Hvad laver Neil Natura idag?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Hvad laver Neil Natura idag?

Indlægaf dzamba » man 26. nov 2018 10:47

Det er mere end 10 år siden jeg var involveret i det her community. Kan huske de "store" på dette tidspunkt var Neil Natura, Mateo, Dreamz og så en eller anden svensk fedling som alle holdte på havde "for sygt game". Når jeg tænker tilbage på det idag er det komplet åbentlyst at disse folk var svindlere som havde fundet en god fidus til at tjene styrtende med penge på naive unge mænd.

Af en eller anden grund kom jeg til at tænke på hvad de mon laver idag. Er der nogen som har nogen ide om hvad de laver idag? specielt Neil Natura. Går ud fra at "Neil Natura" ikke er hans rigtige navn. Er der nogen der kender hans rigtige navn? Når man søger online er det som om han er faldet totalt af planeten. Der er stort set intet med ham fra efter 2012.
dzamba
Nyklækket

Re: Hvad laver Neil Natura idag?

Indlægaf Reen » man 26. nov 2018 13:38

Neil Natura bor vidst på Thailand, har lavet tusind start-ups og er lige nu igang med at lave en Tv-serie om sig selv og sin virksomhed...
Mateo er blevet spirituel vejleder
Reen
Gummi Tarzan

Indlægaf Reen » man 26. nov 2018 13:40

Svenskeren du tænker på er nok Max? Han har en digital-markedsføringsvirksomhed
Reen
Gummi Tarzan

Indlægaf dzamba » man 26. nov 2018 13:56

Jep fandt ham.

https://www.facebook.com/neilworkhard

Han hedder Neil King... "Neilworkhard" ;D

Ser ud til han arbejder med et eller andet fest promo værk i thailand. Har han lavet en masse startups ? noget der har været en success eller som man kender til?

Ja ham svenskeren hed vist nok Max !
dzamba
Nyklækket

Indlægaf Reen » man 26. nov 2018 15:37

Jeg brød mig aldrig rigtig om Neil tankegang. Men mateo, han kunne altså et eller andet
Reen
Gummi Tarzan

Indlægaf jffffi » fre 30. nov 2018 22:51

Dreamz arbejder indenfor IT & salg og gjorde det også dengang, så vidt jeg husker. Så det kommer vel meget naturligt at han også omsatte det til damer.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Tilbage til Generelt om The Game