Wingman søges

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Wingman søges

Indlægaf Slagboremaskinen » man 13. nov 2017 18:28

Kære læser,

Jeg har haft en del besværligheder med at score kvinder. Særligt de, som jeg synes om. Så i det øjemed, efterlyser jeg en wing. En wing, som ikke kun er min wing, men bliver også min bedste ven.

Lidt vilkårlig info om mig selv: Jeg er 41 år gammel, 189 cm. høj, en charmør - desværre uden backup, typisk iklædt klassisk på byture; lang sort coat, løsthængende festskjorte og veltilpasset habitbukser. Høj IK, men desværre uudlevet.

Mine erfaringer i at game er begrænset, og jeg indvilliger i at lære - ubetinget. Så hvis du er fyren som finder denne annonce interessant, så tøv ikke med at skrive tilbage. Jeg er naturligvis parat til at være din wing. Din succes - er min succes!

//John

PS. Jeg er fra udkanten af København - alt indenfor en radius på 30 km. på Sjælland, fra Rådhuspladsen, er velkommen
Slagboremaskinen
Nyklækket

Re: Wingman søges

Indlægaf Visualman » ons 6. dec 2017 22:29

Hej jeg er 40 år fra Kbh som også søger ligesindede til at gå i byen med. Skriv til mig på mail hvis du har lyst til at finde ud af noget og tage ud som wingz for hinanden.

kant389@gmail.com
Visualman
Gummi Tarzan

Re: Wingman søges

Indlægaf Jesi » ons 13. dec 2017 16:06

Hej, er en ung fyr på 20, tæt på 21, plus minus 185 høj, elsker at tage en flot habit på, både til fest og til hverdag. Vil gerne indrømme at jeg er en KJ, men har stadig en smule erfaring IRL. Jeg har venner i forskellige aldre, og det kan måske være godt at få et synspunkt på hvordan livet i 40'erne eller 20'erne er.
Bor 20 min. nord for Slagelse men har ikke noget imod at køre til KBH.
Jesi
Nyklækket

Tilbage til Generelt om The Game