Jalousi - Hjælp!!!

Så spørg om råd herinde!

Jalousi - Hjælp!!!

Indlægaf Troldmand » lør 18. nov 2017 15:42

Jeg er stoppet med, at se den her pige for et lille stykke tid siden. Problemet for mig er jeg stadig kan lide hende, og Jalousien har taget over.... jeg er simpelthen, så jaloux. Min kammerat fortalte mig, at han havde set hende med en anden nede i byen, hvilket fik mig fuldstændig til at falde sammen.
Jeg prøver at komme videre, men jeg kan simpelthen ikke. Jeg tænker storset på hende, hver gang jeg åbner snapchat eller bare noget der relatere til noget vi har lavet sammen.
Jeg havde regnet med, at jeg kunne begynde, at se hende igen men det er nok ikke tilfældet da hun skriver hun ikke har behov for at ses længere....
Derfor spørger jeg hvordan i håndtere jalousi, når det handler om en piger i stadig kan lide?
Troldmand
Nyklækket

Re: Jalousi - Hjælp!!!

Indlægaf Happytalk » lør 18. nov 2017 16:22

Go fuck ten other girls
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf DML » lør 18. nov 2017 16:26

Jeg har selv lige været i din situation og er nok 95% ovre den efterhånden. Det der hjalp bedst muligt for mit vedkommende var at indse at vi ikke havde en fremtid sammen og så bare komme videre. Man går og skaber billeder sammen som om at man ville være perfekte sammen i sit hoved, men det er spild af tid.

Begynd at se andre piger og få en abundence mentalitet. Der findes piger der er ligeså gode som hende og det handler bare om at indse det. Slet hende på snapchat, facebook og instagram, hvis det er så slemt for dig. Lad være med at følge med i hendes liv og begynd at lev dit eget. Start med nye interesser, lev sundere, træn hårdere og se flere piger. Bare hold dig i gang. Det tager tid at komme sig over en, men du skal nok komme videre.
Are YOU living a life you want to relive?
DML
MacDaddy

Geografisk sted: Der de frække piger er

Indlægaf Troldmand » lør 18. nov 2017 17:21

Tak for dit svar. Har de samme tanker du beskriver der...
Siden det stoppede er jeg begyndt, at træne minimum 4 gange om ugen, og lever klart meget sundere (Har Tabt 5kilo). Jeg begynder til MMA på mandag for, at få noget vrede ud.
Problemet er jo, jeg ikke følger hendes liv overhovedet. Hun har hverken facebook, eller Instagram. Hun bruger kun sin mobil og snapchat meget sjældent( Vi skrev dog en del sammen på Snapchat). Hun ligger aldrig noget op på Story. Jeg tænker bare stadig på hende selvom, at jeg ikke ser hende.
Desuden var planen, at jeg skulle skrive til hende efter 30 dage, og prøve at genetablere Kontakten, men var dum at tage kontakt i søndags....
Det gik ikke særlig godt!. jeg tror også, at jeg Misfortolkede nogle af de ting hun skrev i søndag.
Jeg føler bare ikke, at jeg ikke kommer videre overhovedet.
Troldmand
Nyklækket

Indlægaf Troldmand » lør 18. nov 2017 17:27

Hvad er abundence mentalitet?
Troldmand
Nyklækket

Indlægaf DML » lør 18. nov 2017 17:31

Som Happytalk sagde: Go fuck ten other girls. Du skal videre buddy. Du ser med garanti ikke andre piger end hende her. Du kommer fra scarcity i stedet for abundence. I forhold til abundence: http://puamore.com/wiki/abundance-mentality/
Are YOU living a life you want to relive?
DML
MacDaddy

Geografisk sted: Der de frække piger er

Indlægaf Troldmand » lør 18. nov 2017 18:33

Det du nævner passer sku meget godt på mig i visse tilfælde. jeg må arbejde lidt med min mentalitet for, at forbedre mig i fremtiden.
Jeg må sku bare i gang, der er nok en grund til det stoppede :D.
God aften gutter!
Troldmand
Nyklækket

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?