Universitet Gaming

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Universitet Gaming

Indlægaf Hansi » tors 23. aug 2012 16:26

Nogen der har noget godt materiale eller gode råd og erfaringer omkring hvordan man gamer sin ''campus'', og hvordan man bliver midtpunktet i uni?

Har hørt meget omkring at man skal vise alpha male attitude fra starten af, og være festens højdepunkt, men er der nogle der har noget gode råd til HVORDAN man bliver det

Forhånd tak!
Hansi
Bølle Bob

Re: Universitet Gaming

Indlægaf Drama » tors 23. aug 2012 19:44

Gider du ikke bruge søge funktionen i stedet for at spamme?
There is no rules. Is more like . . . Guidelines
Drama
MacDaddy

Indlægaf Hansi » tors 23. aug 2012 20:00

Kunne desværre ikke finde noget omkring uni da jeg søgte. Kan du linke mig til det, hvis du mener der er noget?
Hansi
Bølle Bob

Indlægaf Drama » fre 24. aug 2012 16:28

Jeg har ikke selv gået på Uni. Men at være alfa og midtpunkt, det er da vel det samme om det er på Uni, gym eller job
Drama
MacDaddy

Indlægaf Delani » fre 24. aug 2012 21:13

Bedste råd:

Vær dig selv, åben overfor folk og vær smilende.
Snak med alle, bryd den sociale maske fra start og få nogle sjove emner på banen.

Typisk snakker folk med hinanden om hvor de kommer fra og bla. bla. bla.
Gør dig anderledes end andre, men bliv aldrig en anden end den du er.

Mit gode råd til dig.
Delani
Nyklækket

Indlægaf Kaizen » lør 25. aug 2012 14:01

Alle ønsker at lære sine nye kolleger at kende, men er bange for at tage det første skridt.

Åben folk, introducer dem for hinanden, og få dem til at snakke sammen.

Se denne her video: http://www.ted.com/talks/derek_sivers_h ... ement.html

Be the cool matchmaker ;)
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf pia@seksualterapi.dk » søn 26. aug 2012 13:12

Når der er samling i sale og gange og fri snak uden flere afbrud, så sørg for at komme rundt til alle små og store grupper og find ud af, hvad der foregår der af samtale-emner det pågældende tidspunkt.
Kom rundt og hav ti minutter i hver gruppe salen rundt, - jeg mener virkelig - kom salen rundt. Gør det til en vane altid at gøre det, når som helst tiden og sted giver dig mulighed. Du bliver et kendt og værdsat ansigt - det giver dig værdi.
Vend først da tilbage til den gruppe, dit target for aftnen befinder sig i.

Skab dig et par eller flere grupper, du kan høre til i som 'dine flokke' - som du passer sammen med. Vurder underskud/overskudsmennesker - sunde/usunde livsstile - og vælg det sunde.
Velklædthed - velsoignerethed, og smil er afgørende faktorer.
Ryg ikke og drik ikke alkohol, hvis du overhovedet kan undgå. Det gør dig mere attraktiv på den helt lange bane. Du bliver mere attraktiv for den smukke kvinde, du vil have børn med om 10-15 år. Du giver nemlig sundere børn og det ved hun instinktivt. Du får et lykkeligere familieliv som bedre kan holde til livet er slut - når du er klar til det.
pia@seksualterapi.dk
Nyklækket

Indlægaf Glow » søn 26. aug 2012 19:24

søg på følgende emner: lockins, openings, Vibing, social proof, preselection. disse omhandler social status og gruppe dynamikker

Specielt mystery method skriver meget om group dynamics. Charisma skriver også nogle gode ting. RSD kigger meget på social dynamics. AFC adam er efter min mening meget skarp på vibing og social gaming og hans metode er optimal her. Nogle laver meget room game ala ovenstående beskrivelse fra pia og delani. Jeg går mere efter nøgle personer som jeg åbner som jeg så beder mig om at introducere mig til deres venner. Tag en af gangen - stille og roligt. Gå efter dem du kan se har status men er åbne eller bare dem du er nysgerrige i forhold til. Juggler og charisma skriver derom.

Den vigtigste teknik for at få høj social status er uden tvivl din initiale fysiske placering i gruppen og opretholdesne af dette - den såkaldte lock-in. Dette sætter en grundlæggende værdi i hvorledes du opfatter dig selv i forhold til andre og viser din selvtillid. Få dette rigtigt på plads og rigtig meget vil ske af sig selv. Et godt trick er at placere dig med ryggen mod noget når/mens du tale med folk. Det hander om at DU er mere comfortabel end dem du taler med. Bl.a. sker der det at pigerne læner sig ind mod dig hvilket biologisk får dem til at føle attraction for dig. Desuden får det folk til at ragerer på dig vs at du reagerer på dem/gruppen. Så læs om og lær dette. Et andet trick er at træde ind i gruppen og træde lidt foran alle andre så du bliver centrum. En tredje ting er at stå skævt/med siden til den du taler med da det er mindre press for folk men stadig skaber en frame du styrer og er afslappet i. Dit spørgsmål handler om social status så det er det jeg svarer på men en pointe er at det desuden er nemt at eskalere hvis du vil bruge den sociale status du har til scoring af et target. Bare placer dig tæt på hende igennem ny lockin og start din eskalering. Ved godt locking kan gode gamers efter 30 sek - 1 min stille dig ved siden af deres target og mini-isolerere hende. Er hun klar kan man kysse hende indenfor meget kort tid eller diskret sætte en date op/få nummeret.

Prioritet Nr 2 vil være at komme i social state - dvs. at du er i flow og bare pinger/viber med folk. mange bruger en 4-5 tidlige åbninger til dette. dvs. før du åbner et vigtigt target så åbn 3-4 low status easy ones for at komme i conversation mode. De fleste erfarne games ved at det er en process. Jeg forventer typisk ingen resultater det første venue da jeg kun fokuserer på volume til at komme i et godt state.

Sørg ud over det for god kropssprog dvs. generelt tilbagelænet, langsomme bevægelser på dine termer, få ansigst udtryk. Træk vejret dybt ned og søg for ikke at være for approval seeking. Og sammen med dette er eksempelvis er kino pinging godt dvs. at du læner dig frem når du taler men læner dig tilbage når de skal svare/taler. det skaber en rytme imellem jer der ofte danner en vibe.

Ovenstående er ting få folk ser. det er subtilt/sub kommunikation men er grundlæggende for hvorledes status defineres. Det gør tit at du vil undgå at skulle kæmpe om din plads fordi folk vil reagere på dig positiv t fordi de underbevidst ser dig som interessant/høj værdi.

blot en rettelse til pias pointer. IMO - Rygning og alkohol er ligegyldigt for både social status og scoring. Og det kan nærmest virke asocialt at være afholdende ved i et universitets regi. Er tit kikset at overgøre dette socialt set. Let tipsy virker rigtig godt for mange fordi man er mere afslappet. Stiv er dumt og uattractivt. Rygning er en nem icebreaker og mulighed for isolation at være alene med en fra gruppen til casual snak og lære dem at kende. Jeg drikker tit en coktail elelr en øl eller to og så et par mixers uden alcohol eg. lemon soda eller ginger ale. på den måde blir jeg aldrig stiv men jeg har noget i hånden, bliver lidt tipys glad, er social osv. Jeg ryger ik men spørg tit om piger vil med ud og ryge - nemt at komme alene med dem og de ved det er kode for "alone time".
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Hansi » tors 30. aug 2012 01:56

pia@seksualterapi.dk skrev:Når der er samling i sale og gange og fri snak uden flere afbrud, så sørg for at komme rundt til alle små og store grupper og find ud af, hvad der foregår der af samtale-emner det pågældende tidspunkt.
Kom rundt og hav ti minutter i hver gruppe salen rundt, - jeg mener virkelig - kom salen rundt. Gør det til en vane altid at gøre det, når som helst tiden og sted giver dig mulighed. Du bliver et kendt og værdsat ansigt - det giver dig værdi.
Vend først da tilbage til den gruppe, dit target for aftnen befinder sig i.

Skab dig et par eller flere grupper, du kan høre til i som 'dine flokke' - som du passer sammen med. Vurder underskud/overskudsmennesker - sunde/usunde livsstile - og vælg det sunde.
Velklædthed - velsoignerethed, og smil er afgørende faktorer.
Ryg ikke og drik ikke alkohol, hvis du overhovedet kan undgå. Det gør dig mere attraktiv på den helt lange bane. Du bliver mere attraktiv for den smukke kvinde, du vil have børn med om 10-15 år. Du giver nemlig sundere børn og det ved hun instinktivt. Du får et lykkeligere familieliv som bedre kan holde til livet er slut - når du er klar til det.

Mange tak for det geniale råd!

Jeg har virkelig prøvet at udføre det der med at rende rundt og åbne folk spontant, og snakke med en masse forskellige mennesker. Mennesker udefra - dvs. folk som ikke er i min gruppe. Men jeg synes til tider at emner som fag, fakultet, årgang osv. hurtigt kan blive lidt tøre i det og at man bliver nødt til at trække sig relativ hurtigt.

Har du nogle input ift. andre emner som er relativ gode til at bryde isen, så folk smider bitch shieldet og investerer lidt mere i samtalen så det kan vare de 10-15 min?
Hansi
Bølle Bob

Indlægaf Drama » tors 30. aug 2012 22:10

Den bedste ice breaker ------------------------ En tyk pingvin. :p
Drama
MacDaddy

Næste

Tilbage til Generelt om The Game