Alle former for kritik samt råd modtages meget gerne

Så spørg om råd herinde!

Re: Alle former for kritik samt råd modtages meget gerne

Indlægaf Jannik465 » søn 18. feb 2018 22:42

Hej Folkens,

Vil lige spørge jer til råds igen.

Status er den at det endte med at hun begyndte at omtale mig som en ven samt begynde at fortælle mig om forskellige fyre osv. Jeg reagerede ved stille og roligt at fortælle hende at jeg ikke er interesseret i at høre om hendes fyre samt at jeg ikke vil anse hende for bare at være en ven. Det endte med at vi for nogle dage siden aftalte af vi hverken er det ene og det andet, men at vi godt kan mødes en gang imellem, men uden det skal være noget særligt. Hun sagde dog at jeg for hendes vedkommende vil blive anset for at være en ven. Jeg har her på det seneste opbygget min selvtillid markant samt begyndt på at snakke med en del andre piger, men jeg er i tvivl med hende her. Er der nogle råd til hvad jeg kan gøre uden at skulle droppe kontakten til hende.
Jannik465
Nyklækket

Re: Alle former for kritik samt råd modtages meget gerne

Indlægaf Desire » man 19. feb 2018 21:02

Jannik465 skrev:Hej Folkens,

Vil lige spørge jer til råds igen.

Status er den at det endte med at hun begyndte at omtale mig som en ven samt begynde at fortælle mig om forskellige fyre osv. Jeg reagerede ved stille og roligt at fortælle hende at jeg ikke er interesseret i at høre om hendes fyre samt at jeg ikke vil anse hende for bare at være en ven. Det endte med at vi for nogle dage siden aftalte af vi hverken er det ene og det andet, men at vi godt kan mødes en gang imellem, men uden det skal være noget særligt. Hun sagde dog at jeg for hendes vedkommende vil blive anset for at være en ven. Jeg har her på det seneste opbygget min selvtillid markant samt begyndt på at snakke med en del andre piger, men jeg er i tvivl med hende her. Er der nogle råd til hvad jeg kan gøre uden at skulle droppe kontakten til hende.

1. Du er meget tydeligt ikke et sted erfaringsmæssigt, hvor du kan tackle den udfordring du står i. Fokuser på andre piger i stedet, alt andet vil være spildt tid
2. Du kan ikke bryde ud af hendes friendzone frame med ord. Det gøres med handling. Igen - du er ikke et sted, hvor du formår/kan formå at gøre det
3. Fuck om hun ser dig som det ene eller det andet. Stop med at spille med på hendes leg. Du hopper lige ind i hendes hoop. Sæt din egen dagsorden. Enten så knalder i eller også gør i INGENTING.

Nu må du altså beslutte dig. Vil du have en ven eller vil du kneppe. Det nytter ikke noget at diskutere en masse med hende. Du må enten gøre eller ikke gøre. Slut.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?