Er det for sent at lave et move?

Så spørg om råd herinde!

Er det for sent at lave et move?

Indlægaf lokoni » søn 1. apr 2018 23:13

Hey folkens. Jeg skriver fordi at jeg sidder lidt i en underlig situation med en pige. Vi har et lidt underligt forhold der skifter mellem at være venner samt noget der er lidt mere end venner. Vi har ikke lavet noget før, men hun har i perioder været ret åben hvad angår berøring samt fræk snak i telefonen. Har prøvet at lave et move for nogle uger siden hvor hun rørte en del ved mig, men hun blev ved med at prøve at holde mig væk. Set i bakspejlet kunne jeg nok godt have kysset hende hvis jeg havde været insisterende nok. Vi endte også med at sove sammen efter vi havde været i byen for få uger siden. Hun var ret fuld så jeg gjorde ikke noget da jeg heller ikke ville udnytte det, men der tiggede hun mig om at sove med hende næsten uden tøj på. Sagen er den at lige siden vi sov sammen er jeg blevet friendzoned for groft. Jeg er nået til den konklusion at den eneste måde jeg kan løse det på er at jeg simpelthen tager mig sammen, lader være med at overanalysere og bare kysser hende. Føler ikke jeg har noget at tabe på det da jeg på ingen måde har interesse i et venskab. Synes generelt jeg er ret god til at lave et move på piger, men begynder at overanalysere når det er en jeg har følelser for. Synes generelt jeg har været relativt flirtende overfor hende. Det jeg egentlig gerne vil vide er om det er for sent jeg laver et move og hvorfor samt om i har nogle gode råd til hvordan jeg gør det bedst muligt på trods af at der ikke nødvendigvis er nogen særlig flirten under selve situationen. Min plan er bare at kysse hende uden hun rigtig forventer det, eller er der bedre alternativer?
lokoni
Gummi Tarzan

Re: Er det for sent at lave et move?

Indlægaf Desire » man 2. apr 2018 11:03

Hvor gammel er du? Og hende?
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf lokoni » man 2. apr 2018 11:33

Vi er begge 19
lokoni
Gummi Tarzan

Indlægaf DML » man 2. apr 2018 12:31

Lær game. Få hende isoleret og få eskaleret. Du friendzoner dig selv pga. du ikke eskalerer på hende.
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Indlægaf lokoni » man 2. apr 2018 15:16

Er godt klar over at jeg skal eskalere, men er det mon for sent? Og hvis ikke, hvordan eskalerer jeg så bedst muligt
lokoni
Gummi Tarzan

Indlægaf DML » man 2. apr 2018 16:01

Det er aldrig for sent. Se den her video, den beskriver meget godt dit problem. https://youtu.be/DUwskoQaHsI
Du eskalerer ikke, og derved sker der ikke noget. Læg mærke til de 4 forskellige måder han beskriver at eskalere på.

Fysisk - Fra at du rører hendes skuldre til i har sex

Logistical - Fra byen til soveværelset

SOI - Fra “Du er lidt interessant” til “Jeg kunne virkelig godt kysse dig lige nu”

Samtale emne - Fra at snakke om vejret til at snakke om hendes ynglings sexstilling.

Når du har en samtale med en pige, så tænk på at rykke dig opad på stien i hver kategori. Kalibrer efter hendes reaktion, men forsøg hele tiden at skubbe samtalen fremad.

Men vigtigst af alt, lær game. Det giver dig mest på den lange bane.
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Indlægaf Desire » tirs 3. apr 2018 21:39

I er begge unge og usikre. En usikker pige har brug for en fyr, der giver hende komfort og leder vejen. Ergo er du nødt til at eskalere. Det er aldrig for sent. Samtidig er du også nødt til at være kongruent med hvad du vil og have integritet. Hvis hun forsøger at friendzone dig, siger du naturligvis fra, for det er jo ikke venner, du vil være. Så det er alt eller intet. Overvej om du er klar til det valg inden du eskalerer.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf lokoni » tirs 3. apr 2018 22:27

Vil ikke på nogen måde sige at hun er usikker. Hun er meget selvsikker, ved godt at jeg stadig skal lede osv, men hvilken forskel gør det når det er en så selvsikker pige?
lokoni
Gummi Tarzan

Indlægaf DML » tirs 3. apr 2018 22:42

Lokoni: Tror ikke som sådan du skal ligge vægt på “usikker”. Jeg er ret sikker på at Desire mener at i begge stadig er seksuelt uerfarne. Derfor mere komfort/kvalificering og stærkere eskalation fra din side pga. hun nok ikke går hele vejen uden stærk eskalering fra din side når hun er uerfaren.
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Indlægaf lokoni » tirs 3. apr 2018 23:11

Tak for svar, det sætter jeg stor pris på, men hun er ikke seksuelt uerfaren. Hvilken forskel gør det?
lokoni
Gummi Tarzan

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?