Udseende og Pick-up

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Udseende og Pick-up

Indlægaf DML » ons 14. mar 2018 04:29

Har gået med en del tanker omkring hvor stor en indflydelse udseende har efter det post der var i indercirklen om billeder på tinder. Jeg er lidt af den overbevisning at det har større indflydelse end hvad man altid har hørt i diverse pickup materialer. Ihvertfald før hook pointet.

Synes der lidt er en tendens til at størstedelen af dem som regelmæssigt hooker op med mange piger - eller piger fra den høje dele af skalaen er 190 cm, lettere muskuløse, symmetrisk ansigt, lækkert hår og ren hud. Correct me if I’m wrong.

Sådan som jeg oplever det føles det lidt som om at man ved hjælp af udseende starter langt forbi hook pointet, man starter med mere compliance, samt skaber man nemmere og hurtigere attraction.

Er jeg helt væk her, eller mener I at udseende betyder mere eller mindre end hvad jeg skriver her? Jeg er lidt træt af at høre “looks dont matter”, for det passer jo ikke. Det kan godt være det bliver sagt for at man kan få newbies til at approache, men det er vel som at tisse i bukserne. Det har jo på et eller andet punkt en større betydning.
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Re: Udseende og Pick-up

Indlægaf Fame » ons 14. mar 2018 10:41

Nah, Good looks hjælper bare.

Det er sandt nok, at hvis du er køn, er det easy-mode. Hvis man er average er det medium difficulty. Men kvinder tænder langt mere på følelse, forbindelse og tilstedeværelse end udseende. Så hvis man blot har balls til at åbne, være cool med integritet, så er det stadig fuldstændigt muligt.

Men, stadigvæk;

Pretty looks = easy mode
Average looks = medium mode (NOT hard)
Ugly as fuck looks = hard mode

Clingy, needy, reactive personality = almost impossible mode
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Thebond » ons 14. mar 2018 20:36

arghhh DML ;) Tror at du skal tage en tur engang i en natklub og prøve at observere fyrene. Prøv at lægge mærke til de såkaldte 'fuckbois' der er populære i DK nu om dage. Mange af dem er ugly as fuck går i junkie tøj osv, og klar sig bedre end andre fyre :lol:

Du skal bare have et godt kroppsorg og have selvtillid, så kører den der ud af. Men selvfølgelig af private årsager, kan du have disciplin til at have noget special tøj på. Jeg går altid i formelt tøj på, jeg er den james bond type. Suit, butterfly og guldur. Jeg gør det fordi jeg godt kan lide det, altid når jeg går i byen. Nogle få gange når jeg ved at jeg skal danse meget, dropper jeg blazer og danser bare i skjorte. Jeg kan godt lide fint tøj, synes bare man ser godt og pro ud :D
Men det er op til fyre selv. Så er jeg også muskuløs osv.

Men når det er Tinder, så er det det første billede der er afgørende ja. Hvis du failer med det første billede damerne ser, så er du dumpet, hun vil slet ikke læse din beskrivelse. Jeg fik først mange matches af hotties, når jeg tog et kursus i at lave billeder af mig selv. Det handler om at lave et billede der afslører en rigtig god personlighed af dig.
Denne bruger er inaktiv og må gerne slettes. Begrundelse: Forsøgte at vise folk sandheden, men folk vil ikke se den herinde :(
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Inaktiv bruger

Indlægaf DML » fre 16. mar 2018 03:08

Fame du rammer hovedet på sømmet, tak!
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Indlægaf Gnome » lør 17. mar 2018 11:47

Hvis alle har de samme sociale skills og du kun kigger på udseende, så har Fame 100% ret. Men hvis du kigger på hele pakken (hvilket folk altid gør), så vil average/ugly generelt arbejde mere på deres social skills, hvilket så vil betyde bedre resultater. Jeg har mødt virkelig mange flotte fyre, der bare ikke scorer (andet end når pigerne bare falder ned i hænderne på dem).

En anden pointe: Dit hookpoint som average guy er meget mere kraftigt end en flot fyr (hvis hans personlighed er som en amøbe, hvilket ofte er tilfældet).

Hvorfor sker det her?
Grundlæggende handler det om, at pigers genetik er "wired" til at blive triggered af en blanding af alfa- og betaegenskaber - primært alfa. Vores kulturelle påvirkning i et digitaliseret samfund går lidt i mod dette og vægter andre ting (såsom udseende) højere.

Eks:
60.000 år siden betød udseende (lad os sige 20% max) fordi det var et tegn på sunde gener (symmetri, ingen sygdomme osv.). Dette er et langsigtet syn: "Det kunne da være rart, hvis vores barn ikke fik kræft som 27årig". Hvad der betød mere, var det kortsigtede: "Kan han beskytte vores afkom, kan han skaffe mad på bordet i morgen?" Osv. I vores samfund idag, har vi ikke brug for at blive beskyttet på samme måde som førhen og mad er overalt. Derfor stiger udseendets betydning for mænd. Kvinder kigger mere langsigtet på tingene. Det er det vi oplever på natklubberne - ja pigerne er (pga. vores kulturelle påvirkning) blevet mere bevidste om mænds udseende. Det vi bare skal huske på er, at vores genetik er rigtig stærk. Vi er biologisk set stadig det samme menneske som for 60.000 år siden. Det betyder, at det stadig (på trods af vores samfundsudvikling) er vigtigere at besidde de kortsigtet "traits" såsom at være selvsikker.

Som Peter Mygind sagde i tidernes morgen: Charme, selvtillid og lækkert hår. To af tre er alfa traits og det er der en grund til.
Billede
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Angel of the Moon

Geografisk sted: København

Indlægaf DML » man 19. mar 2018 02:57

Sådan har jeg ikke tænkt på det før, tak Gnome!
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Indlægaf Chacruna » tirs 20. mar 2018 17:35

Fame er spot on. Good looks er easy mode! Sådan er det bare. Ser du godt ud får du bare vildt mange chancer, selvom der er masser af muligheder for at fucke det op med dårligt game selvfølgelig.

Dog er det for nogle kvinder det absolut vigtigste at du er intelligent - men så snart du opfylder det kriterie, så er udseende igen vigtigt.
MEN - selv med den mest intelligente kvinde kan du nok godt få et one-night-stand ved at se godt nok ud :D
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Tilbage til Generelt om The Game