Oneitis friendzone

Så spørg om råd herinde!

Re: Oneitis friendzone

Indlægaf vUlpeS » ons 31. maj 2017 09:12

Næh, men det er JEG til gengæld!! - Sådan lidt på samme måde, som jeg er fan af at have en flåt siddende på min lille penis.

:)
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf Desire » ons 31. maj 2017 10:17

vUlpeS skrev:Næh, men det er JEG til gengæld!! - Sådan lidt på samme måde, som jeg er fan af at have en flåt siddende på min lille penis.
:)

Kender følelsen. Altså det med flåten. Sjovt jeg har for nylig været sammen med en pige, der i tidernes morgen havde en slutty konkurrence med Martin's (nu ekskæreste). Verden er lille
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf JollyJumper » ons 31. maj 2017 10:31

Desire skrev:Det det skal jo kun handle om at skabe resultater, som du er tilfreds med. Så det er da fantastisk.

Hvis dit mål en dag er at bade i fisse, er der nok en del field work og rsd bootcamps ahead ;)

For mig har lays aldrig været kerneessensen. Mere det at reflektere og selvudvikle. At indse, at vi alle er gode nok som vi er, men at man samtidig med den rette vilje kan udvikle sig i en given ønsket retning.

- Gode gamle neil haha. Gad vide hvad den skøre rad laver i dag. Har stadig dokumentaren om akademiet liggende

Der er en del field work ahead. Jeg kaster ikke flere penge efter bootcamps. Min pointe var bare, at jeg ikke opfatter RSD-bootcamps som decideret fup og lort, selvom det eneste, der holder i længden, er at gå ud selv eller med wings at tage action. Ja, der er måske et stykke vej til at bade i fisse for mig, men jeg har da været ret passiv i de senere par år, så det hjælper jo muligvis at komme lidt i gang :)

Det var for resten Neil, der bookede bootcampen. Den tredje deltager ved jeg ikke, hvad laver i dag.
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?