Hvorfor er han bange for at binde sig?

Find og scor ham du vil have

Re: Hvorfor er han bange for at binde sig?

Indlægaf Hjerte-blomst » man 21. okt 2013 14:18

Jeg tror personligt ikke fyren er bange for at binde sig - måske er du bare ikke den "rigtige" - forstå det ikke forkert - men det kan jo godt være.

Hilsen
Gifte dig ikke med en én du kan leve sammen med; gift dig med én du ikke kan leve uden – Ukendt
Brugeravatar
Hjerte-blomst
Bølle Bob

Indlægaf TheBoss » man 21. okt 2013 14:36

Cheriot skrev:..Men så tænker jeg lidt, hvad stiller man så rent faktisk op med en fyr som virker bange for at binde sig?
Hvordan får man fx fyren til at føle man netop ikke er ude på at begrænse hans frihed (udover selvfølgelig i forhold til andre piger, når der er tale om et monogamt forhold)?
Det er altså også en ret så kraftig begrænsning af en persons frihed, du lige der får til at lyde som en ubetydelig detalje.
TheBoss
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Chacruna » man 21. okt 2013 18:59

Hjerte-blomst skrev:Jeg tror personligt ikke fyren er bange for at binde sig - måske er du bare ikke den "rigtige" - forstå det ikke forkert - men det kan jo godt være.

Hilsen

Hahaha, hvor er det en awesome kommentar! Hårdt men sandt. Og misforstå det nu ikke piger, men brug det som leverage. Hvis han ikke vil binde sig er det fordi du ikke er god nok, så tag det som en udfordring og step up your game!

Kan være det lyder hårdt for nogen, men for mig er det noget af det mest motiverende man kan få at vide..

Er også enig med TheBoss..
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Cheriot » man 21. okt 2013 22:09

TheBoss skrev:
Cheriot skrev:..Men så tænker jeg lidt, hvad stiller man så rent faktisk op med en fyr som virker bange for at binde sig?
Hvordan får man fx fyren til at føle man netop ikke er ude på at begrænse hans frihed (udover selvfølgelig i forhold til andre piger, når der er tale om et monogamt forhold)?
Det er altså også en ret så kraftig begrænsning af en persons frihed, du lige der får til at lyde som en ubetydelig detalje.

Ja, men det er selvfølgelig en uundgåelig begrænsning hvis det er det et monogamt forhold man ønsker. Men piger/kærlighed er jo stadig "bare" ud et af flere områder i en fyrs liv(venner, familie, karriere, hobby/fritid etc.).
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Cheriot » man 21. okt 2013 22:15

Hjerte-blomst skrev:Jeg tror personligt ikke fyren er bange for at binde sig - måske er du bare ikke den "rigtige" - forstå det ikke forkert - men det kan jo godt være.

Hilsen

Ja, det tror nu også meget ofte bare kan være det mest ærlige svar på det :) Men jeg ville nu bare gerne høre folks tanker og svar på hvad man så i givet fald kan gøre ved den slags - sådan generelt set og ikke i forhold til en specifik situation. Hvordan ville du fx mene man burde håndtere det at man "ikke er den rigtige"? Burde man fx bare droppe fyren eller vil du mene man ville kunne gøre noget for at vinde hans hjerte og få ham til at binde sig alligevel?
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Cheriot » man 21. okt 2013 22:25

Chacruna skrev:

Hilsen

Hahaha, hvor er det en awesome kommentar! Hårdt men sandt. Og misforstå det nu ikke piger, men brug det som leverage. Hvis han ikke vil binde sig er det fordi du ikke er god nok, så tag det som en udfordring og step up your game!

Kan være det lyder hårdt for nogen, men for mig er det noget af det mest motiverende man kan få at vide..

Er også enig med TheBoss..

Men hvordan ville du så mene at man som pige burde "step up" ens game og gøre i sådan en situation? Altså hvad kunne man gøre? ;)

Og burde man mon tage den udfordring op eller hellere indse at man bare ikke er "den rette" for netop den fyr og undlade at spilde unødvendigt tid på vedkommende?
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Chacruna » tirs 22. okt 2013 12:19

Hvad med bare at nyde hans selskab mens man ser hvad der sker og være okay med det uanset hvilken vej det går? Din holdning til det skal være at det er hans tab men samtidig skal du give ham plads til at finde ud af hvad han vil, det er i hvert fald min holdning.

Og hvis du gerne vil "binde" ham så er god sex stærkt vanedannende btw.

Så hvis du giver ham god sex uden sporet af needyness så er der en bedre chance for at han bliver needy og bange for at miste dig ;)

Og det at være gode i sengen er virkeligt en skill btw, de fleste kvinder er ikke så interessante på det punkt desværre.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Kami » lør 26. okt 2013 20:52

Too long, don't read... :geek:

En af de ting, der har forbedret mig game - og mine sociale evner generelt - er at holde mig på egen banehalvdel og lade folk blive på deres. Med dette mener jeg, at hvis folk har et issue (og det behøver ikke være noget voldsomt eller psykologisk dybt. Måske som her, at de ikke vil binde sig), så går jeg i første omgang ud fra, at det ikke har noget med mig at gøre. Jeg bliver på egen banehalvdel.

Jeg tror, at det er rigtig godt, når man skal vurdere sådan en ting, at se på hvad kønnene har tendens til, hvis man ønsker en bredere forståelse af deres handlemønstre. For hvis det ikke bare handler om dig, så må det være en tendens der gør sig gældende i andre aspekter af hans liv også.

Jeg er selv kommet til et punkt i mit liv, hvor mange i min omgangskreds så småt begynder at få børn eller overvejer at få børn. Når jeg snakker med mine mandlige venner omkring dette og om, hvorfor de netop nu tænker, at det er passende med børnene - eller ikke er passende med børnene -, er svaret næsten altid det samme.
De vurderer det ud fra, om de har opnået de vilkår i deres liv, som de føler er den rette basis for, at det at få børn, er en god idé. Med andre ord er det ikke kun lysten til at få et barn, der skal være i orden. Det er også alt fra uddannelse, karriere, økonomisk stabilitet og et veletableret hjem (både fysisk og ift. den kommende moder til deres afkom), der er tale om.
Hvilke parametre, disse vilkår så dømmes ud fra og definitionen på "den rette basis", kan variere fra mand til mand. Men generelt set er muligheden for at forsørge familien et gennemgående tema. Hvilket jeg mistænker også er grunden til, at de mandlige venner som er håndværkere, har lyst til at reproducere tidligere end de venner, som er akademikere. Simpelthen fordi den håndværksmæssige uddannelse er kortere, så de kommer tidligere ud på arbejdsmarkedet og etablerer sig, skaber en økonomisk kapital og er dermed hurtigere klar, ift. familieforsørgelse, til at stifte familie. Modsat akademikerne, der tilbringer dobbelt så lang tid eller længere på skolebænken, lige skal rejse, lige skal forske, måske skal have en phD og så skal de kæmpe sig til en god stilling, gerne i et firma hvor de blev ansat som studerende, så de starter virkelig fra bunden og det kan tage flere år, at føle sig veletablerede.
Statistisk set får akademikere også børn senere end håndværkere, så der er noget om snakken. :)

Jeg tror, at I nogle tilfælde gør det samme sig gældende, når en mand overvejer det faste parforhold som institution. Der er visse vilkår, der skal gøre sig gældende, før de føler at der er den rette basis for et parforhold - ikke kun lysten til det (for hvem vil ikke gerne have intimitet, nærhed, sex, tryghed, sparring og alle de andre positive ting, vi forbinder med parforhold? Det hele er jo ikke kun begrænsninger).
Måske rejser de meget og føler, at det vil kræve for meget arbejde at vedligeholde et forhold. Måske har de just knækket den sociale kode og er endelig begyndt at kunne score de kvinder, de vil have... og har lyst til at prøve det af (hej PUAs ;) ). Måske har de normmæssigt det standpunkt, at parforhold er det man gør, når man gifter sig og skal have børn, og hvis de ikke er dér endnu, så er det bare ikke relevant.

En del af de mandlige venner jeg snakker med, der ikke kan eller vil binde sig, synes tit at parforhold udefraset (igennem DERES filter) er spild af tid. De ser deres venner bruge en masse tid og energi og ressourcer på parforhold, der går i vasken. Hvilket i vores alder er helt normalt, fordi vi udvikler os og sådan noget med parforhold, og andre mennesker generelt, er "trial and error".
Men disse her mænd tænker: Lige nu kan jeg træne, jeg kan fokusere på job og studie og vennerne, jeg kan få sex ude i byen uden de store krav, og HVORFOR skulle jeg skære lidt af alle disse ting, for at investere en masse i et forhold, der alligevel ikke holder? Så hellere vente, indtil det er kvinden jeg skal avle med. Så giver det mening. Ikke nu, mens vi er unge og smukke, og har travlt med en masse andre ting.

Så vil de hellere arbejde på, at skabe de vilkår de føler er rette basis for et fast parforhold og hvad der følger med. Og det er i virkeligheden ikke så særegen en tendens som man skulle tro.
Kami

Foregående

Tilbage til Pigegame