Godt kropssprog, uden at være arrogant?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Godt kropssprog, uden at være arrogant?

Indlægaf Noa » ons 18. apr 2018 13:57

Hey guys.
Jeg har holdt en pause fra game i en del år, men følte for nyligt at jeg var blevet ret rusten, og valgte derfor at komme tilbage her på siden og opfriske nogle ting.

Jeg prøver at holde det simpelt her i starten, og fokuserer i øjeblikket på at tilegne mig et basalt, attraktivt kropssprog. Har bl.a. læst tråden om James Dean (viewtopic.php?f=34&t=1303&hilit=james+dean), hvor jeg har håndplukket de ting jeg gerne vil integrere i mit eget game (fx. at læne sig op ad ting og sidde mere horisontalt).

Den største udfordring for mig lige nu, er at jeg føler at jeg kommer til at udtrykke en form for arrogance med mit nye kropssprog som i visse tilfælde kan resultere i eksklusion... Da ingen af disse to ting er mit mål, vil jeg høre om der er nogle der har gode råd til at justere det, og evt. har haft erfaringer med samme problem i deres læringsproces?
Noa
Fætter kanin

Re: Godt kropssprog, uden at være arrogant?

Indlægaf DML » ons 18. apr 2018 15:18

Jeg har erfaret, at det handler om at være så afslappet som muligt. Jo mere afslappet du er, jo bedre. Men derudover bør du bruge din krop når du snakker. Det ligger måske lidt mere opad karisma fremfor kropssprog, men er en vigtig del af det. Brug arme, hænder, ansigtsudtryk, varierende stemme alt efter hvad du snakker om osv. Lev dig ind i det du laver. Derfor - afslappet kropssprog, og indlevelse i hvad du fortæller. Julien er vild til det, og har lavet en video om det. Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men prøv at se hans YT igennem, så finder du den nok.
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Re: Godt kropssprog, uden at være arrogant?

Indlægaf Desire » ons 18. apr 2018 17:46

Fokuser på to ting på samme tid:
1. Fyld rummet (tur være dig, tur få uopmærksomhed, vis at du er en man bemærker. Dvs. gør dig synlig og vis, at du har det godt og afslappet og har abundance).
2. Vær åben og inviterende (smil, virk indbydende, inviter folk ind i dit space).
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Generelt om The Game