Pige jeg dater vil have mig med i byen med hendes venner

Så spørg om råd herinde!

Pige jeg dater vil have mig med i byen med hendes venner

Indlægaf GoldenMedusa » tors 15. mar 2018 18:47

Hey gutterne (og gutinderne), long time no see!
Jeg har ikke været så aktiv herinde så længe, fordi mit game egentligt gik ret godt. For nyligt mødte jeg en pige, og vi har drukket en kop kaffe plus sms'et relativt ofte (sådan et par gange om dagen) Jeg har endnu ikke k-closed eller f-closed, men number closede hende hurtigt i starten og fik hende med ud.
Situationen er den, at jeg skal være sammen med hende igen imorgen. Jeg ved godt, hvordan tonen inden for PU generelt er ift. forhold, men jeg føler at jeg har fået smagt på nok af de forskellige slik-varianter i slikbutikken til at vide hvad jeg vil have, så kunne godt tænke mig et forhold med hende her.
Planen var originalt, at vi bare skulle ses imorgen (fredag) til noget mad hjemme hos hende, og så se en film over nogle drinks og sådan. Perfekt med mig, jeg kan sandsynligvis f-close hende der, hvis ikke kan jeg bare k-close og så fortsætte derfra. Igår skrev hun så, om jeg ikke også ville med hende i biografen i næste uge, da en af hendes yndlingsbøger udkommer som film. Fint med mig, vil gerne et forhold og kan godt lide hende, så at bruge tid med hende er i orden.
Tidligere i dag, ramte shocket så, da jeg åbnede en snap fra hende hvor hun spørger om jeg vil med hende og hendes venner i byen lørdag. Hun har fødselsdag næste weekend, men skal rejse i en uge der, så hun er ikke hjemme. Hun vil derfor have mig med ud og fejre hende sammen med hendes venner. Normalt er jeg game for at tage i byen med folk jeg ikke kender, men føler lidt det her er en grusom shit test hvor jeg skal få de fleste (hvis ikke alle) af hendes venner til at kunne lide mig, før hun vil eskalere forholdet med mig.
Min teori er, at det er ret meget make it or break it med det, hvis jeg tager ud og fucker det op = intet forhold til mig, men hvis jeg tager ud og det går godt = forhold.

Hvad synes i, at jeg skal gøre? I er jo eksperterne herinde. Jeg tænker at jeg godt kan tage ud med dem, har ikke andre planer lørdag alligevel, og kan ihvertfald smooth talke sådan 2-3 af dem, men ved ikke hvor mange der er i alt (vil spørge hende imorgen aften når vi skal ses). Samtidig vil jeg ikke løbe en alt for stor risiko hvis jeg stadig kan få et forhold uden at gøre det - så hvad siger i?
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Re: Pige jeg dater vil have mig med i byen med hendes venner

Indlægaf Fame » fre 16. mar 2018 07:53

Uden at kende detaljen for jeres rammesætning, lyder det til, at du er i fuld fart med at friendzone dig selv. Du vil forhold med hende, før du har kysset eller haft sex med hende?
Halv gas champ, du er overinvisteret, og det kan hurtigt afstedkomme som clingy og needy.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf GoldenMedusa » fre 16. mar 2018 13:40

Ja du har ret, jeg er overinvesteret. Jeg tror jeg blev overinvesteret da hun udtrykte explicit og direkte til mig at hun søgte et seriøst forhold, hvilket jeg som så ikke ville have noget imod.
Jeg ser på hvordan det går i aften, og jeg prøver at have sex med hende - Hvis jeg ikke kan få noget fysisk eskalation i aften, tager jeg ikke med hende og hendes venner ud for at fejre hendes fødselsdag imorgen - skal have fysisk eskalation inden jeg møder vennerne.
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » lør 17. mar 2018 16:26

Selv om du vil et forhold, så lad være med at tænke i de baner så tidligt. En dag af gangen.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf GoldenMedusa » lør 17. mar 2018 20:19

Yep, har også hevet mig selv ud af det mindset nu, kunne se at det fik mig væk fra mit sædvanlige game som hun sandsynligvis faldt for først - så nu er jeg back haha
Havde ikke sex med hende igår, da en af hendes venner døde (??) mens vi var ude, han havde åbenbart været syg længe, og hun begyndte at stortude og sådan, men ville stadig virkeligt gerne have jeg kom idag. Jeg fik dog eskaleret fysisk en del inden episoden med vennen der døde, og hun vil gerne have mig med ud idag. Jeg ser det som en mulighed for at jeg kan kontrollere framen med hendes venner og veninder nogenlunde, og hvis jeg kan junglere dem i et par timer, kan jeg snildt hive hende med hjem til en f-close, og så kan jeg tage forholds-delen derfra, hvis jeg stadig vil have et forhold med hende der.
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Happytalk » fre 23. mar 2018 19:41

Don't.

Hvis din bedste ven lige var død, ville du så være i stand til at snakke om forhold?

Skriv til hende " hej xxx, jeg ved godt at du nok af alt har mest brug for at drikke dig i hegnet ovenpå den dårlige nyhed. Jeg føler for dig - det må du ikke være i tvivl om. Men jeg tror det er bedst at du de næste par dage er sammen med et par veninder du holder af. Vil rigtig gerne mødes med dig om en uge eller to - vil bare bare gerne se den bedste side af dig, så jeg håber det er okay jeg giver dig lidt plads? ;-):-) Knus knus xxxxx"

Og så find noget andet i mellemtiden
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Chuck Norris

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?