Hejsa!
Det er længe siden jeg har været aktiv på dette forum da jeg mest har brugt det som en hjælp den gang jeg søgte en kæreste.
Jeg er dog stødt på et problem. Jeg har en sød kæreste 7/10 udseendemæssigt og havde et gennemsnit på 11 i gymnasiet (hun skal til at læse til sygeplejerske). Hun er en fantastisk person og tror aldrig jeg finder en der passer bedre, har snart været sammen med hende i et år.
I nat tog en flok gutter og jeg så i byen og vi skulle selvfølgelig ud at danse, det ender så med at der er en fin tøs 9/10 som danser vildt tæt og intenst, jeg dansede bare lidt med i starten men fik mere og mere lyst som det hele skred frem. Til sidst var jeg nød til at smutte for at der ikke skulle ske noget dumt.
Er der nogen som har erfaringer med hvordan man holder sig til den kæreste man har allerede? Synes det er vildt træls at jeg ''hurtigt'' falder for piger og ikke kan holde mig i mit gode skind. Tror det har noget at gøre med jeg ikke var så attraktiv dengang jeg var yngre, er dog blevet lidt kønnere.
Håber en af jer har en god idé eller et eller andet som lige slår klik for mig således at jeg kun holder mig til min kæreste da jeg ikke har lyst til at være hende utro eller ''prøve'' at finde en ny når hun allerede passer så godt ind.
Det hele lyder måske lidt patetisk men har tænkt over dette problem længe, og nu har jeg endelig taget mig sammen til at spørge da jeg ikke selv kan regne den ud.