Gøre tjenester for piger

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Gøre tjenester for piger

Indlægaf A tall dark stranger » tors 12. jul 2012 06:14

Er begyndt at gøre småtjenester for piger, fordi jeg er træt af "badboy" modellen og vil over i en mere galant ting. Ikke for at game, jeg er stået af, men for at få bedre relationer med kvinder sådan generelt. Det er jo en gammelkendt ting at kvinder godt kan lide vi gør småtjenester for dem, holder stolen ud og sådan noget. Jeg finder selv det er ganske i sin orden, da de jo er sådan nogen små svage forvirrede skravl. Men dte er lidt spøjst alligevel at game-communitiet samtidigt er så fjendligt overfor tjenester f.eks. at betale for en middag eller give en øl.

Jeg har gjort mig et par observationer om det - man vil jo heller ikke komme tilbage til det gamle rod og blive/virke needy.

Det virker for mig som om man fremstår som en stærk mand med overskud hvis man gør det ca således:

- Det er OK at gøre tjenester, hvis det er noget pigen virkeligt ikke bryder sig om. F.eks. hvis i går og hun bære på en tung taske. Hvis man spørger og hun ikke er generet af den blir hun enten lidt irriteret på en (like hun synes man disser hende.) Eller hvis hun er en primadonna der udnytter folk, siger hun ja til det og noterer sig at hun kan pumpe en for hjælp. Dvs man skal sige at man ikke gider, hvis man kan se hun sagtens kan bære tasken selv.

- Det gælder også for ting der gør dem utrygge, f.eks. at gå ned i en mørk kælder og hente noget. De kan tit heller ikke lide "farlige" ting, like varme gryder med kogende vand. De kan heller ikke lide skruelåg fordi det gør ondt i fingrene. Dem gør jeg bare også.

- Man skal ikke "annoncere" det men bare gøre det. Med taskeeksemplet siger man bare "giv mig den" og tager den, mens man snakker videre om hvad man nu snakker om. Hvis man i stedet "annoncerer" - siger "den må være tung, bla bla, lad mig bære den, bla bla" er man needy. Fordi man er usikker på sin "position" og gerne vil fedte sig ind på hende med tjenester, bestikke hende så at sige, prøver man at malke koen max og skabe en masse opmærksomhed over hvor vild man er. Det ser folk selvfølgelig. (Lagde f.eks. mærke til i sidste uge at jeg slap fint afsted med at give øl flere gange, en random pige begyndte sågar at shitteste mig pga det. Bagefter rendte jeg ind i nogen andre piger der desperat prøvede at slippe af med en nederen fyr der ellers gav dem en masse øl. Han stillede dem alle mulige spørgsmål om vaffor en øl eller måske en sodavand eller hvad de ville have - dvs. han ville have max opmærksomhed over hvor nice han var = needy. Forskellen var jeg gav øl fordi jeg fandt det var den coole ting at gøre og var ligeglad om de blev glade eller ej, og han gik jo KUN op i at de blev glade for det.)

- Hvis de beder en om små latterlige ting de selv kan gøre, f.eks. hente et glas vand, skal man formentlig sige nej for det meste. "Det gider jeg sgu ikke, gør det selv". Sad og kiggede på en pige der fik fyre til at række hende alt muligt lort fordi hun ikke gad rejse sig. Jeg har også prøvet at gøre dem alligevel mens jeg drillede pigen - kaldte hende en lille skrigende fugleunge der ville have ting stoppet i næbbet - det så også ud til at virke fint. Lidt som om man gør det at hente vand til en sådan bagatel at man er ligeglad med om man gør det for hende. Og så virker hun jo lidt fjollet.
A tall dark stranger
Fætter kanin

Re: Gøre tjenester for piger

Indlægaf Glow » tors 12. jul 2012 11:54

Enig. et par tanker
- jeg leder altid en 50/50 model hvor jeg gir og forventer givning. Men det handler om at hun skal bidrage som jeg skal. Min rolle går på at lede dette.
- vin dicarlo anbefaler at det er fint at gi/investere. Hovedpointen er at hun skal gi større ting mens du gir mindre. eg. hvem rejser langt for den anden er en stor ting hvis hun eg. skal bruge 30 min og 70 kr for at komme til dit sted. Så kan du nok betale for en øl etc. Tænk store investeringer vs. små.
- Der er noget enormt maskulint i at have økonomi og bare give. jeg gør det samme med venner og det giver mig en fornemmelse af at være groundet.
- Små ting som at tage 2 glas vand ind til sengen efter sex kan give dig så meget kredit at du ik fatter det hvis du vil mere med hende.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Glow » man 16. jul 2012 01:45

en tanke: At give igennem en instruerende og ledende tilgang er enormt stærkt
Eg.
* kom vi skal herhen - lede hende fysiskt
* du siger hvor i mødes
* kom lidt før, tal lidt m folk, tjeneren. Bliv en del af stedet-
* her drik den her øl
* Tag bordet der uden for så henter jeg to øl
* Lad mig gøre det der
* At tage kontakten med baren restaurenten hele aftnen og sørger for alt det praktiske, vin etc. lidt vært agtigt

Kombiner det med fysisk føring og gode lockins

Det er en form for positiv dominans der sætte positive bølger igang. Det er stemnings sættende. Og det er enormt maskulint.
På denne måde kan man skabe en subframe af dominans hvor du leder aftnen igennem fysik og ved at tage ledelsen.
De interessante hbs(på et menneskeligt plan) vil her give igen på deres måder - det er en interessant test for at se hvorledes de gir igen/om de gør det. Behøves ikke være på selve aftnen men kan ske over tid.
Mere feminine piger vil åbne sig og tænde på det. Det er en drøm der blir levende for dem.

Ovenstående er relativ field testet og er som jeg ser det centrale i at mine day2s altid er en succes hvis jeg har lyst til det. Jeg er sikker på der er andre mere effektive metoder men ovenstående fungerer godt for mig. Og du har ret i forsøger rollen - det føles godt og naturligt.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf A tall dark stranger » man 16. jul 2012 03:52

word, er også ca sådan jeg gør det. "Tag bordet der uden for så henter jeg to øl".
A tall dark stranger
Fætter kanin

Tilbage til Generelt om The Game