Rapport

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Rapport

Indlægaf Fætter Stream » man 21. maj 2012 01:46

Tiltrækning er normalt ikke nok til a F close en pige. Det kan være det typisk hvis hun er fuld, men normalt er det ikke.

Grunden er at piger er biologisk programmeret til at knalde med fyre hvor der er gode odds for at han vil blive hængende og passe på dem og barnet. Det kalder vi comfort og rapport.

Dvs oven i at signalere at man er en awsome dude (selvtillid, styr på sit liv, ambitioner, gang i den, god i sengen osv) skal man også skabe et følelsesmæssigt bånd.

Det er en følelse af at man forstår hinanden, man svinger i samme tempo, man deler ting, man er i samme båd. Det er den følelse der er til forskel når du snakker med en god ven eller en fremmed. Det er noget der kører hele tiden mellem dig og andre mennesker, ikke kun i pickup.

Hvis hun ikke føler hun forstår dig eller i har noget tilfælles vil hendes biologi, der ikke er debil, sige "Hey der er sq ikke gode chancer for at jeg ser andet end ryggen af ham her på vej ud af døren efter sex. Og hvis han bliver vil vi skændes om alt muligt fordi vi har nul tilfælles".

Man kan sådan set MÆRKE om man har rapport. Alle kender jo følelsen af at snakke med en hvor man slet ikke er på bølgelængde - tænk på f.eks. du deler flysæde med en über nørd der kværner løs om rollespil i skoven uden at lægge mærke til at du blev træt af emnet for 1 time siden. I forhold til at du snakker med en rigtig god ven om noget i beggee synes er rigtigt vigtigt.

Et klassisk tegn på rapport er mirroring eller spejling. Dvs at man gør de samme ting med ens kropssprog. Man kan faktisk bruge det til at tjekke om man har rapport - f.eks. hvis du stryger dig gennem hået eller lægger højre arm ned på låret er gør de også det. Det er grineren at lege med at "fjernstyre" folk mens man snakker med dem - virker ikke altid, men er sjovt nå det gør.

Spejling går i øvrigt videre end kropssproget til hele dit "aktivitetsmønster".

F.eks. hvis du taler mega hurtigt og højt og hun taler langsomt og lavt = lav rapport.

Hvis hun river jokes af hele tiden og du er sådan tænksom og stille = lav rapport.

Hvis hun SMSer "Feed aften vi havde, glæder mig virkeligt til at ses igen, det var super hyggeligt. Hvornår har du tid?" og du svarer "Onsdag" = lav rapport. Men hvis man "spejler" og svarer "Ja det var mega fedt, vi skal snart ses igen. Kan du onsdag aften? det ville være rigtigt fedt." = høj rapport.

Til en vis grad kan man lave rapport ved at imitere hendes bevægelser - det skal man ifølge den gamle metode Speed Seduction - men det er ikke en super god metode. Det bliver noget rod og man kommer til at sidde underligt. Man kan lege lidt med det hvis man vil.

Jeg synes selv det er bedre at "finding communalities" altså finde ting man har til fælles. Altså hvis du fortæller en random historie gælder det om at finde en fornemmelse i den hun kan genkende.

"Fuck nej jeg kan ikke lide skove. Jeg gik vild i en som barn. Var helt alene og ensom og ville bare have nogen redede mig. Kender du ikke det?"

AkaMe brugte en med at Roskilde var nederen fordi man blev svedig og nasset i soveposen, hvilket enhver festivaldeltager kan genkende.

En anden måde er bare at lade HENDE snakke og så relatere til noget i hendes hístorier.

"Jeg bruger altid 2 timer på at finde ud af hvad jeg skal have på" - "Haha gør jeg godt nok ikke. Men jeg kender godt det, hvis man har for mange muligheder kan det være svært at vælge."

En tredje er at kombinere dem:

"Yes nu er det snart sommer" - "Ja for fanden, det bliver fedt. Elsker virkeligt varmen og 3 dejlige måneder foran mig. Kender du noget bedre?"

ØJENKONTAKT har noget med rapport at gøre. Man ser folk DYBT i øjnene hvis man har mega meget rapport. OG man ser væk hvis man ikke vil relatere til dem.

Til sidst: Man skal selvflgelig ikke blive en wuss der kun relaterer. Man bliver ved med at drille hende. være fysisk, osv hele tiden. Break rapport (at selv bryde rapporten) er god attraction. Det kræver jo bare at man har lavet den.

...tror der er meget mere at sige om det her. Så byd endeligt ind.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Re: Rapport

Indlægaf Messiah » man 21. maj 2012 15:02

God post!

Hvornår i selve settet vil du lave rapport?
Hvis man laver for meget rapport, kan man så ende i friendzone?
I en gruppe, skal man isolere før man laver rapport?

Det med at give samme fyldige svar, ødelægger man f.eks. attraction ved at være needy, hvor man kunne være CF?
Ved at snakke om sex, om hvor dejligt det er, kan vel slå to fluer med et smæk? Playful og bygge rapport?
Messiah
Voodoo Master

Indlægaf Fætter Stream » man 21. maj 2012 16:29

Messiah skrev:God post!

Hvornår i selve settet vil du lave rapport?
Hvis man laver for meget rapport, kan man så ende i friendzone?
I en gruppe, skal man isolere før man laver rapport?

Det med at give samme fyldige svar, ødelægger man f.eks. attraction ved at være needy, hvor man kunne være CF?
Ved at snakke om sex, om hvor dejligt det er, kan vel slå to fluer med et smæk? Playful og bygge rapport?

1: Man starter typisk med at åbne og hooke hende og lave triltrækining først - og så rapport bagefter. Det ER den bedste måde at gøre det på vil jeg sige. Men man skal ikke tænke på det så firkantet. Du kan sagtens lave åbne snak snak tiltrækning rapport tiltrækning tiltrækning rapport fluff tiltrækning rapport.

2: Ja 100%. Hvis man laver for meget rapport og ikke også bryder den en gang imellem eller går over til at være sexuelt agressiv bliver man en forstående ven - det var et af mine problemer i game, netop fordi jeg får rapport mega nemt. Det er lidt lissom i forbold hvor man både skal huske på angrebet og forsvaret samtidigt.

3: Nej ikke nødvendigvis, du kan godt sige "Wow det kender jeg godt blablabla" lige for snuden af hendes kæreste.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Kaizen » man 21. maj 2012 19:19

Hvis triltrækning er det nye face-kino må du meget gerne skrive en artikel om det Stream!
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Messiah » fre 25. maj 2012 23:43

Ved at man er alfahan i en ny gruppe, kan det ikke være med at til at bygge comfort? Altså en rigtig leder!
Messiah
Voodoo Master

Indlægaf Fætter Stream » lør 26. maj 2012 00:19

Messiah skrev:Ved at man er alfahan i en ny gruppe, kan det ikke være med at til at bygge comfort? Altså en rigtig leder!

Nope. det bygger tiltrækning/attraction. men ikke rapport/comfort.
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Messiah » lør 26. maj 2012 00:27

Hvad så når man viser hensyn og sympati? Samler folk?
Messiah
Voodoo Master

Indlægaf Fætter Stream » lør 26. maj 2012 00:39

Messiah skrev:Hvad så når man viser hensyn og sympati? Samler folk?

Kommer an på om du bonder direkte med pigen .. ellers er det stadifg tiltræknig (protector of loved ones)
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Tilbage til Generelt om The Game