Basalt kropssprog

Åbnere, rutiner, gambits.

Basalt kropssprog

Indlægaf Circe » tirs 30. jul 2013 09:39

Mere viden om basalt kropssprog og hvordan det kan bruges

Jeg har ikke fundet nogen tråd, der behandler body language generelt. Der er en tråd om maskulint kropssprog ala James Dean, men jeg tænkte, det ville være på sin plads med basale informationer om kropssprog. Det kan være en fordel i mange sammenhænge - ikke kun i game, men også i andre sociale interaktioner, til fester, når man møder nye mennesker og også, hvis man er i en eller form for konflikt eller spændt situation. Helt åbenlyst er det ligeledes relevant ifm. jobsamtaler eller lign. situationer, hvor man skal kvalificere sig og hvor magtbalancen ikke er lige.

Her en video, der gennemgår basalt kropssprog:

Man kan bl.a. bruge denne viden gennem social influence. Her er en video, der er mere relevant for game praksis og gennemgår bl.a. rapport building, mirroring m.m., men også rapport mistakes, hvilket måske er særlig vigtigt:

I øvrigt en ret fed youtube kanal :-)
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Re: Basalt kropssprog

Indlægaf Chacruna » tirs 30. jul 2013 13:46

Når det kommer til kropssprog er Derek Cajun the master :)

I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Glow » fre 27. dec 2013 00:18

Et interessant perspektiv på kropssprog som har rykket meget for mig http://www.attractioninstitute.com/body ... rypVPbF8YR

Artiklen fokuserer på at man sender ubevidste signaler igennnem kropssproget; typisk har man en enkelt meget klart gennemtrængende besked man sender. Så lige meget hvor meget man forsøger at ændre sit kropsssporg er det umuligt med mindre man finder ud af hvad man sender og hvor det kommer fra inner game wise. den pointe kan diskuteres men det er en interessant ting at se på som en vej til bedre kropssporg - Jeg blev klar over et par ting da jeg kiggede lidt på det og bare bevidstheden gjorde en stor forskel.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Sesor » søn 16. feb 2014 23:09

At finde inspiration er næring for selve livet
Brugeravatar
Sesor
Private Johnson

Geografisk sted: Jylland

Tilbage til Teknikker og taktikker