Desire skrev:Jeg var på A-bar forleden. Grunden er ukendt ud over nogle af mine venner synes det kunne være for grinern med alle de unge piger.
Lutter 16-17 årige piger klædt som små sluts.. Det var ikke engang en udfordring at k-close dem.
Hvis der overhovedet var en verbal udveksling inden kysset var det noget i stil med "who's your daddy" og så kørte den derfra.
Meget aggressiv adfærd. Tydeligt at pigerne stadig var i gang med perioden hvor de skulle kysse med 3-4 fyre pr. aften.
Endte dog også i snak med et par 23-24årige amerikanske piger, som var hjemme hos mig dagen efter.
K-close er ikke svært på A-Bar, men de er lidt nærige med fissen nogle af dem, fordi de ikke har så megen erfaring. Og så betyder det pludselig noget, hvem de knalder, fordi der er stoooor forskel på at have knaldet 2 og at have knaldet 3 i miniput-land.

Personligt kan jeg ikke bruge den alder til noget, de er for bange og uerfarne. Det er sjældent, at morskaben ved at corrupte dem (specielt pigerne) kan veje op for det. Tror jeg er blevet for kvalitetsbevidst, og at ego betyder mindre.