Kiss close men flaky på tekst

Så spørg om råd herinde!

Kiss close men flaky på tekst

Indlægaf Cyount » tors 3. aug 2017 21:56

A Rookie with another issue:

I den sidste uges tid har jeg forsøgt at hæve mit game. Har mest af alt arbejdet på sticking points hvad angår generelt mindset, conversation maintenance og abundance. Det har haft fine resultater med enkelte F-closes, men ellers så K-closes hver aften(har ikke fået ordentligt nedbrudt Slutshielded.. - tager også gerne fif her) - har desuden kun benyttet mig af nightgame.

Men som overskriften også hentyder til, så er tøserne ret flaky dagen efter når vi korresponderer på sms eller facebook. Tager ind i mellem lang tid mellem beskederne og jeg føler jeg skal køre hele samtalen.
Som mål har jeg som regel at skulle sætte næste møde op, men nogle gange muliggør logistikken ikke at jeg kan møde dem med det samme (Jeg rejser meget mellem Århus og København) hvilket efterlader mig i nogle lidt længere samtaler.
Tbh så har jeg ikke overskud til at snakke meget over tekst, da jeg hurtigt mister interessen for samtalen, og det kan selvfølgelig være at det har indflydelse på deres flakiness, men ville høre om i har nogle tips til at hæve tekst-game og/eller undgå flakyness fra tøserne dagen efter.

Har også lidt benyttet mig af Tinder de sidste par dage, og synes typisk at tøserne er nemme at åbne, men svære at vedligholde i samtalerne.. især hvis de ser godt ud på billederne. Nogle fif hertil?
Cyount
Fætter kanin

Re: Kiss close men flaky på tekst

Indlægaf Fame » tors 3. aug 2017 22:36

Cyount skrev:Tbh så har jeg ikke overskud til at snakke meget over tekst, da jeg hurtigt mister interessen for samtalen, og det kan selvfølgelig være at det har indflydelse på deres flakiness, men ville høre om i har nogle tips til at hæve tekst-game og/eller undgå flakyness fra tøserne dagen efter.

Tip: Find overskud for at hæve dit tekstgame.
Uden investering og interesse for at gøre en indsats, hvorfor skulle en kvinde så orke at yde det for dig?
Find tråde herinde som beskriver tekstgame - der er fine guides.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Kaizer » tors 3. aug 2017 23:36

Nummeret er også plan-B. Altid gå efter pull, når du har 'screenet' hende, se her: http://www.rsdnation.com/node/521443 . Ik vent alt for længe med dette.

En bar og natklub er et meget disassocieret miljø. Så er IMO bedre at tage energien og løbe med den, frem for at forsøge at sætte noget op dagen derpå.

Fandt i øvrigt lidt alternative noter (fra henholdvist rsdBrad og rsdAlex) til at screene pigen for ONS/SNL samme aften:

"What are you up to later?" Easiest way to figure out if she is down.

- ask her whats her drink of choice... agressive drinking is a green light
- ask here where she is staying.. hotels, 'i dont know', 'see where the night goes' are green lights
- be overly physical early on - if your calibrated about it, like what you did was socailly acceptable in the context, and shes comfortable with it or she becomes entranced with you thats a green light
- ask her whats shes doing tomorrow - nothing, last night in town, after party are greeen lights
- turn the conversation to a sexual topic - if your calibrated and she engages that thread of conversation enthusiastically then thats a green light
- complicance to leading, holding hands, dancing and neck kisses are all greeen lights.
- work with the friends, ultimately they are the gatekeepers to all promiscuity - them onside thinking your a nice guy with a rowdy side is a green light.

Ellers er der klassikerne: Frisk luft, afterparty, mad, etc. Brug babysteps til at få hende med videre og hjem.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » tors 3. aug 2017 23:51

Mystery skrev i sin tid at et gennemsnitlig lay tager 7 timer. Hvis du kun bruger 2 timer med pigerne i byen i et forstyrret miljø, får du nok ikke bygget god nok connection.

Flake sker når hun ikke har en sikker 'go for it' følelse med dig dagen efter.
Det skal du jo så skabe. Ved at skabe en dybere connection på kortete tid. At k-close burde ikke som sådan være målet.

Du har desuden momentum på aftenen, så direkte pull er generelt bedre at øve sig på I guess.

At skifte lokation er godt. After party. Mad. Eventyr.

Baby-stepping .

Som Fame siger. vil du blive god til noget, må du investere tiden til at lære det. Der er ingen smutvej.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » tors 3. aug 2017 23:58

Enten højner du hendes emotions, så hun næsten er ude af karakter, og benytter det til at pull’e right there and then på highnote.

Eller også gør du nærmest det modsatte, får hende ned på jorden, måske bygger komfort, og så tager hendes nummer, når hun er mere reel.

-> https://www.youtube.com/watch?v=7WjuD0cu5o0 samt https://www.youtube.com/watch?v=tJrFQ2ITbcc
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?