Faldet for nabopigen :///

Så spørg om råd herinde!

Re: Faldet for nabopigen :///

Indlægaf Gregersen » ons 22. feb 2017 12:37

Desire skrev:Vis hende din flotte man-cave og hvor flotte bunker med organiseret rod du har

:lol: :lol: :lol:

Tror vi har en ny Jeffy in the making! Halv pick-up-gud, halv komiker :D
Gregersen
Konge af Burma

Indlægaf GoldenMedusa » ons 22. feb 2017 18:50

Tror også jeg faktisk ender med bare at sætte et meetup op hurtigst muligt næste gang jeg ser hende, da det sådan lidt virker som om hun er holdt op med at gå med deres hunde samtidig med jeg går med min haha (pisse irriterende, når jeg lige har samlet mod til at møde hende :/) hvilket betyder at de jeg pludseligt ikke krydser veje med hende så ofte som jeg ville haha
Så, næste gang jeg ser hende, ser jeg sku nok lige om samtalen glider let nok til jeg inviterer hende ud, ellers må jeg sku vente til jeg møder hende igen

Hun skal da heller ikke gå glip af muligheden for at se min pragtfulde mancave, har ovenikøbet lige renoveret lidt dernede :P
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf GoldenMedusa » fre 24. feb 2017 00:00

Lille update, var oppe og træne her til aften, hvor jeg stødte på nogle af mine venner fra hendes klasse. Det var legs for os allesammen den dag, så vi fulgtes bare ad med træningen. Vi snakkede jo så sammen mellem set, og jeg kom til at komme ind på at jeg chasede HB lidt lige nu
Så kom den demotiverende: "haha held og lykke, du kan sku ikke score hende"
Spurgte hvorfor, og åbenbart er der en anden gut som HB og alle hendes veninder allesammen er super tørstige efter lige nu, og mine venner der tror ikke at jeg kan være højere value end ham der :/
Jeg kender ham ikke og har kun mødt ham 1-2 gange, men så vidt jeg husker er han ikke så attraktiv, men han er lidt mere en "stor kanon" end jeg er, ihvertfald på deres gymnasium.

Burde jeg ændre strategi eller bare fortsætte som jeg havde tænkt mig?
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » fre 24. feb 2017 10:03

Who gives a shit. Kvinder snakker om, hvem de synes er attraktive konstant. Alligevel ender de typisk op med en helt andet fyr.
Afsted !
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?