Har kæreste men er stadig tiltrukket af andre...

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Har kæreste men er stadig tiltrukket af andre...

Indlægaf Enduk » søn 26. mar 2017 05:06

Hejsa!

Det er længe siden jeg har været aktiv på dette forum da jeg mest har brugt det som en hjælp den gang jeg søgte en kæreste.

Jeg er dog stødt på et problem. Jeg har en sød kæreste 7/10 udseendemæssigt og havde et gennemsnit på 11 i gymnasiet (hun skal til at læse til sygeplejerske). Hun er en fantastisk person og tror aldrig jeg finder en der passer bedre, har snart været sammen med hende i et år.

I nat tog en flok gutter og jeg så i byen og vi skulle selvfølgelig ud at danse, det ender så med at der er en fin tøs 9/10 som danser vildt tæt og intenst, jeg dansede bare lidt med i starten men fik mere og mere lyst som det hele skred frem. Til sidst var jeg nød til at smutte for at der ikke skulle ske noget dumt.

Er der nogen som har erfaringer med hvordan man holder sig til den kæreste man har allerede? Synes det er vildt træls at jeg ''hurtigt'' falder for piger og ikke kan holde mig i mit gode skind. Tror det har noget at gøre med jeg ikke var så attraktiv dengang jeg var yngre, er dog blevet lidt kønnere.

Håber en af jer har en god idé eller et eller andet som lige slår klik for mig således at jeg kun holder mig til min kæreste da jeg ikke har lyst til at være hende utro eller ''prøve'' at finde en ny når hun allerede passer så godt ind.

Det hele lyder måske lidt patetisk men har tænkt over dette problem længe, og nu har jeg endelig taget mig sammen til at spørge da jeg ikke selv kan regne den ud.
The only thing we have to fear is fear itself.
Enduk
Fætter kanin

Geografisk sted: Jylland

Re: Har kæreste men er stadig tiltrukket af andre...

Indlægaf Gnome » søn 26. mar 2017 20:46

At være tro er et valg, uanset hvad andre siger. Det er så simpelt. At være utro er også et valg. Hvis du er så impulsstyret, at du ikke kan styre din trang til andre kvinder, så burde du måske finde ud af, hvorfor du er tiltrukket af dem, for at modarbejde det. Hvis du har været "ikke så attraktiv" førhen, så er det nok der den ligger. Du vil gerne score den helt store pris (i.e. ti'eren) - men tro mig, du bliver ligeså træt af hende i længden som alle andre. Man skal arbejde for kærligheden. Vær en mand og tag et valg - slå op med din kæreste eller find dig i at ni'ere og ti'ere danser op af dig til tider. Græsset er grønnest, der hvor man vander det - ikke på den anden side.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Enduk » man 27. mar 2017 19:56

Har helt ærligt ikke lyst til at være hende utro jeg er utrolig heldig med at have hende både udseendemæssigt, intelligens og personlighed, men kan bare ikke lade vær' med at falde for andre piger og det er ærlig talt pisse irritende og ved ikke hvordan jeg skal slippe af med det. Gid der var en eller anden tankegang som gjorde at man aldrig nogensinde fik lysten når de er så fristende. Hvis jeg så begynder at ''hade'' piger kommer jeg vel også til at hade min kæreste. Hvad hulen gør man lige for at holde piger på venneplan og så ikke mere end det?

Mange tak for dit gode svar Gnome :)
The only thing we have to fear is fear itself.
Enduk
Fætter kanin

Geografisk sted: Jylland

Indlægaf Lucard » tirs 28. mar 2017 10:36

Gnome siger vise ord.

Du vil altid være tiltrukket af andre kvinder, det kan du ikke fjerne.

Jeg læser til gengæld hvad du skriver som om logiske argumenter for hvorfor du bør blive sammen med kæresten. Har du overvejet om du overhovedet skal have en kæreste nu? Er du sikker på, at du har løbet hornene af dig? Hvis du bliver sammen med kæresten af pligt, risikerer du at blive bitter over alle de kvinder du aldrig fik fordi du blev sammen med hende. Og den bitterhed har hun ikke fortjent.

Det kan godt lyde som om jeg taler for et vildt singleliv med damer og hor osv. Jeg taler faktisk mere for, at når man går ind i et forhold, så gør man det ordentligt. Ikke en masse forbehold, hun har sgu fortjent at være DIN 10'er. Ikke at blive målt og vejet. Ja, det kræver arbejde, som Gnome siger. Og ja, græsset på den anden side vil tit lokke. Men du har valgt hende til nu. Som en af vores største filosoffer sagde:

Billede
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Indlægaf ThiagoSilva » fre 28. apr 2017 14:58

Ren objektivt set, er det uheldigt at have en kæreste, hvis man er under 25 år. Dog kan enhver risikere at blive tilstrækkeligt forelsket i en tidlig alder, og så er der er ingen anden udvej (gud forbyde det)
At have eller ikke at have en kæreste er den største beslutning i livet, og derfor må man indstille sig på et kompromis, hvor man enten opgiver en mængde frihed eller tryghed. Jeg ville dog nødig gå glip af at have opleve friheden til fulde, da folk i mange tilfælde lever 50-60 år med parforholdets værdier, hvor trygheden er den mest gennemgående.
ThiagoSilva
Fætter kanin

Indlægaf Chacruna » tirs 2. maj 2017 12:40

har du prøvet at snakke med din kæreste om det? Hvad siger hun til at du har lyst til andre kvinder? Har hun lyst til andre mænd?

Vær ærlig både overfor hende og overfor dig selv.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Tilbage til Forhold og kærester