Oneitis friendzone

Så spørg om råd herinde!

Re: Oneitis friendzone

Indlægaf JollyJumper » tirs 9. maj 2017 16:08

Jeg synes selv, at utroskab er klamt (nemt at sige – har aldrig haft en kæreste), men stof til eftertanke er vel fint nok. Jeg håber ikke, at Tyler har ret i, at alle piger har det, som han beskriver, på et bevidst plan... måske mener han snarere, at de ret ofte kan blive grebet af en stemning/følelse, som får krammet på deres intellektuelle, sidst udviklede hjerne:

Hvad har du imod RSD? Forstår godt, man kan synes dårligt om dem, hvis man kun har læst The Game, men game bygger vel på, at man kan udvikle sig og forbedre sig.

Edit: Hvordan f virker det der youtube-linkning?
Senest rettet af JollyJumper tirs 9. maj 2017 17:49, rettet i alt 1 gang.
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf chrisjv » tirs 9. maj 2017 17:39

JollyJumper skrev:Jeg synes selv, at utroskab er klamt (nemt at sige – har aldrig haft en kæreste), men stof til eftertanke er vel fint nok. Jeg håber ikke, at Tyler har ret i, at alle piger har det, som han beskriver, på et bevidst plan... måske mener han snarere, at de ret ofte kan blive grebet af en stemning/følelse, som får krammet på deres intellektuelle, sidst udviklede hjerne:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=b-VAxGJdJeQ[/youtube]

Hvad har du imod RSD? Forstår godt, man kan synes dårligt om dem, hvis man kun har læst The Game, men game bygger vel på, at man kan udvikle sig og forbedre sig.

Edit: Hvordan f virker det der youtube-linkning?

du skal rette https til http

Admin burde du ikke sætte ssl på ? for vores sikkerhed.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf JollyJumper » tirs 9. maj 2017 17:52

Ah, så er det ikke bare sjov og ballade med dig hele tiden, Chris :D Tak for det!
JollyJumper
Happy Meal

Indlægaf Thebond » tors 11. maj 2017 10:45

JollyJumper, har forklaret et det et par gange.

RSD er snake oil. Der er ihvertfald to regler som du skal ALTID huske når du bruger/køber nogen form for self-help eller self-development.

Rule 1:
"Whether a guru wants to sell you something, that means in 95% cases, that what he/she says/sells is bullshit, and is only made to make money"

Gå ind på RSD og klik på deres produkter, det første der kommer op er en sale video der handler om og fotræller ofte: "You will be able to do that, it will be effortless, you will be a magnet, your buddies will beg you to teach them your skills with women" osv osv.

Rule 2: If something sounds too good to be true, that means probably it isn't true.

RSD passer ind i begge disse regler.

Jeg har ikke kun læst the game, jeg var kun noget halvvejs i bogen, da jeg fandt ud af det var ren fiktion. Vi er generelt enige herinde, "har jeg opdaget" at "The Game" er en joke.

Problemet med sådan en bog som "The Game", det er, at den kommer med en heldveds masse påstande, som faktisk ikke har nogen bevis eller forklaring på. Når man læser The Game, så tænker man mange gange "yeah right" ;)
De fortæller i bogen at det kun er dem der bruger de teknikker der og har sucess med dem.
The Game er bare: YES! do it this way, it just works!

IT JUST WORKS! :lol:

Science er vejen frem. Hvis ikke science så vil du ikke have internettet og vil ikke kunne poste på det her forum. Jeg beklager. Go the scientific way man. Idk om du er i gang med selvudvikling, men du kan bare smide en pm til mig hvis du vil. Altså jeg kan sagtens linke til nogle materialer der "faktisk" virker og har en forklaring på hvorfor det virker. Og er blevet testet på en del mennesker.

Igen Science er vejen frem! Du vil ikke have din smartphone uden den ;)

By the way jeg har aldrig hørt nogen sige på nogle forums eller fyre, der bare siger "YES RSD PRODUCTS changed my life! Yes i am so good with women now" Aldrig i mit liv.
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted

Indlægaf JollyJumper » tors 11. maj 2017 11:23

Videnskab bygger på empiri, dvs. hvad der bare virker/er tilfældet ude i den virkelige verden. Empiri kan analyseres kvantitativt eller kvalitativt, og det har The Game-folket og RSD da vist også gjort. Jo flere succesoplevelser de har haft, jo mere tiltro kan man vel have til deres metoder (hvis man vil have samme form for succes, som de har haft). Medmindre det er opspind selvfølgelig, men sådan har jeg nu ikke forstået det. Strauss ændrede vist på nogle småting, men det meste skulle være sket i virkeligheden.

Kan ikke helt se det videnskabelige i dine postulater og din diskvalificering af RSD.

Selvfølgelig vil de sælge deres produkter - det vil de fleste virksomheder vist.
JollyJumper
Happy Meal

Indlægaf Kaizer » tors 11. maj 2017 12:39

Hvis folk er interessserede i RSDs marketing, vil jeg anbefale ‘The Thank You Economy’ af Gary Vaynerchunk og alt med Seth Godin. Det går ud på åbenhed, interaktion og deling med kunderne, at man har en masse godt og underholdende materiale ude som er gratis tilgængeligt (fx på Youtube) samt gratis events (Free Tours) - men samtidig med dette har man også produkter, som koster penge.

Hvis man ikke har lyst til at betale penge, kan man bare nøjes med alt det gratis materiale, som er mere end rigeligt af, i forhold til hvad man skal bruge for at blive bedre til at score. Tror vidst der er omkring 1000 videoer på stort set alle emner tilgængelige nu efterhånden, jeg har selv fået en del ud af det igennem tiderne, og jeg har kun set en brøkdel.

Personligt synes jeg, at det er win-win. Jeg anerkender også, at det er en forretning, og at de skal tjene penge på et eller andet, for at de kan give de ansatte løn og tiltrække det bedste talent. Jeg får også selv penge for at gå på arbejde, og hvis man kan hjælpe andre og gøre en forskel, synes jeg, at det er fair.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf chrisjv » tors 11. maj 2017 18:15

Jeg har sagt den før og siger det igen, manden bagved PICKUP markedsføring er Frank Kern.

$1.4 Million Launch from Neil Strauss (Frank Kern/Harlan Kilstein)
http://swiped.co/file/annihilationlaunch-kern/

Frank Kern & Eben Pagan(David deangelo) on Investigation by FBI & FTC: "Syndicate" Organization.
https://forums.digitalpoint.com/threads ... n.1862954/

We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Thebond » tors 11. maj 2017 22:49

chrisjv skrev:Jeg har sagt den før og siger det igen, manden bagved PICKUP markedsføring er Frank Kern.

$1.4 Million Launch from Neil Strauss (Frank Kern/Harlan Kilstein)
http://swiped.co/file/annihilationlaunch-kern/

Frank Kern & Eben Pagan(David deangelo) on Investigation by FBI & FTC: "Syndicate" Organization.
https://forums.digitalpoint.com/threads ... n.1862954/

Yup. No surprise!

Man kan sådan set tjene penge på alt ;)
Ingen kan transformere dig. OM det er terapi, voodoo-boodoo-hoodoo crap, hypnosis. Man skal selv tage intiativ til at udvikle sig selv.

Der er ikke nogen "produkter" der kan fikse eller reprogrammere dig som de ofte reklamere.
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Indlægaf Thebond » tors 11. maj 2017 22:57

Vi hører tit om de sucessfulde, som RSD udgiver på youtube eller hvad nu. Men ja lad os hør en af de skuffet kunder. En jeg kender fra udlandet. Det er hans oplevelser

Sandheden om RSD.

All RSD is, is an organization designed to do 2 things...

1. Make money
2. Inspire mindless loyalty in their students.

Oddly enough - this business model is even ripped off from Ross Jeffries, who, for once, is actually RIGHT when he says someone stole something from him!

These guys DO NOT CARE about students. Their goal - with their products AND their workshops - is to fool students into feeling good enough that they won't ask for their money back, without having to deliver any actual results.

And this is the reason why the actual Blueprint will never be released - because Tyler has run out of the best people to steal from, so he has a hard time writing this stuff down because he can't analyze and break down what better PUAs are doing before they popularize their techniques first.

All you're going to see from Tyler and crew from here on out is the following:

1. Products based on seminars where they give away 0% content but make you feel really good for watching it.

2. Workshops designed to excite people without evoking any real change or results.

3. Fun videos that display Tyler's charismatic personality to make you like him, without ever really showing you how freakin' sociopathic he is.

4. Long, rambling posts and field reports that are either completely made up, or completely ripped off from someone else.

Trust me - if it wasn't for the fact that they somehow weaseled their way into almost all of David D's products, these guys would have been out of business long ago, because they aren't innovators. They are not originators. They are rip-off artists and fakes. (Again, this is aimed at Tyler and Papa, not others in the RSD crew. They may be just as bad as Tyler, but history shows that the people TD and Papa surround themselves with are actually much more talented than they are.)

So before people go off half-cocked and tell me I'm a loser who's just spouting negativity for no good reason, I think you guys have to look long and hard at how these guys and their past actions have played out.

1. They've stopped innovation because all the innovators have stopped hanging out with them.
2. Everyone who used to like them now hates them and wants nothing to do with them.
3. They have a business model based around self-gain and deception.
4. They isolate themselves because they have a narcissistic need to manipulate and control all information about them (something the Nazi government was very good at, as well).
5. They threaten to sue anyone who actually dares to speak ill of them and expose the truth.

If there is anyone out there reading this who has signed up for an RSD product or workshop, or is thinking about it - trust me, you would be better off with almost ANY other seduction course or guru out there, with the exception of Ross Jeffries.

In my humble opinion, there are two companies you should never, ever, EVER buy or learn anything from, and they are:

1. Real Social Dynamics
2. Speed Seduction

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Indlægaf Kaizer » fre 12. maj 2017 01:12

Jeg gør mig ikke så meget i den slags konspirationsteorier og gossip - må indrømme, at jeg ikke synes, det er særligt interessant. Der vil IMO altid være folk, som er usuccefulde og miserable, og som forsøger at hive andre med sig ned i dybet. ‘The angry world of failed pickup artists.’ Tror endda de har deres egen hjemmeside. Synes egentlig bare det er sørgeligt at bruge tid og kræfter på det.

Ja, selvfølgelig ville jeg da ønske at alle have fået samme positive udbytte ud af RSD osv. som mig. Der er mange gode ting at hente, principper man kan implimentere og høste resultater fra. Men omvendt er det nok bare ikke så let at lære pickup. Det kræver, at man tager ansvar for sig selv, er voksen og lader være med at bebrejde alle andre. Dertil er det nok lettere bare at være en sur taber, som sidder og finder på underlige teorier dagen lang, vil jeg tro?
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

ForegåendeNæste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?