Hvor meget betyder kvinders udseende for mænd?

Find og scor ham du vil have

Hvor meget betyder kvinders udseende for mænd?

Det er altafgørende for mig at hun ser godt ud.
7
33%
Det er vigtigt for mig, men ikke det vigtigste.
12
57%
Det betyder ikke særligt meget for mig.
2
10%

Afgivne stemmer : 21

Re: Hvor meget betyder kvinders udseende for mænd?

Indlægaf Desire » fre 14. jul 2017 14:33

Er også enig med Vulpes her.

Film som '300' m.fl. har skabt et billede af, at spartanerne mv. var totalt ripped, som vi synes idealet er idag. Det affødte, at nogle 'eksperter' (du får ingen fancy kilde her) var ude at sige, at det er dybt urealistisk. Generelt var der meget fysisk træning tho i det græske rige mv. (og nok i alle de andre riger, hvor man gik meget i krig). Her blev børn trænet fra de var helt små. Et skjold og et sværd er i sig selv utrolig tungt (prøv at tag på middelaldermarked og få fuldt udstyr på og prøv at forestil dig at kæmpe for livet. Det er vanvittigt tungt..)

Så gennemsnitsstyrken har jo selvfølgelig været langt højere, da bare det at opretholde en almen levestandard har medført en del fysisk arbejde. Bønderne er et godt eksempel på et slidsomt stamina arbejde, der giver god træning og senede stærke muskler - jeg ved godt, at det endnu ikke kan bevises at den slags muskler er stærkere end de hårdt pumpede korte muskelfibre, men man ser det jo overalt i verden til konkurrencer. It's a fact...)
I dag sidder de fleste af os på kontor og træner mest af alt fedtet på røven.
Godt nok er vores lægge og haleben begyndt at ændre sig ift. denne nyere siddende hverdag, men som udgangspunkt har vi haft samme fysiske styrke som dengang. En andenhelt sjov udvikling er dog, at vi hele tiden bliver højere. Og det er egentlig relativt målbart selv over kortere perioder.

Så nej. Det var ikke det naturlige look. Bare kig på malerier?! Folk var medium size og senede med meget stærke lange muskelfibre. De har ikke haft pumpede muskler, som vi ser det i dag eller i game of thrones. Simpelt da levestandarden ikke har kunnet levere den rette tilførsel af de rigtige næringstyper og i stor nok mængde / regelmæssigt nok. Nu ved jeg ikke, om du har trænet på seriøst plan, men uden at have sindsygt styr på sin kost, bliver man aldrig stor. The Mountain og the Rock spiser 5000-8000kcal om dagen. Primært fisk, næringsrige grøntsager, hvide ris, rødt kød og kylling. Det er sindssygt timet det hele. Samme måltider hver dag. Kosten skal virkelig spille.

Så igen vil jeg mene, at forskellen genetisk dengang og i dag er minimal.
Senest rettet af Desire fre 14. jul 2017 21:52, rettet i alt 1 gang.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » fre 14. jul 2017 19:58

I overtænker tingene. Chillax. :D

Det med den røde kjole handlede om, at der er nogle universelle ting, som tiltrækker de fleste. Ikke alle, men de fleste. Man skal ikke være bange for at vise sig frem og køre med det, man har.

Jeg har gennem tiden, ISÆR fra PUAs (både dem jeg har kendt i over 13 år og de "nyere" venskaber, som kun har 4-5 år på bagen ;) ) hørt fra fyre, at udseende betyder dit eller dat.
Men sandheden er, at så længe en kvinde ikke er ækel, så betyder udstråling bare virkelig meget mere.

En erkendelse, jeg tror de fleste får med alderen *mimre*, det er at folk er pakkeløsninger. Det er meget fint, at I har en idé om perfekt størrelse bryster eller farven på håret, men min erfaring er, at hvis HUN står der og kemien er i top, så ruller I sgu alligevel med en halv-chubby med den forkerte hårfarve. ;)

Jeg synes, det er et dejligt kompliment at én skrev, jeg ikke kan sætte mig ind i en 5'ers vilkår. Nu tror jeg jo ikke på det skide tal-system, mit eget system er binært: JA eller NEJ.
Men jeg var altså lidt en kegle i mine teenageår og jeg er stadig rimelig chill i hverdagen - til fest kan jeg godt svinge mig op til en 8'er, men det er sjældent jeg gider efterhånden.
Er alligevel blevet 31, så det er ikke "ung og sprød" jeg sælger mig selv på længere - og det er awesome. :)

Jeg vil gerne tilføje, at min erfaring er baseret på, at når det kommer til ONS, så betyder kemi rigtig meget for tiltrækning og det er den gnist, der skaber sexual tension. Den kemi er mere baseret på ping-pong end udseende, og man får da også bedre sex af det. Det er jo ikke en real-doll man får noget ud af, men en kvinde som er på og med til at skabe den gode stemning.

- Så som kvindelig PUA, kan man score nogle lækre fyre ved at være med til at skabe den stemning og få ham til at føle sig som kongen. Jeg mener, at jeg way back på TGO engang havde som signatur: "Pigegame: Tal til hans ego og få hans pik". Det står jeg stadig ved, det er GULD. :D

Ift. LTR så er det igen personlighed, der betyder noget. Nej nej, det fungerer ikke, hvis hun er en NEJ. Men bare hun er en JA, så behøver hun ikke være en 10'er for, at tingene kan fungere og fungere godt.

Og jeg er nødt til at sige, at leder man efter et seriøst LTR, så gælder det om at finde hende som er JA og som har den fede personlighed - også selvom hun ikke er en 10'er. For ingen er en 10'er for evigt. Heller ikke jer. Man opbygger et fedt forhold med masser af rapport og fælles oplevelser, man kæmper sig igennem kriser der styrker forholdet endnu mere og binder kærligheden i helt konkrete minder og erfaringer.
Man snakker godt sammen, hvis man finder en partner der matcher én, og man aftaler hvilket forhold man ønsker, så begge trives og har det for fedt. Både i forholdet og uden for forholdet.
Så kan man udvikle sig sammen og individuelt, og støtte hinanden til at opnå sine livsmål. Både de fælles mål og hinandens.

At finde en god partner handler altså mere om makkerskab end det handler om at finde en, som er hotz. Så længe I kan stikke pikken i hende uden større overvindelse, så skal I lede efter pigen, som udover at være jeres kæreste også er jeres BEDSTE VEN.

Mine 5 cents. Husk jeg er ancient og har set bjerge rejse sig og falde. Stol på mig. :D
Kami
Bølle Bob

Indlægaf Kami » fre 14. jul 2017 20:05

Hov, der var et spørgsmål.

Jeg kan godt lide flotte mænd, især unge. Men jeg kan bedre lide erfarne mænd. Og jeg smider ikke tøjet for en mand der kun er pæn.
Kami
Bølle Bob

Indlægaf vUlpeS » fre 14. jul 2017 20:25

jeg kan et eller andet dunkelt sted inde i mit sinds krinkelkroge vildt godt li' at du fik en kompliment ud af det dér. Det kræver sgu fantasi og talent at kunne dreje en Mingvase ud af sådan en hundelort. Kudos :D
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf Thebond » fre 14. jul 2017 21:38

vUlpeS skrev:jeg kan et eller andet dunkelt sted inde i mit sinds krinkelkroge vildt godt li' at du fik en kompliment ud af det dér. Det kræver sgu fantasi og talent at kunne dreje en Mingvase ud af sådan en hundelort. Kudos :D

:lol:
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted

Indlægaf Chacruna » lør 15. jul 2017 01:39

Jeg er enig med Kami her, hun beskriver ret præcist hvordan det fungerer for mig :D
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Thebond » søn 16. jul 2017 13:37

Her er det forklaret med en figur, hvad jeg mente.

Mænd er med det samme tiltrukket, endten ja eller nej, ligesom en switch.

Hvor det hos kvinder varierer, en dag kan hun elske dig og vil have sex med dig, og en anden dag kan hun hade dig:

Billede
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Indlægaf vUlpeS » søn 16. jul 2017 13:45

^ haha, jeg er lidt vild med drejeknapperne!

https://youtu.be/KOO5S4vxi0o
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf Thebond » tirs 18. jul 2017 21:18

vUlpeS skrev:^ haha, jeg er lidt vild med drejeknapperne!

https://youtu.be/KOO5S4vxi0o

Hey! 8-) Kvinder er bare komplicerede okay? :lol:

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Indlægaf Kami » man 31. jul 2017 08:50

Kvinder har flere hormoner, der påvirker vores humør. Jo yngre kvinder er, jo sværere har de ved at genkende dette og kan have tendens til at lede efter rationelle forklaringer som kan være mere eller mindre søgte. Eks. flippe ud over små ting.

Jeg havde snakken med en kammerat engang og ja... Jeg accepterer ikke præmissen, at alt skal være rationelt funderet. Hvis Jeg er ked af det, fordi jeg får menstruation om 3 dage, er det lige så legit som hvis han er irriteret over en langsom kassedame i Netto. Og hvordan vi drager omsorg for hinanden bør komme an på eget overskud - ikke om vi finder den andens forklaring "god nok".

Det skal ikke handle om, at den ene part skal nurses i tide og utide. Hun må også passe på sig selv. Men det er altid godt at investere i forholdet - man er selv en del af det, som bliver bedre.
Kami
Bølle Bob

Foregående

Tilbage til Pigegame