Opretholde attraction long distance

Så spørg om råd herinde!

Re: Opretholde attraction long distance

Indlægaf Fame » ons 26. jul 2017 16:02

Desire skrev:90 % af kommunikation er alt andet end det du siger. Derfor er du begrænset til 10% af skalaen når du skriver. Og derfor er text-game en kategori helt for sig selv - selv om noget går igen.

En understøttelse i, at kommunikation er mere end 10% mening i ord:
http://www.creativityworks.net/mehrabian-nights-an-informative-tale-about-miscommunication/
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Desire » ons 26. jul 2017 16:45

Spændende artikel.

Det er klart, at spørg du om vej, så betyder kropssprog mindre end den mundtlige detalje.

Hm..du kan jo sagtens skrive til en pige, at hun er sexet og derved formidle et klart budskab. men i min verden, er langt størstedelen af 'parrinsagten' det non-verbale og det subtile. Det er den tiltagende øjenkontakt, det skæve blik med et smil over læben, en skubben til hende, når hun er kæk osv. jeg synes det siger mere end 1000 ord, og samtidig er min oplevelse, at det non-verbale har langt større effekt på drifterne (hvis du rent fysisk er tiltrækkende for hende, betyder det langt mere end at du kan et par gode pickup lines).

Så lige i forbindelse med pickup, vil jeg nu alligevel mene, at man misser langt størstedelen af værktøjerne, når det er strictly sms.

Som sælger til hverdag er det, det samme for mig. Jeg kan have nok så god en snak i telefonen, og bygge en kanon connection.. men før vi har mødtes irl, så ved jeg, at der alligevel mangler noget, og risikoen for et nej et eller andet sted er langt større.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Hebi » lør 19. aug 2017 09:28

Jeg F-closede en pige fra Finland, sidste år, som jeg stadigvæk ses med, hun kommer her, jeg tager på ferie og besøger, osv. super fint. Du kan læse om det i min log, der dog ikke er opdateret længe.

At bivedholde attraction med en pige long distance er ikke nemt, og jeg tror personligt - som påpeget af andre - at du får overordentligt svært ved det, hvis du ikke har f-closet pigen og skabt en dybere emotionel forbindelse med hende, inde i skiltes.
Hebi
Seargeant O'Hara

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?