En pige viser interesse eller?

Så spørg om råd herinde!

En pige viser interesse eller?

Indlægaf locobuddha » tors 27. apr 2017 10:36

Hej gutter :)

Lidt kort om mig; Jeg er 33 år og er fra Aarhus. Jeg studerer til sexologi og er tantramassør.

Jeg har nogle hyggevenner, så klager bestemt ikke over min situation med kvinder. Dog faldt jeg over en pige som var i et åbenforhold og var tantrisk interesseret, hvilket er noget jeg virkelig søger, at kunne få den frihed man vil have overfor kvinder og livet.
Vi skrev over happn for langtid siden og det endte med vi aftale at ses, hvorefter jeg aldrig rigtig hørte fra hende. Jeg slettede matched.
Nogle mdr senere finder hun mig på facebook og begynder at like mine opslag. Fornyelig sendte hun en besked og venneanmodning!

Hun sagde vi vist havde snakket sammen over happn og at jeg nu dukkede op i det tantriske miljø. Hun leder efter en rigtig tantrisk mand, som hun kan lære tantra af osv.. Ja jeg er den oplagte..
Hun spørger mig så hvor hun kan finde sådan en henne.

Jeg svarede; jooo var det ikke dig, som aldrig svarede efter vi aftale vi skulle ses?
Og giver hende et råd om hvordan hun kan finde en tantrisk mand.

Hun svare så; jo det er jeg ked af, det gjorde jeg lige lidt for meget der på happn.
men ok, tak, så vil jeg holde mit hjerte åbent fra nu. ❤

Jeg har så ikke svaret hende tilbage endnu efter et døgn ca. Jeg er i tvivl om det er værd at bruge tid på en som har afvist engang og på en sådan lidt halv hjertet måde tager kontakt igen. Er der noget at komme efter, eller hvad er jers mening?

Tak for hjælpen gutter :D
locobuddha
Nyklækket

Re: En pige viser interesse eller?

Indlægaf Weqas » tors 27. apr 2017 12:05

Hehe det lyder sgu som om du har det ret godt! ;)

Men mon ikke det er værd lige at bruge lidt tid på hende der? Altså du har trods alt tage dig ulejligheden og oprettet en bruger for at skrive denne besked for at spørge om det er tiden værd :D

Hun har jo tydeligvis ikke helt kunne få dig ud af hovedet efter et par måneder og fundet dig på facebook. Desuden kender du ikke helt hendes grunde til at droppe kontakten sidst. Det kan jo være alt muligt, så du behøver ikke lægger for meget i det.
Weqas
Fætter kanin

Indlægaf Happytalk » tors 27. apr 2017 12:29

du har intet at miste, så bare giv den gaz ;-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf locobuddha » tors 27. apr 2017 12:50

Tak for indspark! Jeg vil give den max gaz :lol:
locobuddha
Nyklækket

Indlægaf Desire » tors 27. apr 2017 15:45

Hvorfor skulle hun tage kontakt igen, hvis ikke hun er interesseret?

Hun vil spille uskyldig eller noget andet tøssepjat, og ikke gå hele vejen selv.

Din opgave er at gribe bolden og spille den rigtigt tilbage over nettet. Umiddelbart ville jeg ikke være hoppet i hendes hoop med det samme, som du gør. Hun ved udemærket godt hvem du er, og at i havde en aftale den gang.

I stedet ville jeg have lavet lidt push/pull og så foreslået at mødes og diskutere hendes muligheder med trantrafyre.

Men gå nu for det. Du har intet at miste
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » tors 27. apr 2017 15:58

Du kan altid spille lidt på, at hun ikke har været helt velopdragen.. Samt snakke om, hvordan hun kan gøre det godt igen :)
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?