Hej alle sammen. Jeg skriver fordi at jeg gerne vil have nogle råd til hvordan jeg skal komme videre med en pige.
For at forstå baggrunden for det hele har vi kendt hinanden i ca. 5 år fra slutningen af folkeskolen til første år i gymnasiet efter jeg skiftede skole hvor vi bare har været venner. Det skal siges at vi kom op at skændes i slutningen af den periode hvor vi gik i skole sammen hvorefter vi genoptog kontakten efter et halvt års tid. Efter vi genoptog kontakten efter den første langvarige periode hvor vi var uvenner begyndte vi at ses på en anden måde end bare som venner. Vi begyndte at sove sammen hvor hun sov næsten uden tøj på og vi begyndte generelt langsomt at opføre os som noget mere end venner. Det skal siges at vi hverken kyssede eller havde sex da jeg gik alt for langsomt frem på trods af at mulighederne bød sig flere gange. Efter kort tid kom vi op at skændes hvor hun kort efter skænderiet sagde hun var fundet sammen med en fyr hvorefter jeg sagde at jeg havde følelser for hende. Hun sagde at hun udelukkende havde set mig som en ven og at der ikke ville komme til at ske noget mellem os.
Dette medførte at vi ikke talte sammen i lidt over 1 år hvorefter vi er begyndt at snakke sammen igen efter hun tog kontakt til mig.
Vi mødtes og snakkede og aftalte at vi ville starte helt forfra. Jeg så det naturligvis som en mulighed for at score hende, men her for nogle uger siden fuckede jeg op da hun kom til at fortælle at hun havde kysset med en af mine venner inden vi begyndte at snakke sammen igen. Dette medførte at jeg blev jaloux og reagerede for hurtigt hvilket endte med at jeg sagde jeg så hende som mere end en ven hvorefter hun sagde at hun så mig som en ven. Vi snakkede sammen få dage senere hvor jeg sagde at jeg synes vi skulle se om det kan blive til noget hvorefter hun ret tøvende indvilligede, lidt som om hun følte sig presset til det. Hun sagde at hun gerne ville have at vi ikke ses alt for ofte.
Min plan er at jeg venter med at kontakte hende om nogle uger hvorefter jeg ringer og spørger om hun vil ses. Når vi ses vil jeg fokusere en del på at holde øjenkontakten samt ikke virke for needy. Det vigtigste jeg vil have fokus på er at det er mig som der er ’’præmien’’ og opføre mig derefter.
Det skal nævne at jeg har observeret en række IOI’s fra hende her de sidste gange vi har ses som at hun rør ved sit hår, sig selv, har et åbent kropssprog, griner meget af hvad jeg siger samt øjenkontakt en gang imellem hvor hun ofte ender med at kigge væk kort efter.
Jeg vil rigtig gerne have alle jeres råd til hvordan jeg kan tackle dette samt forslag og kritik til min gameplan.
På forhånd tak.