Attraktion på digitale platform

Åbnere, rutiner, gambits.

Attraktion på digitale platform

Indlægaf kcid » søn 30. jul 2017 03:31

Jeg vil gerne have lidt debat om det at skabe attraktion på digitale platforme. Tinder, Happn osv. Alt tyder på, at det går som med nethandel, digital dating bliver langsomt men sikkert ved med stige.
Snart har vi sikkert matchet med pigen, som vi scorer på en natklub flere dage inden, fordi natklubben kun lukker folk ind der har matchet. Det hele bliver digitalt til sidst.

Jeg føler, at det i den nye verden, er langt svære at kompensere for udseende vha. personlighed / game

Men digitalt synes jeg der er nogle kæmpe udfordringer som gamer. Har ofte fået tinder-piger på snapchat, facebook eller SMS med under fem beskeder. Altså skabt attraktion. Men så snart min cocky funny stil går over grænsen, sletter pigen mig eller svare ikke. Jeg har ikke rigtig noget at fornemme på, jeg kan ikke mærke hendes humør, personlighed mm. Forleden var det en joke om nudes, som fuckede et match up. Tror ikke det i sig selv var fordi det passede dårligt. Det havde fungeret fint IRL. Men det mindede hende bare om fyre der sender dicpics og kun er ude på sex og så renser hun ud.
Jeg har også oplevet at sætte dates op med meget få beskeder, ulempen har igen været, at hvad der kommer let, forsvinder let. Hendes loyalitet er minimal. Hun aflyser bare to timer før, hvis hun alligevel ikke kan overskue det.
Hvis man oversætter det, til den fysiske verden, svarer det måske til en pige på vej hjem med en fyr, som bliver i tvivl om det nu er det rigtige, når hun er på vej hjem med en fyr. Men her vil hun som regel omfavne situationen og hvis fyren kan sit game, vil hendes hjerne også arbejde for hende og fortælle hende at han er lækker, at det bliver godt og at det kan være de bliver kærester.

Men digitalt, er fyren måske bare underholdning, som smides væk og fem minutter efter logger hun på tinder og finder en ny.
Personligt har det fucket så meget med mit game, at jeg ikke rigtig gør noget for at skabe attraktion, før daten.
Resultatet er ca. tlf nr/ facebook / snapchat på 15% af mine matches og date med ca. 2%.
På selve daten, er det som regel nemt nok, så i dovenskab, får jeg ofte heller ikke skabt den store attraktion her (ud over det hun naturligt har selvfølgelig)

Men i sær alle dem som ligger på min snapchat, synes jeg er problematiske. De sender ofte snaps de første uger. Men begynder jeg at snappe med dem, kan jeg godt pludselig ikke få svar. Hvad gør man så? I mit tilfælde ignorere jeg bare og genoptager igen. Men sker det tre gange, har pigen altså kategoriseret en som den største vatpik og så er date ikke noget det er værd at gå efter. Hun spilder bare ens tid og i det omfang jeg kan få mig selv til det, sletter jeg dem.

Skal man så bare have længere samtaler? Helt ærligt, det har jeg sgu ikke tid til. Men har prøvet at have nogle relativt lange samtaler, men synes det bliver som at aftale en date i banken. Så pissekedeligt og fornuftigt.

*NOTES. Mit game har ikke været i topform det sidste stykke tid. Har ladet næsten alle mulige dates trække ud i måneder inden jeg mødtes, fordi jeg har haft travlt. I gamle dage gjorde jeg det allersenest en uge efter matchet. Dette har selvfølgelig ikke gjort gamet nemmere.
kcid
MacDaddy

Re: Attraktion på digitale platform

Indlægaf Happytalk » søn 30. jul 2017 12:04

Alt det digitale er et valg - ikke noget du er tvunget til.

Du kan jo sagtens bare gå i byen og hive one night stands med hjem. Tager kun 15-45 minutter..

Konkurrencen på online er også minimal. Jeg har lavet fake kvindeprofiler både på tinder, dating.dk hot.dk og det er stadig det samme lort alle fyrerne skriver.. 95% skriver bare "hej skal vi skrive..? " Det kræver virkelig ikke meget at differentiere sig fra dem...!
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf kcid » tors 3. aug 2017 02:06

Happytalk skrev:Konkurrencen på online er også minimal. Jeg har lavet fake kvindeprofiler både på tinder, dating.dk hot.dk og det er stadig det samme lort alle fyrerne skriver.. 95% skriver bare "hej skal vi skrive..? " Det kræver virkelig ikke meget at differentiere sig fra dem...!

Jamen så opfordre jeg dig til at uploade et par tilfældige samtaler, hvor du beviser at lækre piger åbnes og fastholder deres interesse med minimal indsats. Ikke bare et par gode, men gennemsnitlig samtale.
"Hej skal vi skrive" er selvfølgelig en lorteåbner. Men husk dengang alle sagde "Hej er den bedste åbner". Det er den naturligvis ikke digitalt. Man er kort sagt nødt til at lægge mere energi i det. Investere. Og når man beviser at man investere så meget, må man enten gå all in og lade som om man synes hun er noget særligt - eller så har hun vundet første point ved at få fyren til at investere i hende, blot for at få hendes opmærksomhed.

Men har stor respekt for dig Happytalk, så er det tilfældet at jeg anskuer tingene forkert, vil jeg gerne blive klogere. Jeg glæder mig til at se et par åbnere fra din hånd og høre hvordan du fastholdt niveauet frem til f-close.

Min teori er at piger shopper rundt digitalt og egentlig kun commite sig på mere end 5%. Resten er underholdning for dem.
Hun er måske tændt og på den første dag man skriver og udveksler kontaktoplysninger, men den næste dag snapper hun knap nok en.
kcid
MacDaddy

Indlægaf kcid » tors 3. aug 2017 02:21

Btw. for rigtig mange af mine veninder og tidligere sexpartnere er det de skriver mindre vigtigt. Det vigtige er fyrens udseende / coolness.
Skriver en flot fyr "hej, skal vi ses til en øl" er det en fin start. Skriver en grim fyr det samme, bliver han nok bare slettet.

Så ud over at man kan opgradere sine billeder (her kunne vi alle nok gøre mere), så får kommer man bare ikke så langt med godt game længere. For nej, "hun" gider ikke give dig sin mening om dit og dat (den gode gamle daygame-åbner som nogle forsøger sig med digitalt)
Har også set Tinder fra pigens side, gennem mine veninder og ja der er ekstreme mængder bullshit, men der også mange udmærkede forsøg fra halvgrimme fyre som ikke får ordentlig succes.
Virkelig mange skriver det samme, men fik langt fra de samme svar. Grimme fik ikke svar, halvgrimme fyre fik max to ord og flotte fyre fik rigtige svar.

Overbevis mig om at jeg tager fejl...
kcid
MacDaddy

Indlægaf DML » tors 3. aug 2017 02:43

Efter hvad jeg har oplevet, så har udseendet selvfølgelig en stor rolle! Men jeg mener stadig du kan kompensere med din personlighed/game. Da jeg oprettede min tinder for godt og vel et år siden, oprettede jeg den for at være med i en gruppechat. Mit tinder var en joke og derfor valgte jeg at benytte et billede, hvor ligger pisse stiv i en hæk. Der er INTET attraktivt over det overhovedet. Det som jeg oplevede i den tid var at det selvfølgelig var svært at åbne piger, men så længe mit game er bedre end dem med bedre billeder, så kræver det bare at jeg har en bedre åbner. Hvad vil du helst svare på? En der skriver: "hej, skal vi mødes til en øl?" eller en der skriver:
"Blev helt glad indeni, da jeg så dit dejlige smil. Hvis jeg var til blondiner, så havde jeg virkelig lagt an på dig ;) Vigtigt spørgsmål! Skal ananas være på pizza?"
Måske et lidt dårligt eksempel, men det er minimalt hvor god min improvisering er klokken 3 om natten :D

Min erfaring er, at man blot behøver en bedre åbner, hvis ens billeder ikke er gode. Ligeså snart pigen er åben, så er det jo dit game som holder hende attracted alligevel. Mit råd ville nok være at du skal fokusere mere på dine åbnere, for tror ærlig talt det er minimalt, hvor mange der vil svare på: "hej, skal vi mødes til en øl?". Men igen, det er min erfaring...
DML
Happy Meal

Indlægaf Chacruna » tors 3. aug 2017 07:41

Hvorfor ikke bare acceptere at udseende gør en kæmpe forskel (også IRL btw), og så gå med på det spil?
"Godt game" er efter min mening at gøre hvad der virker. Ikke at tude over at det er overfladisk :D
At optimere sit udseende bør efter min mening være prioritet nummer 1 i game, uanset om det er IRL eller online. Det gør det absurd meget nemmere, også i forhold til om pigerne ser det at de var sammen med dig som et low-point eller high-point i deres liv. Hvis man er grim kan man da godt score alligevel, men risikoen for at hun bagefter tænker "åh Gud, hvad ville mine veninder tænke?" er markant forhøjet. Jeg vil gerne være en positiv oplevelse for de kvinder jeg er sammen med på min vej, så jeg gør mit udseende til en høj prioritet og accepterer at det primært er det de fleste kvinder går op i. (Det gør også jeg bedre kan fravælge dem som er dumme som en dør, for der er det største turn-off for mig) :D
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Desire » tors 3. aug 2017 07:44

Kcid så svar mig på, hvordan Kaizer kan have 100 tinder lays de sidste par år og notorisk nægter at mødes andre steder end hjemme hos ham, da han er for doven til dates?

Jeg deler mange af dine overbevisninger, og er helt på linje ift. at tinder mv. er med til at ødelægge datingmarkedet (for let at få nyt, for mange options, for let at blive bekræftet).

Men det ændrer ikke på, at nogle fyre har stor succes med game. En af RSD gutterne har haft vildt mange trekanter vba. tinder.

Biller betyder alt. ALT.

Åbner betyder en del.

Samtale betyder lidt.

Om pigen har 20 mænd, der skriver på dagen eller bare søger bekræftelse betyder desværre også en del. Flakes rate er altid større.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » tors 3. aug 2017 11:02

Medmindre du er 100 ud af 100, ville jeg nok fokuserer på at forbedre mig og blive bedre til mit fag, hvis jeg var dig, frem for at bruge så meget som et sekund på ting, som ikke er produktive eller relevante for dig og din situration.

Fremtoning betyder en del (også online) - så sørg for at være sund, i relativ god form, god kulør, godt klædt, og få taget nogle billeder, som viser dette på bedst mulig måde, hvor du er et rart sted mentalt, imens du laver nogle spændende ting.

Selv hvis du er en 5’er, kan du - som fyr - hurtigt stige til en 8’er med de rigtige billeder - og falde omvendt. Ved ikke om det er så meget generisk udseende, som det er de følelser, som du frembringer I pigerne , når de kigger igennem dine billeder og ser ind i din verden. Og i dine øjne.

Grunden til at kvinder ofte vælger ‘pæne fyre’, er de disse fyre generelt har færre issues og et bedre outlook. Der er styr på tingene.

De mest attraktive fyre som regel dem, som ikke på noget tidspunkt bringer andre følelser end positivitet og sjov. De er ikke bange eller sure. De bliver ikke butthurt, når tingene ikke går deres vej. De har ikke travlt... De er ‘even keeled’ (characterized by stability or consistency,  regular and well-balanced and not likely to change suddenly, etc.)

Måske I synes det her er åndsvagt eksempel på ovenstående ting, men prøv at se de der blogger-kærestetags med henholdvist Benjamin og Frederik her: https://www.youtube.com/watch?v=uXTZT99-oeM , https://www.youtube.com/watch?v=tLwm0MI4zIA .

Jeg har mødt mange fyre normalt udseende fyre, som er på tilsvarende måde ( enten den meget 'emoted' og glade Benjamin, eller den mere rolige og sjove/'self-amused' Frederik), og de har aldrig haft problemer med at tiltrække de flotte og søde piger, de godt kunne lide :D
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf kcid » tors 3. aug 2017 16:23

Bonusinfo: "Hej skal vi mødes til en øl", har jeg hørt var Gulddrengs fortrækkende åbner før han blev kendt haha.

Men enig. Heller aldrig noget jeg har brugt.
Har derimod aldrig gjort noget ud af mine billeder. Har aldrig fået taget nogle specielt til Tinder eller gjort noget ud af det. Ville gerne have det så afslappet ud og ikke lignede man gjorde for meget ud af det. Lidt som det kan være en fordel at se afslappet ud i byen.
Kan sgu godt se det måske er forkert strategi.

@Kaizer du har fat i en pointe mht. hvilke følelser en fyr (eller hans billeder) vækker hos piger. Men husk nogle piger også er til "mystiske fyre" - så det kan gradbøjes. Tror det vigtigt at signalerer at hun ikke kommer til at kede sig ihjel. Men det er logik.

Hvad er det præcis jeg få ud af kæreste logs?
kcid
MacDaddy

Tilbage til Teknikker og taktikker