Succeshistorier med at få eks tilbage?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Re: Succeshistorier med at få eks tilbage?

Indlægaf Helflugter » fre 7. jul 2017 00:41

Kaizer skrev:^ Det er meget let at forveksle needyness og scarcity med kærlighed, (needyness og scarcity rationaliseret som 'kærlighed').

Jeg forstår hvad du mener og måske vil jeg også se sådan på dette forhold engang, men følelsen lige nu er at det er personen og hendes små særheder jeg vitterligt var/er forelsket i.
Men det kræver vel en del afstand før jeg kan svare objektivt på det.

Jeg har dog været i et forhold, hvor jeg blev dumpet, men var lettet bagefter fordi jeg ikke gad forholdet selv.
Lidt irrelevant info, men mere for at forklare at jeg ikke per automatik går i emotionel needyness med en pige.

Kaizer skrev:Det fleste fyre har ingen ide om, hvad de vil have i et forhold. De nøjes og tager den første og bedste kvinde, som vil have dem på et eller andet tidspunkt, hvilket resultere i en ubalance.

Men man behøver vel trods alt ikke at være en dygtig PUA for at man har en idé om det, hvis ellers man har en portion forhold på bagen?
Helflugter
Gummi Tarzan

Indlægaf Kami » lør 8. jul 2017 00:02

1) Du kan ikke vide, om hun reelt havde alt det potentiale du tror, når I kun var sammen 3 måneder. Var I venner inden? Man lærer først et andet menneske rigtigt at kende efter 9-12 måneder og derefter er der stadig overraskelser. Det er fedt nok - 3 måneder, der skraber man knap overfladen og det er okay, man kan ikke tvinge eller rushe den sårbarhed der skal til, for at to mennesker åbner sig for hinanden.

2) Jeg ved med sikkerhed, uden at kende jer, at hun ikke havde det potentiale du tror, når hun efter 3 måneder slår op. Efter 3 måneder skulle man gerne enten være eller begynde at blive helt rundtosset af forelskelse (hos nogle udmønter følelsen sig anderledes end hos andre). Hun burde være i gang med at peake. Når hun i stedet slår op, så handler det ikke bare om, at du skal skrue på din alfaness eller en anden random ting, for at fikse det.
Beklager klichéen, men: She's just not that into you, man.

3) En del af at være såret er at fantasere om at få eks'en igen. Det er okay, gi' gas. Men lad være med at basere din fremtidige lykke på, at det SKAL ske. Livet har tusind facetter. Du kan ikke vide, hvad de næste måneder bringer og du behøver ikke afskrive din eks, bare fordi du er åben over for andre muligheder end at finde sammen med hende.

Livet har ikke ét end-result og så er man screwed hvis det ikke sker. Du har alle muligheder, lad være med at lukke af for dem alle sammen.
Kami
Bølle Bob

Indlægaf Helflugter » lør 8. jul 2017 18:58

Kami skrev:1) Du kan ikke vide, om hun reelt havde alt det potentiale du tror, når I kun var sammen 3 måneder. Var I venner inden? Man lærer først et andet menneske rigtigt at kende efter 9-12 måneder og derefter er der stadig overraskelser. Det er fedt nok - 3 måneder, der skraber man knap overfladen og det er okay, man kan ikke tvinge eller rushe den sårbarhed der skal til, for at to mennesker åbner sig for hinanden.

Det har du nok ret i.
De overraskelser og ting jeg lærte om hende i de tre første måneder gjorde mig dog kun mere og mere opsat på hende.

Kami skrev:2) Jeg ved med sikkerhed, uden at kende jer, at hun ikke havde det potentiale du tror, når hun efter 3 måneder slår op. Efter 3 måneder skulle man gerne enten være eller begynde at blive helt rundtosset af forelskelse (hos nogle udmønter følelsen sig anderledes end hos andre). Hun burde være i gang med at peake. Når hun i stedet slår op, så handler det ikke bare om, at du skal skrue på din alfaness eller en anden random ting, for at fikse det.
Beklager klichéen, men: She's just not that into you, man.

Nej, she's not that into me - men det vil jeg for pokker få hende til at blive :-)
Jeg var rundtosset af forelskelse. For hendes vedkommende virkede det også til at hun var det. Det er i hvert fald svært at tolke der anderledes ud fra de ord og handlinger hun kom med.
Bare 5-6 dage inden break up sagde hendes handlinger mig at hun virkelig ville mig. Det er på kort tid hun er vendt på en tallerken.

Kami skrev:3) En del af at være såret er at fantasere om at få eks'en igen. Det er okay, gi' gas. Men lad være med at basere din fremtidige lykke på, at det SKAL ske. Livet har tusind facetter. Du kan ikke vide, hvad de næste måneder bringer og du behøver ikke afskrive din eks, bare fordi du er åben over for andre muligheder end at finde sammen med hende.

Livet har ikke ét end-result og så er man screwed hvis det ikke sker. Du har alle muligheder, lad være med at lukke af for dem alle sammen.

Jeg kan love dig for at jeg ikke har lukket livets andre muligheder ude. Jeg er helt bevidst om at der findes andre piger der kan vække de samme følelser i mig. Det er nok min tålmodighed med hensyn til at finde dem, der bliver sat på en prøve.
Der går typisk en del år i mellem de piger der virkelig siger mig noget.

Status pt.
To dage efter break up havde vi en "afsluttende samtale" Burde nok have ladet været, men kunne ikke. Jeg havde et par ting der skulle cleares.
Stille og rolig snak. Ingen drama. Jeg kom dog til at fremstå noget needy.

Nu og her har jeg ikke har haft kontakt med hende i fire dage. Ikke skrevet, ringet eller noget.
Pissehårdt. Mest hårdt når jeg sidder alene derhjemme og tankerne farer rundt - så jeg bliver simpelthen nød til at holde mig aktiv med et eller andet hele tiden, så jeg ikke pludselig gør noget dumt i forhold til at ignorere hende.

I går var jeg ude i nattelivet. Fik åbnet nogle piger med begrænset succes. Føltes dog godt bare at komme i gang.
I aften står den igen på bytur og denne gang på steder hvor der bør være rig mulighed for at få chattet nogle piger op.
Helflugter
Gummi Tarzan

Indlægaf Kami » fre 14. jul 2017 20:14

Alle mennesker er fantastiske. Det handler ikke om, at reducere hende. Hun ER fantastisk. Men det er jeg fandeme også, og jeg er også en kvinde. Og hende ved baren i aften, hun er sikkert også virkelig nice hvis du lærer hende at kende.

Jeg har flere lange, seriøse forhold bag mig. Hver gang et forhold er slut, har jeg tænkt "FUCK! Det får jeg aldrig igen". Og nej, det gør jeg ikke. Men jeg får noget andet - og når jeg står i dét, så er dét det bedste, jeg nogensinde har været i.
Sådan er det at være forelsket og jo flere forhold man får bag sig, af kortere og længere varighed - jo mere bevidst bliver man om, at vi heldigvis ikke er begrænset af en mangel på fantastiske mennesker, der kan give os suget i maven eller følelsen af, at have noget helt specielt.

Jeg synes derudover, at du skal overveje noget med respekt. Du vil få hende til at blive det? Dude, en ting er random damer på barer, du scorer for at få sex. Men hvis der er tale om et menneske, du holder af og har en længere relation til, så bør du have respekt for det menneske. Respekter hendes udmelding. Måske ændrer hun mening, når hun ser at dit liv går videre og du har det for fedt. Måske ikke.

Men skal du gøre noget konkret for, at hun bliver into you - så skal du gøre det hver dag, resten af jeres tid sammen. Det er åbenbart ikke noget, der falder dig naturligt, for så havde du allerede gjort det og I var stadig sammen.

Få styr på din neediness og slap lidt af osv. Selvudvikling er altid godt, men hvis dét ikke får hende til at ændre mening, så lad hende fare. Find i stedet én, som falder for dig helt automatisk, for ellers bliver det sgu nogle lange dage, når du skal danse som en abe i snor, for at holde hendes interesse fanget.
Kami
Bølle Bob

Indlægaf Helflugter » lør 15. jul 2017 14:19

Kami skrev:Jeg synes derudover, at du skal overveje noget med respekt. Du vil få hende til at blive det? Dude, en ting er random damer på barer, du scorer for at få sex. Men hvis der er tale om et menneske, du holder af og har en længere relation til, så bør du have respekt for det menneske. Respekter hendes udmelding. Måske ændrer hun mening, når hun ser at dit liv går videre og du har det for fedt. Måske ikke.

Men skal du gøre noget konkret for, at hun bliver into you - så skal du gøre det hver dag, resten af jeres tid sammen. Det er åbenbart ikke noget, der falder dig naturligt, for så havde du allerede gjort det og I var stadig sammen.

Få styr på din neediness og slap lidt af osv. Selvudvikling er altid godt, men hvis dét ikke får hende til at ændre mening, så lad hende fare. Find i stedet én, som falder for dig helt automatisk, for ellers bliver det sgu nogle lange dage, når du skal danse som en abe i snor, for at holde hendes interesse fanget.

Jeg kan og vil selvfølgelig ikke ændre på noget der falder mig unaturligt for at vække hendes interesse igen.
Mest af alt ville jeg ønske jeg kunne få indsigt i hvad der fik hendes interesse til at forsvinde på 5-6 dage
Så ville jeg vide om jeg bare skulle glemme alt om hende eller om der er et håb derude for en fremtid med hende.

Og ja kald mig bare needy. Jeg vil det bedste for mig selv og det fik jeg med den tøs. I lang tid virkede det til at hun havde det på samme måde.
Forsøgte efter bedste evne ikke at lade den neediness komme til udtryk overfor hende.

Status er i øvrigt at det pt. er 10 dage siden vi sidst har været i kontakt.
Efter at have haft ja-hatten på i starten af ugen og set lyst på tingene og de nye muligheder, så har savnet igen naget voldsomt de to sidste dage.
Helflugter
Gummi Tarzan

Indlægaf vUlpeS » lør 15. jul 2017 14:41

Jeg er på giv-det-tid-holdet. Det et - i min erfaring - meget almindeligt med tilbagefald. Jeg er reelt set først ved at komme mig over min ex og det forhold vi havde nu. Der er gået lige knap fire år, hvor jeg mest af alt har fokuseret på min udvikling og at finde mig selv igen. Det er ingenlunde hver dag, jeg oplever det dér stik af ærgrelse, men ofte i perioder, hvor jeg ikke er så godt kørende på det ene eller det andet plan.

Et eller andet sted har jeg lyst til at sige dig, at du bør se på din situation som held i uheld. Perioden har været kortvarig, dvs du er mindre disponeret for reel sorg idet der ikke er tale om mange års samvær. - Det siges at en skilsmisse er lige så slem som at miste et familiemedlem.

Hvad mener du forskellen på i dag og for tre dage siden er? - mit umiddelbare gæt er, at du ikke har været aktiv de sidste to dage; hvordan ringer dén hos dig?
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf chrisjv » ons 19. jul 2017 21:14

Med en kæreste:
Billede

Uden kæreste:
Billede

Your choice
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf chrisjv » ons 19. jul 2017 21:14

Med en kæreste:
Billede

Uden kæreste:
Billede

Your choice
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Chacruna » ons 19. jul 2017 21:30

R.I.P. Zyzz.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Kaizer » ons 19. jul 2017 22:39

For mange af mine mandelige venner og bekendte betyder ‘single’ egentlig bare, at de er den samme person, nu bare uden en pige i deres liv. Der er ikke bare en anden pige, eller flere piger for den sags skyld. Reelt set er de bare alene, kede af det og savner en at være sammen med, selvom de ikke snakker med så mange om det eller viser det udadtil.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Foregående

Tilbage til Forhold og kærester