Hvordan bliver mænd forelskede? Let him sign your contract!

Find og scor ham du vil have

Re: Hvordan bliver mænd forelskede? Let him sign your contra

Indlægaf Kami » lør 26. okt 2013 21:03

I øvrigt er min holdning også, at forspil ikke er det man har lige inden sex. For mig begynder forspillet så snart jeg har fået min sidste orgasme. Eller når jeg møder en mand første gang.

Det hele skal ikke være erotisk betonet, det skal ikke KUN handle om sex. Men en mand er heller ikke sexet i mine øjne, hvis han ikke har dybde også intelligensmæssigt og følelsesmæssigt. På samme måde, som at jeg skal føle mig set og anerkendt som hele den kvinde jeg er, og ikke kun den seksuelle del, før jeg er rigtig tændt.

Jeg har bare den regel, at hvis der ikke er noget forspil, så er der heller ikke noget sex. Så sex skal aldrig nogensinde bare overstås, for at se om man matcher seksuelt. Det synes jeg er totalt misforstået, eller også er det bare markant forskelligt fra min seksuelle anskuelse. Sexakten er for mig den mekaniske del af den seksuelle relation - som altså indeholder langt flere elementer, end blot den fysiske del.
Kami

Indlægaf Ross » lør 26. okt 2013 21:08

Jeg kunne ikke være mere enig og jeg tror egentlig også mange har det sådan, så snart de giver sig selv lov til at prøve ting/sig selv af..
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf missy » søn 9. nov 2014 04:20

Jeg forstår hans pointe på en anderledes måde.

Hendes "kontrakt" behøver ikke at være selve forholdet. Kontrakten er de ting som en fyr skal leve op til for at være god nok til hende. "God sex" indgår selvfølgelig også i kontrakten. Så når alle punkter (undtagen "god sex") er opnået - og hun har gjort ham klar over at de ses med henblik på at det kan udvikle sig til et seriøst forhold, så kan man undersøge det sidste punkt i kontrakten - nemlig sex!
missy

Der findes ikke fiasko, kun feedback
Brugeravatar
missy
Private Johnson

Geografisk sted: Varde / Esbjerg

Indlægaf Kami » man 10. nov 2014 01:14

missy skrev:Jeg forstår hans pointe på en anderledes måde.

Hendes "kontrakt" behøver ikke at være selve forholdet. Kontrakten er de ting som en fyr skal leve op til for at være god nok til hende. "God sex" indgår selvfølgelig også i kontrakten. Så når alle punkter (undtagen "god sex") er opnået - og hun har gjort ham klar over at de ses med henblik på at det kan udvikle sig til et seriøst forhold, så kan man undersøge det sidste punkt i kontrakten - nemlig sex!

Jeg ved bare ikke om det er gældende her i DK, hvor vi er mere frisindede end f.eks. i USA.

Jeg kender i hvert fald mange par, hvor sex var på programmet fra dag 1 - så det virker ikke så udslagsgivende på dén led.

Til gengæld tror jeg, at hvis sexen er dårlig eller lunken, og man ikke kender kvinden så godt, så har manden større tendens til at next'e hende fremfor at give hende flere chancer, hvis han er vild med hendes personlighed (også).
Det er lidt en fejl fra mændenes side, fordi god sex ofte handler om at finde den samme rytme, finde hinanden og føle sig mere tryg. Min egen tommelfingerregel hedder da også, at sex først er rigtig godt 2. eller 3. gang - jeg har i hvert fald ingen forventning om, at det er mindblowing først gang og jeg bliver ikke i tvivl om noget, hvis det er dårligt første gang. Kun hvis der er tegn på, at vi tænder på forskellige ting.
Kami

Foregående

Tilbage til Pigegame