Nogle gode scorebøger for kvinder ?

Find og scor ham du vil have

Re: Nogle gode scorebøger for kvinder ?

Indlægaf Kami » man 1. jun 2015 07:44

Jeg mener bare at en fyr godt kan være sammen med en pige som er grim i mens han venter på noget bedre. I sådan et tilfælde vil det være svært at holde på ham.

Godt game handler også om at kunne screene folk og lave en grovsortering. Dette er ikke anderledes for pigegame. Ligesom en fyr bør indgå piger, der kun magter at holde deres interesse hvis han leger dancing monkey for dem, bør piger kun indlade sig med fyre, der på et eller andet plan er tiltrukkede af dem.
Min erfaring er, at så længe tiltrækningen er til stede, behøver man ikke af udseende at være hans livs 10'er, for at holde hans interesse. Man er så nødt til at have andre kvaliteter at bidrage med, så hans "for og imod" refleksioner falder ud til ens fordel.

Efter at have kigget med når veninder swiper på Tinder så er det tydeligt at der er nogen der slet ikke er klar over hvor urealistiske de er. De kan fokuserer på en fyr som er fuldstændig ude at deres liga og som aldrig ville skænke dem en tanke og samtidig forkaste de alle de andre hvor de måske havde en chance. Det er sikkert et fænomen som bliver forstærket på tinder men jeg synes også jeg ser det IRL.

Samme fænomen oplever jeg hos mænd. I særdeleshed hos PUAs, som tror at de vil kunne score 10'eren hvis de blot kan de rette teknikker. Min erfaring er, at hvis man vil score og beholde hende, må man også selv kunne bidrage med noget ekstraordinært (ikke-game relateret).

Jeg tænker der findes fyrer som bare gerne vil knalde løs. Men i mange tilfælde når en fyr ikke er vild for at committe et udtryk for at han er usikker på om hun er den rigtige eller om de vil de samme ting. På den anden side er han bange for ensomheden som kommer af at være single i længere tid. Det er ikke så binært at der er fyrer der er klar til forhold og fyrer der ikke er. Der er gråzoner, "måske klar hvis rigtige viser sig".

Jeg er ikke uenig og jeg synes i øvrigt, at alt for mange kvinder er klar til at committe alt for tidligt i relationen. De har nemlig ikke afklaret "er han den rigtige og vil han de samme ting som jeg". Kvinder er for romantiske dér; hvis man bare elsker hinanden nok osv. Det er bullshit. Han flytter ikke i et hus på landet sammen med dig, fremfor arbejder som karrierenarkoman i KBH som han selv ønsker det, bare han elsker dig nok. I øvrigt ville det også skævvride forholdet, selv hvis han gjorde. Men kvinder ser ikke sådan på det - og mange er for selvopofrende. De bliver bitre, enten undervejs eller ved forholdets afslutning. Det er meget forkrampet. "Alt det jeg gjorde for ham!" -men så lad da være, dame.

Det sagt, så kan fyre være mere eller mindre klar. Om en kvinde er "den rigtige" er trods alt også ret afhængigt af, hvor kompromissøgende han er jf. sine egne ønsker ift. forhold eller ikke-forhold. Og så er der den lille X-Factor kaldet kærlighed, som kan fucke seriøst godt game op, fordi de almindelige regler sættes ud af kraft.
Kami

Indlægaf Maggiez » tirs 16. jun 2015 17:03

For piger betyder efter min meining udseendet mere.. så hvis man tager en pæn kjole på og sådan giver det større sandsynlighed for at den rigtige fyr approacher hende.. min eks kæreste f.eks smiler meget og laver naturligt meget kino og flirter med alle naturligt uden at hun egentlig nødvendigvis vil noget med det men det virker rigtig godt for piger at gøre..
Lima som er den vildeste pige gamer jeg nogensinde har mødt køre meget med frames hvor hun flirter meget og lader fyren tror at hun vil noget med det hvorefter hun ødelægger det ved at kigge væk og være uinteresseret hvor efter at være interesseret igen.. gjorde hun ivhertfald på mig i 2010 og det virkede haha rekt!! ;)
Hun mindfucked mig til at blive vild med hende med frame game og holde øjenkontakt samt bryde det!!
GL med pige game og du kan altid træne med eller på mig eller hvisd u har brug for wing.. kan godt spille gayfriend for en aften hvis det er det der skal til loel!! ;) selv om det bliver svært!!
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf Kami » tors 18. jun 2015 02:13

Det er fuldstændig ligegyldigt hvad man har på, hvis man har game. Og man bliver ikke bedre til game, hvis man tager den nemme løsning og kører på udseendet.

Det er selvf. et temperamentsspørgsmål. Ønsker man bare at score, eller ønsker man at kunne score når som helst og hvor som helst, og at interessen er dybere end bare ens kavalergang.

Jeg plejer at sige, at man ikke er en rigtig kvindelig PUA, førend man kan tage i byen uden make-up og med hestehale, i sneakers, jeans og en løs sweater og stadig gå ind på en tilfældig bar eller diskotek, udvælge en fyr over ens eget niveau og score ham no matter what, og uden at agere nem fisse.
Kami

Indlægaf JollyJumper » tors 26. jan 2017 14:30

Leisure Pirate skrev:Forresten har jeg læst et sted at Christian Carter er Eben Pagan aka David DeAngelo som er en ond marketer mere end en score guru. Hans bøger til fyrer får newbies til at spilde masser af tid med at være for meget cocky funny. Aner ikke noget om "How to catch him and keep him" men synes personligt han er en nar :)

Du kan nemt bilde mig ind at Christian Carter og DavidD er samme person. Har lige kigget i Catch Him and Keep Him, og lange passager er kopiret fra Double Your Dating-bogen (af det indledende "hvordan skal du bruge bogen-stads"). Der er også en pointe i, at han nok snakker for meget om cocky and funny i fx Double Your Dating og visse andre teknikbøger/-programmer (og marketing-delen har han vist også pænt godt styr på), men hvis man tjekker hans inner game-programmer (og også bare hans Advanced Dating Techniques-program (har kun set første udgave)) er der masser af gode ting at hente. Jeg vil tro, at han har læst næsten alle de gode selvudviklingsbøger, og han videreformidler ret meget godt. Dog skulle der have været klart mere fokus på ACTION! og approaching efter min smag.

Det klart bedste af hans dvd-programmer er efter min mening Deep Inner Game, hvor det faktisk er Dr. Paul (Dobransky), der står for det meste - nærmest det hele. Denne Dr. Paul har også (mindst) en bog til kvinder: "The power of female friendship : how your circle of friends shapes your life".

Jeg har ikke læst den, og det er næppe en decideret score-bog, men den kan til gengæld lånes gratis på biblo: https://bibliotek.dk/da/search/work?sea ... ge#content
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf JollyJumper » tirs 31. jan 2017 15:34

Grundet min helt ustyrlige altruisme er jeg for resten også nødt til lige at nævne "Bad boys: Why we love them, how to live with them, and when to leave them" af Carole Lieberman og Lisa Collier Cool. DeAngelo anbefaler den faktisk også til mænd, og hvis den ikke er til at opdrive, kan man nok godt købe den af mig for ca. 1.000 kr. ;)
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf Kaizer » tirs 28. feb 2017 17:23

Sophia og andre piger.

Jeg vil anbefale jer, at I måske tjekker Matthew Hussey og hans videoer ud:

https://www.youtube.com/user/gettheguyteam
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Moon