Preselection og DHV eller too much

Åbnere, rutiner, gambits.

Preselection og DHV eller too much

Indlægaf Prins Grim » lør 17. nov 2018 14:39

Et emne jeg har snakket med andre gamers om, er hvor effektivt det er at eskalere og kiss close piger i nærheden af ens primære target

Foreksempel. Du åbner et set af 2-5 piger kiss closer veninden, og går så efter dit target

Nogen piger, ser du kysser med deres veninde og stempler dig automatisk som højere værdi som til tider resultere i de har større tendens til også at lade dig kysse og eskalere på dem, mens andre gør arbejdet hårde for dig uden det en shit test :lol:

Andet eksempel. Flirt ligger hjemme og ser facebook // snapchat stories på sin mobil hvor hun ser du kysser andre piger

Her reager hun som regel jaloux og craver validering via kvalificering eller opmærksomhed fra dig som ender i hun vil ses. Andre bliver pissed // såret og går cold på dig, evt dropper dig

Både folks meninger på emnet og mine egne field tests er resultaterne MEGET blandet :P

Et adfærdsmønster der går igen. Enten virker det FANTASTISK eller SUICIDE. Hvis man vælger bare at eskalere uden at kysse har resultaterne samme udfald men i mindre grad til bare *positivt* eller *negativt*

Lækkert med lidt clarity på emnet til en AFC.. 8-)
Prins Grim
Gummi Tarzan

Re: Preselection og DHV eller too much

Indlægaf Happytalk » søn 18. nov 2018 01:21

Det virker fint hvis du er til piger med dårlig selvtillid/selvværd.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 13+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Chuck Norris

Indlægaf Prins Grim » søn 18. nov 2018 12:00

Perfekt! :twisted: så blev jeg lidt klogere, selvom svaret var lige foran mig :lol:
Prins Grim
Gummi Tarzan

Indlægaf Fame » søn 18. nov 2018 12:30

Du kan også blot gå ud og lave 20 praktiske forsøg/tests, og beskriv herinde hvad du finder ud af.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Prins Grim » søn 18. nov 2018 23:43

Fame skrev:Du kan også blot gå ud og lave 20 praktiske forsøg/tests, og beskriv herinde hvad du finder ud af.

Har jeg gjort, resultaterne var meget forskellige som sagt, Happytalk har fat i det han siger med det kommer an på pigens selværd og confidence
Prins Grim
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » man 19. nov 2018 23:13

Work smart, not hard er også lidt oplagt her. Ingen kvinder kan lide at føle sig som sluts. Du kan jo derfor bruge din 'teknik' lidt mere kløgtigt. I stedet for at vise, at du snaver med andre end hende (ergo vil hun føle sig som en irækken), kan du jo pinge hende og vise, at du hænger ud med en masse lækre piger, og at de er interesserede i dig.

Samme resultat vil jeg mene, men mindre polariserende.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Prins Grim » tors 22. nov 2018 15:58

Desire skrev:Work smart, not hard er også lidt oplagt her. Ingen kvinder kan lide at føle sig som sluts. Du kan jo derfor bruge din 'teknik' lidt mere kløgtigt. I stedet for at vise, at du snaver med andre end hende (ergo vil hun føle sig som en irækken), kan du jo pinge hende og vise, at du hænger ud med en masse lækre piger, og at de er interesserede i dig.

Samme resultat vil jeg mene, men mindre polariserende.

Er helt enig, men tak for fjerne min forvirring omkring emnet ;)
Prins Grim
Gummi Tarzan

Indlægaf Gnome » søn 25. nov 2018 16:01

Det virker. Preselection. Har haft flere byture med alt fra 3-8 k-closes på samme klub, og efterfølgende valgt den pige jeg gerne ville hjem med eller have noget med. Ville dog nok undgå veninderne - ellers bliver det lidt for douche. Og så lang tid du ikke lover dem noget, men signalerer at du bare er ude og have det sjovt, så jagter de dig. De vil derhen, hvor følelserne går højt og der er en tiltrækkende fyr. Det virker dog bedst på piger under 25. Dem over gider nødvendigvis ikke "loveren" men går, mærkeligt nok, mere efter "provideren".
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Angel of the Moon

Geografisk sted: København

Tilbage til Teknikker og taktikker