HJÆLP! Akavet sticky point

Så spørg om råd herinde!

HJÆLP! Akavet sticky point

Indlægaf Timmer » tirs 13. feb 2018 18:42

Sagen er den, at:
for noget tid siden matchede jeg med en pige fra tinder. Hun er fra jylland, jeg er fra sjælland. Vi har skrevet frem og tilbage, og ses et par enkelte gange. Vi har det altid helt vildt godt sammen når vi ses, men der er altid kommet noget i vejen for at vi har gået videre end bare at kysse, når vi har set hinanden....
Vi har så lige mødtes igen forleden, hvor vi delte et hotelværelse (tænkte at den så var hjemme uanset hvad, men nej haha!).
Der sker det, at aftenen før vi ses har hun været ude til et arrangement hun skulle til. Det ender så ud i, at hun kun sover 2 timer natten inden vi ses.. Men vi mødes så, og går rundt i byen og snakker, ser nogle rigtig turist-ting og flirter lidt.. Umiddelbart går det hele super godt!
Vi tager så tilbage til vores hotelværelse. Vi sidder og drikker lidt vin, slapper af og bare ser noget ligegyldigt TV. Efter noget tid kysser jeg hende så. Kysset er meget fint, men jeg fornemmer hurtigt, at det er som om hun bare ikke har lyst til at gå videre med det, så jeg bakker ud og sætter mig og snakker videre med hende.. Vi kysser så et par gange i løbet af aftenen, men ingen af gange virker det som om hun har super meget interesse (en enkelt gang lægger hun sig ind til mig, hvor vi ligger og ''putter'' i noget tid, men ellers ikke).. Til sidst virker det som om hun bare mest af alt vil se den film der var i TV (hun grinte af noget, der skete i filmen, imens vi kyssede), så jeg bakkede tilbage og snakkede bare casual med hende igen..

Da vi så beslutter os for at gå i seng ligger hun sig på siden og siger ''godnat'', hvorefter hun ligger sig med ryggen mod mig. Jeg ligger mig i ske med hende og holder om hende, og fornemmer intet problem med det, men heller ingen synderlig interesse.. efter lidt tid trækker jeg mig tilbage, og lægger mig i den anden side af sengen, hvor hun så kort efter lægger sig op af mig.. Efter lidt tid forsøger jeg at kysse hende, men der går kun kort tid før hun vender sig væk igen, hvorefter jeg giver op..

Jeg har siden tænkt, at hun måske bare havde lyst til at jeg tog initiativ til at gå videre med at føre det til sex (hun har trods alt investeret MEGET i mig). Men samtidig havde jeg virkelig ikke lyst til at begynde på alt muligt, når jeg ingen interesse kunne se fra hendes side.

Morgenen efter snakker vi godt og hygger, kysser farvel, og derefter har vores kontakt været væsentlig mindre end før (det er nu tre dage siden vi sås). Hun har dog to gange snappet mig og skrevet til mig.

mit spørgsmål her er så:
1: Hvordan skulle jeg have grebet hele daten an?
2: Hvad gør jeg nu??? hun er super sød (og pisse lækker, haha!), så vil helst ikke lade den dø her.. Har overvejet at skrive/ringe hende op og snakke helt ud af posen om min opfattelse af situationen, eller måske køre lidt freeze-out, men har i nogle råd?
Timmer
Gummi Tarzan

Re: HJÆLP! Akavet sticky point

Indlægaf DML » tirs 13. feb 2018 20:18

Du får ikke noget ud af, at ringe til hende og snakke situationen ud. Der er vel ikke rigtigt så meget at snakke om. Det som det handler om er at du er dårlig til at eskalere. Jeg ser lidt situationen hvor i ligger i sengen som om at hun indirekte lægger op til sex. Du ligger i ske med hende, du trækker dig og så ligger hun sig op af dig, men trækker sig fordi du ikke tager skridtet videre.

Fremadrettet - eskaler indtil du får rødt lys. Hvis hun ikke er klar til sex, så skal hun nok fjerne din hånd stille og roligt. No beggie. Du kan ofte eskalerer til sex langt før du egentlig regner med.

Vent et par dage og skriv til hende at det var hyggeligt at mødes og foreslå en anden dag + en ny date.
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Indlægaf Happytalk » ons 14. feb 2018 04:09

Lige specifikt i denne situation: alkohol, alkohol og mere alkohol. Det er ikke dig der gør noget forkert, men hende der har selværds issues og har svært ved at give slip.

Drinks, rødvin og øl/tøsseøl, helst alle tre. Det vil hjælpe hende meget på det sidste step.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Chuck Norris

Indlægaf Desire » ons 14. feb 2018 21:12

ESKALEEEEEEEEEEEEEEEEER!

Ffs. Du går tilbage til hotelværelset.. I kan lide hinanden. Og så stener i ligegyldigt tv?! Jeg havde sgu da udnyttet hvert et sekund til at kneppe hende synder og sammen, slikke hende til hun er ved at omkomme, og slå hende i røven. Hver kongruent med det du virkelig vil. Det pigen oplever er, at hun ved, at du vil hende, men du sætter en video på, fordi du håber det leder til noget.... Tag action. Tag ejerskab over det du vil og det du føler/har lyst til.

Og alkohol.. Why not. Kan løse hendes ende af det. Hun har jo tydeligvis også nogle issues ift. at gå for det.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Gnome » fre 16. feb 2018 11:06

Jeg er lige kaptajn modsat her.

Jeg synes bestemt IKKE du skal eskalere, i hvert fald ikke fysisk. Jeg synes du har læst situationen rigtig fint, du fornemmer hun ikke er på og du trækker dig. Hvis du bare "eskalerer" og/eller hælder alkohol på hende, så er der to udfald:

1) I knalder og hun får det mega skidt med det og vil ikke se dig igen.

2) Hun stopper dig og siger hun ikke har lyst til dig.

Lyt til hendes signaler som du gør. Istedet så sørg for at få opstillet en seksuel frame for jeres samvær. Vis seksuel interesse i hende! Det er sguda klart, at hun ikke gider knalde dig, hvis I bare flirter lidt og ser film. Lav upassende seksuelle jokes (og undskyld halvhjertet bagefter) eller fortæl hende hun er sexet - bare vis at du har seksuel interesse i hende. Vis det gerne mellem linjerne.

Et andet scenarie der også kan gøre sig gældende: Hun ser en anden, og vil ikke bryde den grænse som nu engang er, i frygt for at miste den anden. Who knows.

Held og lykke!
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Angel of the Moon

Indlægaf DML » fre 16. feb 2018 13:09

Ligegyldigt hvor meget seksuel interesse han viser i hende, så er han jo nødt til at eskalere på et tidspunkt. Han har compliance nok til at putte og kysse med hende som efter mit hovede er skridtet inden sex. Han er jo nødt til at tjekke om han har compliance nok til at gå det sidste skridt eller om han får LMR. Bliver han afvist i eskaleringen, så ja. Mere seksuel interesse og en smule mere comfort. Men han har jo ikke engang prøvet at tage det sidste skridt. Han har grønt lys til at eskalere, så han skal jo bare gøre det.

Desuden har de jo været på date/set hinanden flere gange. Gør han ikke snart noget, så er chancen for den dør ret stor efter min mening.
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Indlægaf Desire » fre 16. feb 2018 18:13

De har i fællesskab kommet frem til at leje et hotelværelse. Selvfølgelig var hun aldrig gået med til det, hvis ikke der var en seksuel interesse. Hotelværelser er ret meget en seng og intet andet.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Gnome » fre 16. feb 2018 19:37

Måske hun håbede han ville vise mere seksuel interesse end han gjorde. Han skal tage styringen mere end han gør og være mere seksuel i sin adfærd (ikke creepy og begynde at hælde alkohol på hende, selvom at glas vin er fint til at dæmpe nerver). Et hotelværelse er ikke lig med sex, det er en stærk indikator om at de skal kneppe, men hvis han ikke er kongruent med den forventning så er det lige meget hvor det er..
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Angel of the Moon

Indlægaf Gnome » fre 16. feb 2018 19:40

@dml Ja han kan godt kysse hende, men hvis hun afbryder kysset ved at gøre x så er det jo en indikator om at han ikke skal gå videre og eskalere, men istedet finde ud af hvorfor hun afviser ham pænt efter kysset (hint: hans seksuelle frame er ikke stærk nok. Hun ser ham ikke som en potentiel partner til at tage det næste skridt med).
Brugeravatar
Gnome
Angel of the Moon

Indlægaf Happytalk » lør 17. feb 2018 22:41

Generte piger skal have alkohold for de er for generte til at smide tøjet. Flydende selvtillid er godt for deres selvtillid :-) ;-)

Det timmer skriver er jo et udtryk for at han netop har eskaleret, og nu ikke forstår hvorfor at det ikke blev til mere, nu hvor han gjorde alting "rigtig"
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Chuck Norris

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?