå over deres grænser.
Jeg tænker der findes fyrer som bare gerne vil knalde løs. Men i mange tilfælde når en fyr ikke er vild for at committe et udtryk for at han er usikker på om hun er den rigtige eller om de vil de samme ting. På den anden side er han bange for ensomheden som kommer af at være single i længere tid. Det er ikke så binært at der er fyrer der er klar til forhold og fyrer der ikke er. Der er gråzoner, "måske klar hvis rigtige viser sig".Kamikee skrev:9/10 gange insisterer de på at forsøge at date fyre, der ikke er "forholdsklare". Så vil de gerne vide, hvad de kan gøre for at lave fyren om? Fremfor at nexte ham og blive bedre til at finde de fyre, som ER villige som udgangspunkt.
Kamikee skrev:Men hele "eneste ene"-syndromet ligger meget tungt i de fleste piger. De vil gå meget langt for en fyr de er vilde med, selvom de nærmest ikke kender ham, fordi Disney. De synes, at det at nexte en fyr, er kynisk og kalkulerende... og uromantisk. -Det er den største udfordring.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst