hjælp mig under gaming process

Så spørg om råd herinde!

hjælp mig under gaming process

Indlægaf DeAngelo » søn 23. apr 2017 19:36

Hey to all gamers :D :D :D

Jeg skriver med en pige over instagram, jeg har ikke fået hendes nr endnu. men snapchat har hun også givet mig. hvergang jeg skriver så svarer hun tilbage. da jeg læst bogen" the game" var der et vigtig point at man skal give sig begrænsning. Jeg har nogen spørgsmål i mit hoved som kunne være dejligt at nogen af jer kan kaste lys over dem.

1.Hvornår skal man give sig en begrænsing.
2.hvornår skal man slutte en samtale sådan at man kan tage det op igen ?
3. og når man afslutter denne samtale. hvor lang tid skal der gå så kan man tag samtalen igen ?
4. Fra første chatgame ... hvor lang til skal der gå
DeAngelo
Fætter kanin

Re: hjælp mig under gaming process

Indlægaf Desire » søn 23. apr 2017 20:38

1. Forstår ikke hvad du mener

2. Det handler i bund og grund om, at det skal forholde sig sådan for real. Dvs. at du har et interessant og spændende liv, hvor du ikke hele tiden har tid til at skrive med en pige. Men indtil da, så er opskriften ikke meget andet end skriv ikke for længe. Maks 5-10 beskeder, og så afslut alla: "Jeg skal lige ud og tæske nogle venner i Volley Ball. Vi tales ved." Men der er ingen gylden standard. Nogle gange kan man sende 40 beskeder i streg uden og udstråle meget værdi. Andre gange bør man kun sende 2..

3. og 4. Findes der to piger, der er helt ens? I think not. Verden er ikke sort og hvid buddy. Der findes ikke noget definitivt svar på dine spørgsmål.

Læs her hvordan din almene tilgang bør være, så du kan lære alle de her ting: viewtopic.php?f=21&t=3846
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » søn 23. apr 2017 21:34

Ja, lol. Generelt vil jeg nok anbefale dig at undgå alt hvad der står i ‘The Game’, pga. det er ret dumt, underligt og unødvendigt.

Jeg tror selv, at den bog skal ses som underholdning og/eller som en form for joke.

Inden for økonomi snakker man om begrebet kausal flertydighed (casual ambiguity), handler om at forstå - ofte misforstå - årsag og sammenhæng.

Fx kan du være ret overbevist om, at du scorede kvinden, pga du ‘brugte en false disqualifier’ / ‘havde social proof’ / ‘fortalte en DHV historie’ / *indsæt selv random og ofte absurd ting* , hvor der i virkeligheden var nogle dybere eller andre ting på spil.

I forhold til dette, så synes jeg, at vi er kommet det nærmere i nogle af de nyere tilgange fx det i Real Social Dynamics. Bogen er jo trods alt 10 år gammel, og før da havde de endda gang i et eller andet hypnose-fis? Men ja, fuck en omgang tards, inklusiv dem i dag.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf DeAngelo » man 24. apr 2017 18:30

OKAY gamers :D

Jeg synes samtalen er nogenunde godt gang i dens flydende form, hvor lang tid skal der går, før jeg kan tillade mig at invitere hende ud ? bio en god ide / eller ud og spise med hende?
Jeg har en mega lavt selvværd, (mange nedtur i livet). Men prøver at rejse mig op og stå igen.

Jeg skrev til hende i dag, " Heej ;) :P har du ellers haft en god dag ? allerede efter 3 min Hun sendt en snap af hende med lukket øjne og tekst "ja okay"
er det en god tegn ? hvad plejer man at svarer tilbage i den situation ?
DeAngelo
Fætter kanin

Indlægaf DeAngelo » man 24. apr 2017 18:31

Kaizer skrev:Ja, lol. Generelt vil jeg nok anbefale dig at undgå alt hvad der står i ‘The Game’, pga. det er ret dumt, underligt og unødvendigt.

Jeg tror selv, at den bog skal ses som underholdning og/eller som en form for joke.

Inden for økonomi snakker man om begrebet kausal flertydighed (casual ambiguity), handler om at forstå - ofte misforstå - årsag og sammenhæng.

Fx kan du være ret overbevist om, at du scorede kvinden, pga du ‘brugte en false disqualifier’ / ‘havde social proof’ / ‘fortalte en DHV historie’ / *indsæt selv random og ofte absurd ting* , hvor der i virkeligheden var nogle dybere eller andre ting på spil.

I forhold til dette, så synes jeg, at vi er kommet det nærmere i nogle af de nyere tilgange fx det i Real Social Dynamics. Bogen er jo trods alt 10 år gammel, og før da havde de endda gang i et eller andet hypnose-fis? Men ja, fuck en omgang tards, inklusiv dem i dag.

Mener du jeg skal læse Real social dynamics ? :geek:
DeAngelo
Fætter kanin

Indlægaf Kaizer » tirs 25. apr 2017 10:48

Det jeg brugte 'The Game' til Var egentlig bare som en form for øjenåbner, at man rent faktisk kunne forbedre sig med kvinder.

Men derfra er jeg nok bare gået ud og øvet mig. Hvis du kan undgå teori, ville jeg personligt anbefale dette. I hvert fald det første år, eller de første 500-1000 set.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Thebond » tirs 25. apr 2017 13:16

Ja, lol. Generelt vil jeg nok anbefale dig at undgå alt hvad der står i ‘The Game’, pga. det er ret dumt, underligt og unødvendigt.

Kunne ikke være mere enig. Jeg købte den bog for sjov engang på dansk for 250 kr, da jeg var nysgerrig. Jeg læste de 4 første kapitler og så lagde jeg den fra mig, da jeg kom til det punkt hvor der bliver fotalt om de der mønstre hvor style får en kvinde til at sutte på hans finger af noget hypnose/voodoo-boodoo-hoodoo crap fis haha, så gad jeg ikke at læse mere :D :D

Haha THATS a real fairytale, det er lige det man skal op til i dansk eksamen :lol:
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf Weqas » tirs 25. apr 2017 13:34

The Game er bare en god historie som kan vække troen på man selv kan gøre en forskel, men heller ikke mere end det.

Det jeg har taget med fra The Game, er at indholdet af hvad de gør for at score piger nok kun virker, fordi de tror det virker og derfor udstråler en masse selvtillid.

Det er helt klart mere end historie end en lærebog. Men snus lidt rundt her på sitet, der er masser af super materiale! Men man bliver først bedre når man træner.
Se det ligesom om du gerne vil lære at spille fodbold. Du kan læse om spillet, du kan læse om hvor du skal ramme bolden, du kan læse om strategi og mindset. Men du bliver aldrig en god fodboldspiller før du har brugt mange timer på en fodboldbane, hvor du aktivt har forsøgt at forbedre din indsats.

Held og lykke :) Det skal nok gå dig helt fint
Weqas
Fætter kanin

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?