Let’s go Fishing! (Non-verbal Room Game)

Åbnere, rutiner, gambits.

Let’s go Fishing! (Non-verbal Room Game)

Indlægaf Dreamz » tirs 21. apr 2015 18:48

Der er rigtig mange der har spurgt ind til mit non-verbal strategi, og dette indlæg er lige så meget en rejse ind i det for mig, som det er for dem.

Disclaimer
Alt hvad jeg beskriver i dette indlæg er field-tested, og det virker ekstremt godt for mig. En af mine absolutte styrker er mikro-kalibrering, dvs at opfange meget små skift i omgivelser og kropssprog etc, for derefter at justere min tilgang til disse skift. Teknikkerne er generelle approaches, og kalibrering herunder timing er ekstremt vigtigt, når vi går ned i specifik eksekvering. Dét er meget svært for mig at formidle over tekst, da det foregår ufattelig hurtigt og oftest ubevidst – så tag højde for dette, hvis du selv kaster dig ud i min version af Room Gaming.

Generelle Forudsætninger / Mit mindset i baghovedet

Attitude, Kropssprog, Styling

Attitude: jeg er cool, jeg er lækker, jeg har det sjovt, jeg hygger mig, jeg er et socialt knudepunkt. Jeg svinger gerne Onkel Dan i baren, ingen sjove mennesker skal mangle noget i mit selskab, og det kommer altid rigeligt igen. Jeg skal ikke score, det har jeg ikke behov for – men du må godt prøve, og er du cool nok med at jeg er cool og ikke nødvendigvis slår til, så har vi det da i det mindste sjovt.
    Det er vigtigt i denne forbindelse at huske REGLERNE (Proximity mindset): Hvor jeg er gælder det at man er socialt åben, cool, og respekterer alle. Eftersom jeg var her FØRST og de regler er helt og aldeles valide, er det OK at det er mine regler der gælder. Kan du ikke lide reglerne, så gå væk. Men jeg ER ’the prize’ (åh ja, det mindset holder stadig vand) og derfor ved jeg at du vil acceptere reglerne.
    Kropssprog: laid-back og 20% markeret kropssprog uden for interaktion, høj energi og tydeligt markeret kropssprog imens jeg interagerer.
    Styling: Klæder skaber ikke folk, men de medvirker kraftigt til den opfattelse andre har om dem. Når du som sælger skal til kundemøder, så dresser du dig efter hvad du forventer at kunderne forventer i forhold til det de laver, og hvad du sælger – og du lægger 10% ekstra på toppen, aldrig mere end det.
Mit personlige valg er oftest et mørkt suit med en lys skjorte. Der er flere bagvedliggende årsager: Jeg går oftest på cocktailbarer eller natklubber hvor der kommer en del high-end. Jeg vil gerne blende ind, men jeg vil også gerne skille mig ud. Jeg ser ret godt ud i habit. Slips er lidt overkill, men kan tjene som et godt peacock og tagging tool, så det hænder.

Summa, jeg signalerer: Good looks, Good Fun / Good Provider type med autoritet.

De første minutter: Logistik, Overblik, Social Proof
Find et centralt sted som base i venuet, eller sub-venuet (f.eks. i baren, i rygelokalet etc); du skal kunne se hvad der kommer og går og helst gerne i en radius af 8-10 meter, og det betyder også at du vil blive set af folk der kommer, og alle der er i den synlige radius.

Bliv grounded, du skal kunne stå / sidde som var du indbygget på lige fod med møblerne; du skal være urokkelig med mindre du selv vælger at rykke til siden (f.eks. elsker jeg en bar position på travle cocktail barer, og rykker mig til side, så folk kan bestille når de kommer til baren – hvis de spørger pænt, jf. Proximity mindset. Når jeg flytter mig, er det markeret og ikke mere end at de kan komme til, og jeg markerer gerne med et glas eller andet, at det er MIN plads, og jeg tar den igen lige så snart jeg har sagt farvel til dem, der har lånt den).

Barpersonalet er vigtigt, specielt hvis du tager en bar position. Befriend, og giv gerne bare LIDT drikkepenge ved din FØRSTE ordre, det køber dig til opmærksomhed, tålmodighed med din placering, mulighed for at involvere dem i at håndtere stive chodes, og i øvrigt kortere ventetid ved din NÆSTE ordre.

Teknikker til at opnå pre-åbner
Jeg anvender primært nedenstående teknikker til at få opmærksomhed og få pre-åbner og kontakt.
    Room gazing
    Gestikulationer
    Tilfældig fysisk kontakt (strejfning)
    Dans
For at illustrere disse, har jeg sat et typisk ground zero scenarie op. Min position i nedenstående ’illustration’ refererer jeg herefter til som ’Ground Zero’

--- --- --- --- --- --- BAR DISK --- --- --- --- --- -
Pige1 --- Pige 2 --- fri stol --- Dreamz ---Ven

Room Gazing

Room gazing 1 – front væk fra baren:
Mens jeg sidder i Ground Zero og fører samtale, kigger jeg ud i lokalet. Jeg spotter flere piger, og kigger med et søgende, defoksueret blik i deres retning, men aldrig direkte på et ansigt. Retningen er ’10-15 grader ved siden af hendes ansigt’ – langt nok fra til at hun, når hun scanner for øjenkontakt, ikke opfatter mig som opsøgende – tæt nok på til at hendes konditionering gør at hun søger øjenkontakten med mig (for at vurdere årsagen til at jeg måske søgte øjenkontakt). I det øjeblik hun opfatter at hey, her er der en der måske søger øjenkontakt, er hun konditioneret til at ’definere’ mig, altså sætte mig i bås – det er et oldgammelt behov alle mennesker har (skal jeg spise det, kneppe det eller flygte fra det). Og det kan hun ikke gøre uden at ’tjekke mig ud.’ Hun får max et blik på et sekund inden jeg går helt tilbage i ground zero. Der er nu pre-åbnet.

Room gazing 2 – front mod baren:
Læner mig lidt tilbage, kigger til venstre forbi pigerne, sætter min højre hånd på Fri Stol og læner mig ud mod lokalet og kigger udad og let hen mod pigerne uden at kigge på dem direkte, mens jeg scanner lokalet. Konditionering gør at ’ændringen’ skal evalueres. Jeg kigger når det sker – overrasket - på pigen, næsten ’irriteret’ væk igen, og går tilbage i ground zero. Der er nu pre-åbnet.

Gestikulationer

Front mod lokalet 1:
Mens jeg taler med Ven, løfter jeg langsomt højre hånd op i næsten strakt arm til vandret position, så den peger næsten direkte på pigerne – uden at kigge på dem. Med pegefinger eller bare stærkt markeret vifter jeg lidt med hånden i deres retning, men lige forbi dem, holder armen oppe indtil de kigger (og det gør de hver gang). Max 1 sekund efter de kigger, kigger jeg selv i retning af hvad jeg peger på, derefter ét kort blik på dem, og så ned med hånden, tilbage til Ven, og fortsæt samtale. De tjekker mig efterfølgende ud 2-3 gange de næste par minutter, og ofte løbende resten af aftenen. Der er nu pre-åbnet.

Front mod lokalet 2:
Meget som i Front mod Baren læner jeg mig mod pigerne, men gerne bagover så min overkrop er inde over baren, og hovedet er inde over Fri Stol, min røv KAN løfte sig 20-30 centimeter fra Ground Zero (for ekstra markering af skift i fokus); jeg kigger ikke på dem, men forbi dem. Konditionering gør at de kigger på mig – de får ét hurtigt blik hver, og så kigger jeg ud i lokalet igen, inden jeg sætter mig tilbage i Ground Zero og taler videre eller Clawer hvad end der kommer forbi. Der er nu pre-åbnet. Det er umuligt for dem ikke at følge med i settet på afstand, hvilket gør at de kan inkluderes i settet, eller åbnes som bounce-off.

Tilfældig fysisk strejfning
Dette bruger jeg oftest stående men også af og til siddende uanset hvor fronten er, og ordene ’tilfældig’ og ’strejfning’ er ikke ... tilfældige! Eksemplet herunder er ’stående’

Jeg har en stående samtale med ven eller randoms på et venue ’kundepunkt’ (et sted med enten meget trafik eller hvor man generelt bare står tæt og snakker i sets). Enten via room gazing eller bare ved taktisk placeringsoverblik er jeg typisk i nærheden af nogle sjove / søde piger, og mens jeg fører samtale vil de typisk stå bag mig eller ved siden af mig. Mit fokus er ikke på dem, men på min(e) samtale-partner(e) . Mit kropssprog bliver pludselig meget markeret og jeg viber måske lidt. Jeg strejfer tilfældigt en person på overarm, underarm eller lænd med bagsiden af min hånd som en del af naturlig gestikulation, og kigger forbavset på vedkommende midt i talestrømmen, og pauser mig selv.

Afhængig af coding markerer jeg samme sted mens jeg holder øjenkontakt og smiler et halvt smil som kan tolkes på en af to måder. enten: hov, det må du sgu undskylde – eller: jeg ejer mit space (derfor markering nummer 2) men du må da godt være med.

Dans
Lige glad med hvem der kigger, lige glad med hvad de ser, bare JEG har det sjovt. Det handler om at mobilisere mig selv, og være grounded hvor jeg danser - og så room gaze derfra. Er dog langt mere direkte i åbningen, og pusher mod makeout med det samme, hvis jeg ser at det er muligt.

---

Åbninger
Jeg åbner enten med det samme efter pre-åbner, eller lader dem ligge lidt, mens jeg ’høster’ videre i lokalet. Generelt har jeg to typer af åbninger ovenpå pre-åbning, som jeg har ladet ligge i et stykke tid. Enten ignorerer jeg verbalt at det er foregået, og så åbner jeg simpelthen med hvad der falder mig ind, vel vidende at jeg allerede har et leg up fordi der er pre-åbnet... Eller også påpeger jeg at det ikke er pænt af pigen / pigerne at sidde og stirre på folk, buster dem lidt og hygger mig derefter med hvad end der kommer af svar på tiltale.

Foregår åbningen med det samme i forbindelse med room gaze, følger den nogenlunde dette mønster:
Jeg opnår fokuseret øjenkontakt, kalibrerer, og åbner i 3 sek vinduet hvis ikke de åbner først. Det følger som regel nedenstående mønster.

Ved andet eller tredje room gaze skifter jeg til direkte øjenkontakt, uden at blinke holder jeg øjenkontakt i 2-3 sekunder, mens jeg vurderer temperaturen. Er den tæt på eller under nul rækker jeg tunge og kigger væk igen. Er den over nul rækker jeg hånden op og vifter hende hen, insisterende – kommer hun ikke, smiler jeg. Kommer hun stadig ikke overdriver jeg. Kommer hun stadig ikke kigger jeg væk igen og er social, og så tilbage mens jeg rækker tunge som en lille møgunge. Kommer hun stadig ikke, og er der en anden i umiddelbar nærhed åbner jeg ham eller hende MED DET SAMME, for at signalere at jeg har mange andre ting at tage mig til. Næste gang jeg ser hende, starter jeg med hånden med det samme, og vifter hende insisterende hen med et smil; der sker nu en af to ting HVER GANG: Enten kommer hun over, eller også giver hun en klar AI og jeg bevæger mig derover og åbner.

Clawing:
Er et kapitel i sig selv, her kommer basics .
Min version af kloen bygger videre på en åbner fra street game, som virker da den bygger på vores grundlæggende menneskelige reaktion når vi får kommandoer udstedt af mennesker med opfattet autoritet (uniformer, eller særligt autoritært kropssprog (også associeret med folk i uniform)). Åbneren er simpel: Mens de går mod dig søger du øjenkontakt, og når de er ca. 5-6 skridt fra dig løfter du din hånd og ud i strakt arm og siger ’STOP!’ – i det vakuum der opstår går du i lock-in og fører samtale.

Når folk kommer hen mod Ground Zero scanner jeg dem med perifær room gaze, og SENEST lige så snart de kigger tilbage rækker jeg hånden ud direkte mod dem, søger direkte øjenkontakt og gestikulerer med min hånd mod deres med en ’kom-her’ hvor jeg med åben håndflade vifter direkte fra deres hånd ind mod mig, og lader min hånd være. Jeg markerer tydeligt og lader min åbne hånd ’følge med’ i deres generelle gangretning – siger intet andet end måske ’Hey! Dig! Stop! Kom her!’

Er hun ikke alene, kan jeg risikere at en evt veninde vil søge at trække hende med, derfor gør jeg det at så snart hun er stoppet, eller på vej til det (hun scanner mig), markerer jeg med den anden hånd et blidere ’stop’ til veninden. Håndflade NEDAD (det er mere dominerende).

Har jeg en ven ved min side, vender jeg derefter håndfladen opad (submissivt og indbydende) mens jeg lader hånden glide over mod ham, og forventer at de engager. Jeg kigger med det samme tilbage på den pige, jeg stoppede først, og fortsætter med samtale.

Har jeg ikke en ven ved min side lader jeg hånden være oppe med 20 % markering og taler med dem begge, mens den hånd jeg har åbnet den første pige med hviler med hendes hånd i min – finger dans, solid grounding og udfordrende attitude i samtalen gør at hun bliver stående. Den anden hånd kan jeg bruge til at trække pige nummer 2 med ind, men det er ikke nødvendigt. Ground Zero fører hende enten tættere, eller i status quo.
Senest rettet af Dreamz ons 22. apr 2015 09:41, rettet i alt 2 gange.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Re: Let’s go Fishing! (Non-verbal Room Game)

Indlægaf James Collin » tirs 21. apr 2015 23:13

Så smukt skrevet, tager mig helt tilbage til mine gamle samurai dage...
Sidder sku helt med julelys i øjnene Dreamz, du må sku ikke det der ved en gammel game samurai junkie som mig!

En tilføjelse til det mesterlige mesterværk:
- Hvis man derefter trækker den et skridt længere, bruger åbner som crowed controle nonverbel, for at styre værdien i rummet og derefter dirigerer den til folk, som en dirigent der spiller de smukkeste orkester toner. Så kan game sku ikke blive smukkere, i mine øjne hehe...

Disclaimer:
Det var sku gode tider...

Åhhh... Dreamz, hvornår kommer dit "Nonverbal Room game " bootcamp, jeg står allerede i kø med telt og diverse fornødenheder... :D
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Glow » tors 23. apr 2015 01:31

Dreamz, lækkert kvalitets indlæg. Fedt! Jeg kan understøtte at jeg har brugt noget ala det du beskriver (i min log, cafe game) bl.a. inspireret af hvad du har beskrevet rundt omkring + min egen leg med lazer eyes(RSD) og forcing iois (gambler) på det sidste.

Dreamz skrev:Ved andet eller tredje room gaze skifter jeg til direkte øjenkontakt, uden at blinke holder jeg øjenkontakt i 2-3 sekunder, mens jeg vurderer temperaturen. Er den tæt på eller under nul rækker jeg tunge og kigger væk igen. Er den over nul rækker jeg hånden op og vifter hende hen, insisterende – kommer hun ikke, smiler jeg. Kommer hun stadig ikke overdriver jeg. Kommer hun stadig ikke kigger jeg væk igen og er social, og så tilbage mens jeg rækker tunge som en lille møgunge. Kommer hun stadig ikke, og er der en anden i umiddelbar nærhed åbner jeg ham eller hende MED DET SAMME, for at signalere at jeg har mange andre ting at tage mig til. Næste gang jeg ser hende, starter jeg med hånden med det samme, og vifter hende insisterende hen med et smil; der sker nu en af to ting HVER GANG: Enten kommer hun over, eller også giver hun en klar AI og jeg bevæger mig derover og åbner.

Rigtig fed pointe med temperaturen på 0 eller under vs. over. Har kæmpet lidt med hvordan jeg best responderer til pigernes response på tidlig ec-kontakt og tog den videre. Overvejede at pege spørgende med sammenknebne øjne men vil følge din tilgang og derefter experimentere.

Nedenfor lidt forskellige perspektiver der giver lidt af min erfaring indenfor området – de fleste er mildt field testet.

1. Higher value set-off
En vigtig pointe som er god at vide og aktivt bruge er IMO at en af de store subframes der kommunikeres i din beskrevne tilgang er at pigen oplever at hun ser dig først/eg viser at hun vil dig før du vil hende. Aka hun jagter dig/screener dig/kigger på dig frame per default. Dvs du har højere værdi fra offset grundet denne basale oplevelse hos pigen. Neutralt ansigtsudtryk fastholder tension aka dominans og værdien groundes nonverbalt(thin slice visuel shit test). Så i åbneren har du allerede højere værdi, den er kongruens testet og kan gå direkte ind med "assume attraction" tilgang hvilket rykker dig længere op i den kognitive eskaleringsmodel/faser etc og alt andet lige højner success. Gunwitch beskriver dette i hans tilgang såvel. Aka – du kommer ind med værdi ELLER har værdi når hun kommer ind. Denne kan videre forøges med lockins, preselection mm. Perfekt til "fast escalation"!

2. Bevægelse fra ground zero
Udover dine 4 eksempler på proximity game fra baren mm. har jeg oplevet at bevægelse ind i mit targets synsfelt (eg mixed sæts), positionering og det at læne mig lidt fremad kiggende med svagt rynkede bryn screenende i hendes/sættets retning enten foran hende eller bagved søgende ret ofte få pigerne til at screene mig. Ofte reagerer hele sættet meget på mig. Men “lænet” og bevægelsen mod dem er vigtig. Er begyndt at bruge ordet “lean” som en konkret "intrusiv" teknik der bryder det sociale rum og skaber attention såvel som ais. Jeg arbejder pt med at fange attention igennem placeringer i forh. til deres synsvinkel i forkellige vinkler(periferær). Eksempel kan være at HB hot står med ryggen til dig. Replacering I forhod til hende med efterfølgende lockin tæt på hende/I hendes synsfelt. Man kan få sættet til at se en flok reaktion og code hende over. Men Repositionering er en anden mere enkelt mulighed.

3. Room game addon (Primary focus: set receptiveness reads and social proof through the roof)
Jeg er blevet ret glad for Lovesystems “smoke an mirror” tilgang som en room game metode og den virker smukt til at skabe attention. Kort og godt stiller man hurtige nemme situationsspørgsmål til sæts forskellige steder I baren – hvad hedder vejen den her bar ligger på, hvad er kl osv. Tre ting 1) Der giver et read af forsk. sæts responses og state 2) det gir social proof bl.a. fordi responsen ofte er en positiv spejling 3) man kommer i interaktivt state. Læs deres response og lur hvor nemme de er at åbne og skabe social proof. Har brugt det som en god combi med det room game du beskriver fordi situational fokusset fastholder neutraliteten og dermed automatisk tension = attraction. Specielt hvis det er kørt med/fra stærke lockin positioneringer (som dog kan være en udfordring logistics hvis man kun mini-åbner.)

4. Brug af “eye game” for social proof effekt – forcing iois m det samme.
Din tilgang er at lave et quick glance for preåbning først. Der er bl.a. en anden mulighed. Det at “force iois” dvs fang hendes øjne og hæv glasses/ræk tunge MED DET samme. Det man gør her er at tease nonverbalt straight of the bat for at skabe playfulness på distancen. Dvs. Lean/peg – kig forbi dem - HBs kigger på dig – du kigger overpå hende hurtigt og rækker tunge/ser skeptisk screenende ud etc. med det samme. Er virkelig stærkt til room game og Ais I club settings. Chicks ser dette og coder for vilt for at lure hvad der foregår men fordi det er eyegame/subtle er det meget stærkere. Det kan bruges til at skabe et boiling point omkring en I room game. Den aften jeg gik efter DARK satte jeg så mange sæts omkring os on fire med skub, ec-ræk tunge med det samme og lign. Gav massiv attention og en masse smilende piger omkring mig.

Blot for at illustrere at man kan bruge øjenkontakten på forskellige måder afhængigt af hvad man vil. Den mere kig hurtigt-lock eyes for 4 sec tilgang er mere man of mystery and high value/sexual tension. Hvert til sit formål

5. Mere brug af øjenkontakten – sensual playfulness/sweet vibes!
Dette er ikke field testet sammen med din model men mine tanker er at det at lege med øjnende og nonverbal komm – igennem et skift til sensual ghazing enten ved temp over 0 (temp = im ready bigboy!) Eller Evt. lige efter vinken hende hen/forcing ios steppet, kan skifte dynamikken til "seductive" for quick makeout uden noget snak. Dvs. eskaler viben igennem øjenkontakt: Efter 4-sec-lock-eyes SÅ temp read SÅ distance comm(eg ræk tunge) SÅ hold pausen og skift til sexual ghazing. Pigen vil ofte hvis gjort som del af en eskalering bare re-ghaze og udstråle makeout readyness hvis hun er klar. Ved ikke hvor ofte det kan foregå så hurtigt som jeg teoretiserer men ku være interessant at field teste og få noget erfaring med.

Vil skrive et indlæg omkring makeout intuition og tension i forhold til 5eren der kan give noget mere specifict her. Måske vi kan udbygge din model med det.

Et par spørgsmål
- Din version af Claw - tager du konkret deres hånd på noget tidspunkt? Sekvensen er ikke helt klar for mig
- Hvad mener du med "markeret kropssprog"?
- Hvad er de vigtige ting der virklig gør en forskel ifølge dig?
Senest rettet af Glow tors 23. apr 2015 12:44, rettet i alt 3 gange.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Desire » tors 23. apr 2015 09:53

Konge indlæg! Det skal afprøves.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Dreamz » tors 23. apr 2015 16:14

1. Higher value set-off
... Enig, det er en bagvedliggende proces i mit approach.

2. Bevægelse fra ground zero
... Enig, og det er netop det jeg gør med gestikulationer eller 'leaning' - i dit sidste eksempel kan du læse min 'strejfning' som er så bare min måde at forcere åbneren, i stedet for blot positionering som er langt mere passiv.

3. Room game addon (Primary focus: set receptiveness reads and social proof through the roof)
... Godt input, ikke noget jeg har brugt, jeg går direkte i fun mode, når jeg går i clinch.

4. Brug af “eye game” for social proof effekt – forcing iois m det samme
... Enig, og også noget jeg gør som hvis temperaturen er til det.

5. Mere brug af øjenkontakten – sensual playfulness/sweet vibes!
... Enig, og jeg bruger det selv når jeg er på et dansegulv eller hvis jeg bare generelt opfanger høj sexuel BT off the bat.

Et par spørgsmål
- Din version af Claw - tager du konkret deres hånd på noget tidspunkt? Sekvensen er ikke helt klar for mig
- Hvad mener du med "markeret kropssprog"?
- Hvad er de vigtige ting der virklig gør en forskel ifølge dig?

Claw: Ja. Det er det jeg beskriver med den kommanderende udstrakte hånd, jeg vifter også lidt med fingrene, og tager deres hånd, og dét er så lock-in light. Proximity reglerne gælder, og jeg kan få hende ned at sidde hvilket så er lock-in tight.

Markeret: Når jeg taler, bruger jeg meget aktivt mit kropssprog. Fakter, gestikulationer, vibing, mimik. Når jeg læner tilbage og lurer lokalet er jeg langt mere chill og skruer kropssproget ned til at være på et mindre aktivt niveau.

Hvad gør en forskel: Mindsettet, helt klart mindsettet. Det bliver forstærket af de responses jeg får fra de første indirekte gazes, og så buldrer stenen ned ad bakken, fuldstændig ustoppelig.
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Indlægaf Glow » ons 29. apr 2015 01:11

Cool tak.

Jeg oplever ofte jeg taber dem efter glanze1 dvs at de ikke kigger igen for 3-4 sec lockin. Oplever du denne problematik? Overvejer heraf at force iois med det samme hver gang men det fjerner den tension jeg oplever i din beskrivelse og også hele prize-framen. Men synes ikke rigtig jeg for dem aktiveret til genkig nok? Overvejer om det er et timingproblem i forhold til længde af EC og "EC take away" etc. Eller et udstrålignsproblem.

Er der et element af flash game i din stil? Eg at du virkelig aktiverer din proximity sæts i forhold til "reglerne" og at du skaber"fun vibe" med dem du åbner som andre så lægger mærke til?

Hvor meget fylder den indirekte ghazing fra pigerne i starten for dig vs mere direkte? Og mobiliserer du den direkte derefter eller assumer du attraction så snart der er den mindste mini-ændring fra pigerne i forhold til dig? Eller skal du nonverbalt have dem til at kigge direkte på dig?
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Dreamz » ons 29. apr 2015 10:03

Glow skrev:Cool tak.

Jeg oplever ofte jeg taber dem efter glanze1 dvs at de ikke kigger igen for 3-4 sec lockin. Oplever du denne problematik? Overvejer heraf at force iois med det samme hver gang men det fjerner den tension jeg oplever i din beskrivelse og også hele prize-framen. Men synes ikke rigtig jeg for dem aktiveret til genkig nok?

Jeg oplever i max 20 % af tilfældene at der ikke kigges igen med mindst ét blik.

Hvordan vil du force IOI's?

Glow skrev:Overvejer om det er et timingproblem i forhold til længde af EC og "EC take away" etc. Eller et udstrålignsproblem.

Både og, altså som i det kan være begge dele. Timingen er ret vigtig, jeg forsøger stadig at sætte ord på det. Det er som om jeg kan forudsige bevægelser i lokalet - som Wayne Gretzky en gang har udtalt: 'A good hockey player plays where the puck is. A great hockey player plays where the puck is going to be.' Jeg stoler på min evne til at thin-slice et lokale på splitsekunder, når jeg kigger rundt i det.

Teknisk er det med at ramme 10-15% ved siden af deres øjne også ret sjovt at optimere, og kobler du det sammen med perfekt timing, vil du opleve at der kigges igen langt oftere.

Udstråling, ja, det er også super vigtigt, når der kigges igen.

Glow skrev:Er der et element af flash game i din stil? Eg at du virkelig aktiverer din proximity sæts i forhold til "reglerne" og at du skaber"fun vibe" med dem du åbner som andre så lægger mærke til?

Mine 'leans' og 'gestikulationer' ud i lokalet i en generel retning er, udover gazing, reelt set de primære 'værktøjer' jeg anvender for at tiltrække mig andres opmærksomhed. Min grundlæggende attitude og stil samt det, at andre er positive i mit selskab, gør at jeg stoler på at de, der kigger, opfatter en social dynamik som de kan se sig selv tage del i.

Definér flash game?

Glow skrev:Hvor meget fylder den indirekte ghazing fra pigerne i starten for dig vs mere direkte? Og mobiliserer du den direkte derefter eller assumer du attraction så snart der er den mindste mini-ændring fra pigerne i forhold til dig? Eller skal du nonverbalt have dem til at kigge direkte på dig?

Indirekte fylder for mig exceptionelt meget generelt, og dét handler om at jeg selv ønsker at scanne rummet for sjove mennesker, inden jeg gør noget, og løbende - because the puck is constantly moving. Jeg applikerer aldrig mig selv i en åbner, med mindre jeg har haft øjenkontakt med hende først enten i direkte proximity eller på tværs af lokalet, og antager interesse eller tiltrækning hvis jeg har set hende eller ven/inder i settet 'scoute' mig efter første gaze som har ført til øjenkontakt.
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Indlægaf Glow » ons 29. apr 2015 11:25

Ok. Hockey modellen gir rigtig god mening. Det med at læse rummet proaktivt gir mening og handle deriforhold til hurtigt fordi det er "automatisk" gir mening. Bedre brug af centrale spots gir mening. Proximity Reglerne gir nu endnu mere mening. Jeg tror som du beskriver at der er mange ting du gør mere eller mindre ubevidst der faktisk er enormt vigtige og skaber fundament for de ovenstående aktioner. Aka det er ret advanceret game. Eg din erfaring indenfor nonverbal pushpull, takeaways mm. Dine sæt vibing skills. og din high value subcom skills. Tænker måske din fishing-model kræver nogle forskellige grundsten for at man kan få succes. Udfordrende. Og Fedt :D

Dreamz skrev:Hvordan vil du force IOI's?

Jeg gør det på følgende 3 måder:
1) Et ansigstudtryk som om at jeg (gen)kender dem. De åbner herefter ofte med kender vi hinanden"? Lidt ala den generelle response på din claw teknik - at man stopper når nogen genkender en fordi det er en dyb social konditionering at "det gør man" + naturlig menneskelig impuls.
2) Række tunge ala hvad du selv har beskrevet. Fræk dirty dynamik.
3) Playful Screener look(rynker bryn). "Jeg har set ngt sjovt i forbindelse med dig send"..
De sætter alle 3 gang i nonverbal interaktion (tænk mime lign.). De 2 sidste fun vibe. Den første mere rapport vibe/comfort. hovedpointen er at det preåbner positivt og fyrer op under hende. Fik det fra gambler på et tidspunkt. han taler bl.a. om det her https://www.youtube.com/watch?v=-unuqF4uklE Ikke den bedste præsentation af det men han forklarer dynamikken.

Problemet som jeg ser det er at det ikke etablere prize framen + man-woman dynamik på samme måde. er derfor nysgerrig om det andet der er mere skarpt aktiv/laid back/seductive du har gang i.

Dreamz skrev:Definér flash game?

http://www.pualingo.com/flash-game/
Definitionen der er meget baseret på mystery method. men hvis man tænker lidt bredere er det Kort sagt at man er "flashy" dvs aktivt skaber mere attention igennem room game eg., løfter pigerne, fylder, gode lockin displays, spinning girls, får sæts til at grine osv. generel en stil der bruges inden man vælger sit primære sæt til at skabe dynamik og fylde noget visuelt. Så folk lægger mærke til en.
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Dreamz » ons 29. apr 2015 17:01

Glow skrev:Definitionen der er meget baseret på mystery method. men hvis man tænker lidt bredere er det Kort sagt at man er "flashy" dvs aktivt skaber mere attention igennem room game eg., løfter pigerne, fylder, gode lockin displays, spinning girls, får sæts til at grine osv. generel en stil der bruges inden man vælger sit primære sæt til at skabe dynamik og fylde noget visuelt. Så folk lægger mærke til en.

Hvis det er eksemplerne, så nej, det benytter jeg mig ikke af, altså lige bortset fra at jeg anvender humor ekstremt meget - og med kvinder helst som et værktøj til at dreje samtaler ind på noget sex eller parallelt til sex.

Løft, fyld, displays, spins: Nej, jeg har aldrig gået den vej, jeg kan bedst lide at være langt under radaren. Et eksempel på to forskellige eksekveringer her, er Happytalk og jeg. HT anvender meget spins og flashy moves når han er i hopla. Jeg anvender øjenkontakt og subtil kino. Hvis vi er i et rum sammen, så (generaliserer jeg ved at sige at det) er det ofte sådan at hans 'flash' kan åbne dem og gøre dem playful, men mit 'subtle' rykker dem op ad attraction kurven.

Jeg gir maximalt en highfive eller et kram (og jeg kan næsten aldrig dy mig for at ugle deres hår samtidig) hvis jeg synes nogen har sagt noget sejt eller giver udtryk for enighed i det jeg selv siger. Men ellers, nej... som du siger, og som jeg selv indleder tråden med, der er rigtig meget lynhurtig kalibrering involveret. Det kan kun lade sig gøre med skarpe observationsevner. ER jeg i et set, så fylder jeg naturligt meget, jeg kan ikke vippes ud fordi jeg på ingen måde er outcome dependant - jeg er action orienteret, ... Det der tiltrækker andre imens er at jeg også i sets room-gazer, og gerne engagerer forbipasserende (merger sets) - og signalet der udsendes er stærkt når jeg gazer i dén situation, fordi jeg godt kan ha' det sjovt med dem jeg taler med samtidig - jeg kan multi-taske. Og det kan ses på afstand, at alle har det sjovt.
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Indlægaf Glow » tors 30. apr 2015 00:42

Ok. fedt - dine svar har givet mig en meget bedre forståelse omkring det.

Jeg tænker at det er ret smart at væe aktiv i vores "proximity boundary", dvs. fra en grounded position at bevæge sig taktisk smart rundt i forh til sæts bevægelse/target synsfelt osv. for at aktivere ais derfra igennem markeringer, tilfældige brushes, claw stop osv. Har navngivet det for mig selv som "bubble of fun" for at markere at der er en vigtig aktivering af rummet i at etablere sådan en proximity dynamik vs. at være ren "james bond cool" i baren som dog kan virke godt senere på aftnen når tøserne er mere wanna-fuck-klar (efter kl.2.30-3) vs. jeg-vil-ha-det-sjovt-klar.

Tror primært jeg selv er for tilbagelænet og derved mangler at skabe ais/attention. Manglede specifict proximity-køre-sæts-markerings tingen så vil prøve at adde den + mere orientering om hvor i baren jeg placerer mig for synlighed og overblik. Nemmere senere på aftnen. Men tror det med markeringer, drive sætsne og central placering er centralt. Vil prøve at følge det lidt blankt og så krydre det med mit eget senere hen.

Tak for lidt dybere indsigt i din model. Super cool og meget givende!
Brugeravatar
Glow
T2

Næste

Tilbage til Teknikker og taktikker