Online Dating - Chimpansens Guide

Scoring med elektronisk grej

Online Dating - Chimpansens Guide

Indlægaf Wired » man 13. feb 2012 17:00

ADVARSEL - EKSTREMT LANG POST

Hey guys !

Inden jeg begynder med mit egentlige første forhåbentlige "bidrag" til forummet vil jeg da lige hilse på jer :)

Hedder Søren, er 21 år gammel, og bor i storkøbenhavn, nærmere betegnet Amager. Arbejder til hverdag i og har ved siden af en hobby som fotograf som jeg går ekstremt meget op i.

Efter at jeg havde læst forummet og fundet en generel føling om hvad man må og ikke må, tænkte jeg at jeg ligeså godt kunne bruge min første post til noget konstruktivt istedet for bare fyld !

Online Sarging - Chimpansens point of view :

Jeg har de sidste små to år huseret på diverse dating sider på nettet såsom HOT og Dating.dk og langsomt fået rafineret mit "online-game" mere og mere, til nu, hvor det er nået til et punkt hvor mine venner rent faktisk kommer og spørger mig om hjælp når de snakker med en pige på messenger.
Mit udseende er relativt normalt, brunt hår, brune øjne, normal af bygning, så det har altid været min cocky funny humor jeg har spillet på. Det sjove med denne humor er at jeg efter at have læst "The Game" for et års tid siden, rent faktisk har fundet ud af at det næsten er en ren David De Angelo stil jeg har haft fra jeg var 12.hehe

Siden jeg begyndte på netdating har jeg forført flere hundrede tøser online, og fuck-closed 70 eller flere af dem (er stoppet med at tælle). Mit første år var rigtigt sløvt, men som tiden er gået, har jeg langsomt fået opbygget mig en viden, og et sæt værktøjer, der synes at virke ganske udemærkedet

Anyways! Følgende post er på ingen måde en decideret manual i hvordan man gør, men nærmere hvad jeg normalt siger, hvad jeg gør og hvordan man går fra online til IRL og kiss-closer eller fuck-closer

Den forklarer lidt om mine teorier omkring net-dating og hvorfor jeg tror at de pågældende ting jeg gør, virker.

Den er ment som en hjælp til dem af jer, som gerne vil bruge aftenerne på hverdagene, efter arbejdet, på at lave lidt online-sarging så der altid er et par piger i ovnen til en kold vinteraften (og dem kommer der jo nok snart mange af)

Kapitel 1 - Profilbilledet / billeder

Det første og mest vigtige punkt af enhver netdaters profil, er hans profilbillede og hans billedgalleri.

Profilbilledet skal virke som dit blinkfang. Da billedet er det aller-første en potentiel pige ser, skal det være noget det fanger !!! Dette punkt kan ikke understreges nok!

Alle piger er nogle overfladiske væsner, ligesom os selv, og længere er den ikke! Tænk på sidst du sad på DKBN/HOT/SCOR/NETDATING.dk og kiggede efter piger? Jeg er næsten 100% på at det ikke var deres profiltekst der var det første du kiggede efter ;)

Jeg har tit grebet mig selv i at tænke : "mmm det ville være rart med en asiat" og ellers bruge resten af aftenen på at lede efter profiler som tilhører asiater. Piger er præcist ligesådan, profilteksten hjælper til med at etablere dig selv, som en interresant person, men det er først og fremmest dit profilbillede der starter kontakten ! Hvis en pige ikke finder dit udseende spændende, er kampen tabt på forhånd, sådan er reglerne foran tastaturet desværre.

Profilbillede Stil

Dit profilbillede skal helst vise PRÆCIST!! hvem du er. Hvis du er sjov, funky, anderledes, så er det det du vil have frem på dit billede. Hvis du kan lide at spille guitar, få det med på billedet... Hvis du bare elsker at spise melon,
så inkluder det i dit billede, tag den på som hat, fuck if I know. Pointen er at du, med ET eneste billede, skal vise hvem du er som person. Det er tough men med lidt kreativitet er det slet ikke så svært!

Jeg har en mistanke om at de fleste herinde, når de kan finde ud af at registere sig som brugere af et online-dating forum, og er mænd, også har et flair for computere! Installer photoshop eller "Picasa" og gør dine billeder lidt specielle og anderledes! Leg med kontrasten, sort-hvid, eksponering og lignende! Igen, det er hvad der differentier dig selv fra resten!

Tror dette råd kommer fra en bog, tror det er David De Angelo?, men anyways : Tag og lav et par forskellige billeder af dig selv, og få en veninde, søster eller et andet hunkønsvæsen på nogenlunde samme alder som dig selv til at vælge hvilket du skal bruge. Du ville blive overrasket over hvor sansynligt det er, at hun vælger et helt andet et end det du selv kan lide !

Billed galleriet skal ligeledes vise hvad du er for en person. Massere af personlighedsbilleder! Alt hvad du ikke kan få med på dit hoved-billede, kan du nu klare her. Dine ferie mål, din helt vildt fede lyserøde cykel, you name it...

Dog er der et par undtagelser som jeg nu vil komme ind på :
Bilbilleder er klichee ! Selvom du er rigtigt glad for din sprit nye BMW, medmindre det er et billede du selv har taget, som er helt genialt, undgå at læg det op på siden da den eneste type du kommer til at tiltrække er piger fra ballerup med hang til sugar-daddys ;)

INGEN!!! OVERKROPS billeder...!!! vi tager den lige igen for de sløve... INGEN overkrops billeder... Hvis mine små 2 år har lært mig noget, så er det at overkrops billeder absolut intet hjælper. Det er lige meget om du har verdens lækreste six-pack, du kommer ikke til at score mere på det, og du vil automatisk blive stemplet som en "brian" type på forhånd, så drop det.Piger er ret skarpe til at se igennem din t-shirt alligevel, så hvis du bruger 6 dage om ugen på at gå i træningscentere, lurer de den jo nok alligevel ;)

Mine egne billeder - Anno 2007

For at gøre det hele en smule mere visuelt, har jeg valgt at smide links til de billeder af mig selv, jeg bruger lige nu, samt en beskrivelse af hvorfor!

Profilbillede!
http://x016.uploaderx.net/x/Self%20Portrait.jpg

Ved godt at det ikke er jer alle der har adgang til blitz og et spejl-refleks kamera, men det kunne ligeså godt være taget med et ganske almindeligt digital kamera, husk at det er fotografen der laver et godt billede, og ikke kameraet !

Har valgt at gå efter en lidt mystisk, underlig, spøjs sjov "vibe"... Det er meningen i bund og grund at pigen skal tænkte "What the fuck! - ham der er sgu ikke rigtigt klog" og så smile lidt... Normalt går jeg under samme nick på dating siderne, så det kunne ligeså godt have været et billede af mig der imiterede end chimpanse, inde i zoo's abegrotte

Jeg elsker at fotografere, være i naturen og rejse, så de næste tre billeder jeg har valgt reflekterer dette... Desuden har jeg så været så snu, at vælge 4 billeder (profil plus tre i galleriet), hvor jeg på alle sammen har
solbriller på... Dette er en del af min taktik som kommer senere

http://x022.uploaderx.net/x/Desert%20-%20lille.jpg

http://x022.uploaderx.net/x/1190161184.jpg

http://x022.uploaderx.net/x/838_1190161184.jpg

Kapitel 2 - Profilteksten og profil oplysninger

Profil Oplysninger

Inden vi går igang med profil teksten skal du højst sansynligt udfylde nogle standard oplysninger om dig selv, såsom højde, vægt, øjenfarve, hårfarve, favorit beskæftigelser og lignende.

Denne del er for så vidt ligegyldig, men senere i forløbet, når du har pigen på messenger, vil hun højst sansynligt bruge den til at huske hvad du er til af film, dine hobbies, udseende og lignende. Ingen grund til at lyve, da dit
endelige mål er at mødes med hende i virkeligheden! Hun vil alligevel finde ud af hvis du er 1.20 høj og vejer 300 kilo, mens du på din profil lyder som en Calvil Klein undertøjs model!

Vær ærlig men husk at du selvfølgeligt gerne
må skrive at du er til romantiske film, selvom du i virkeligheden hader dem. Ingen grund til at fravælge en fantastisk score-mulighed senere hen jo! ;)

Profilteksen

Endnu engang, det vigtigste her, er at differentiere dig selv! Drop de færdiglavede tekster, de viser du er uoriginal og ligegyldig. Målet er at vise DHV (higher value)! Dvs. at følgende tekster er absolut no-no ! : Ingen A-B-C tekster, ingen sang lyrikker, ingen TOP-MUSIK lister, ingen kæde beskeder med lille susanne der blev voldtaget af et næsehorn i 83 ect. ect. ect. !!!

Et godt trick til at få skrevet en god profil tekst, er at finde det sted på siden hvor "TOPLISTEN" bliver vist...

Normalt er der en chart med de 10 "dygtigste" mænd og kvinder... Disse mennesker gør højst sansynligt noget rigtigt, så brug en halv time på at nærlæse deres profiler, snus lidt rundt i deres gæstebog og prøv at sæt dig ind i, hvilken type spil de mon spiller...

En god tekst skal ligesom dit billede virke til at gøre målet interreseret i dig! Hvis billedet er blikfanget, er profilteksten krogen Vær sjov, cool, stodderagtigt, hvad end der virker for dig, så længe du ikke DLV'er (lower value)! Der er ikke noget mere sølle, end en profil tekst der hedder noget ala følgende :

"Hej er ikk særligt go til det her...hvis der er noget så kan du/i jo altid skrive. Har ikke så mange venne r så er altid online. Jeg ville også rigtigt gerne have en kæreste, selvom alle siger at jeg aldrig får en fordi jeg er så
grim og tyk. men skriv hvis der er noget hej hej"

Ovenstående tekst er selvfølgeligt en overdrivelse, men der findes RIGTIGT RIGTIGT mange usansynligt sørgelige profiltekster derude... Der er desværre nogle stakkels fyre derude med så lidt selvtillid at de ikke engang kan skrive 3 linjer uden at nedgøre sig selv :/
Wired
Seargeant O'Hara

Re: Online Dating - Chimpansens Guide

Indlægaf Wired » man 13. feb 2012 17:03

Kapitel 5 - Brev korrospondencen

Efter at have overstået krogfiskeri fasen og fået kreeret et standarbrev du har sendt ud, er det nu tid til bare at vente :)

Tillykke, dit første svar er nu i din inbox "RE:Heysan"!

Typer og håndtering

/
Inden vi går i gang med de deciderede tips til hvordan man skriver med pigerne, har jeg valgt at komme med en hurtigt run-down af de forskellige typer. Denne guide er god til at tune sig ind på typen af pige du snakker med. Det er ikke nu i skal dele hele jeres livserfaring med hinnanden, men det er tit godt at vide helt præcist hvilken type du har med at gøre. I brev korrespondancen er det vigtigste at være sjov, anderledes og frisk. Guiden kan bruges både i korrospondencen og på messenger, men nok mest på sidstenævnte
/

Efter at have sarget i et godt langt stykke tid snart, har jeg snart mødt alle typer piger inde på dating siderne. Disse typer skal alle sammen behandles forskelligt og kræver end attitude justering for at få dem på krogen. Bimbo tøsen, den intellektuelle, den flirty/horny, adventure girl ect. ect. ect. kræver alle sammen forskellige tilgange, så jeg har valgt at dele dem op i nogle kategorier og give nogle overordnede tips til hvordan man kan identificere typen, og komme med et fornuftigt svar :)

Generelt kan piger indeles i følgende kategorier men meget af tiden hænder det også at du får fat i en pige som er en blanding af to eller flere af typerne. Disse gadekryds skal bare have lidt, fra hver lejr, så hvis det er en adventure prinsesse, er det ”bare” både at appelere til adventure delen i hende, og prinsessen.

Selvom typerne er forskellige er der to regler som ALTID holder stik.

Vær sjov !!! Dette kan ikke understreges nok! Lær, at vær sjov over et keyboard. Hvis du kan dreje enhver situation, så den ender med at hun sidder, i sin egen lejlighed, med et lille smil på sine læber, når hun læser dit brev, er dit mål nået !

Vær anderledes!!! Du har præsteret IKKE at ryge i skraldespanden ligesom de andre 63 breve hun modtog tidligere i dag, så nu bliver du nød til at holde den stil ! Det er meget vigtigt at blive ved med at DHV'e, da du ellers hurtigt bare ryger tilbage i skuffen med resten af de ligegyldige!

Bimboen

Med fare for at lyde decideret chauvanistisk, er det af min opfattelse at der desværre stadig er flest "bimbo" piger på online dating sites, i forhold til de "normale" piger. Der er en god sansynlighed for at du efter din krogfisken minimum har en, af slagsen, som har svaret på dit brev, og da de ikke ligefrem er de hurtigste knallerter på havnen, skal man tit greje dem på en lidt anden måde end andre typer piger :)

Der findes forskellige måder at identificere en bimbo. Profilteksten plejer at være et godt udgangspunkt ;=) Dette eksempel er taget fra en real-life bimbo så den burde være sten-sikker ;) :

"S O F U C K I N G B E A U T I F U L ! ! !!
( I LOVE MYSELF <<33 )

<33 I er mit et og alt ! Elsker jer boys - ville ikke være den jeg er uden jer...! <33
Er du nede med når jeg er flabet hva...?!
Gongen - aldrig uden "mine brøndbydrenge"!!!!!
I L O V E Y A ! ! ! ! !
Elsker dig skatter - bedre veninde findes ikke <33
DET LIGGER I MIT BLOD - KAN IKKE FÅ NOK!!"

Der er høj sansynlighed for profilteksten absolut ingen mening giver. Der er højst sansynligt et overforbrug af smileys og INTET reelt indhold what so ever. Der er selvfølgelig intet der er sten sikkert i dating verdenen, men massere af capslock, smileys, indforstået indhold og stavefejl, så er det er nok en bimbo!

En anden måde at identificere en bimbo, er hendes profilbilleder. De er sikkert alle sammen taget i de famøse "myspace angles" - http://www.urbandictionary.com/defin...myspace+angles

Dvs. massere af underlige vinkler, funky farver, tåbelige ansigstudtryk og billeder af deres røvgevir (som gerne er akkompagneret af teksten "se mors nye tuss der'!"

Korrospondencen

Bimbo typen skal behandles med kid-gloves. Det skal holdes på et enormt basic niveau, dvs. du må INTET skrive, der kræver bare en smule hjerne kapacitet. Af denne grund, er det faktisk også den sværeste type, af dem alle, at score, da de stort set er umulige at føre en normal samtale. Groft sagt må man gå ned på samme niveau som dem.

Jeg har snart oplevet mange forskellige svar på mine breve, alt ligefra ”:)” til ”hej” og andre kortfattede ligegyldige svar. Man bliver bare nød til at gå ned på samme nivea, spørge ind til om de var stive i weekenden, om de fik bootyshaket og hvor fin deres nye tuss er....

Denne type pige kan jeg ikke give super meget info om. Plejer normalt at styre udenom dem, da jeg intet får ud af det, og mest af alt har lyst til at smide dem ud af min lejlighed så snart de åbner munden :=) Men altså, vær sjov, anderledes, men HUSK at det skal være på deres (lave) niveau :=)

Prinsessen

Prinsesse pigen lever typisk på en lyserød sky. Verdenen er et fantastisk sted hvor hun får hvad hun peger på, og generelt bare bliver behandlet som den forkælede tøs hun nu engang er blevet opdraget som :=) Deruodver er der stor sandsynlighed for at hun er en mega partygirl !

Prinsesse pigen er typisk model, frisør eller andre lignende jobs, som har med udseendet at gøre! Det kan til tider være svært at skelne prinsessen og bimboen ad, men generelt ser jeg prinsessen som en intelligent version af bimboen ;) Derfor, hvis hun giver dig et mere fornuftigt svar, hvor du har noget at arbejde med, er det højst sansynligt en prinssse og ikke en bimbo.

Prinsessen er vant til at blive jagtet, da hun gerne ser blændende godt ud, går i det ”rigtige” tøj og generelt bare udstråler higher value. Derfor er det også ekstremt vigtigt at IKKE give efter for hendes spil, hendes anmodninger om vennelister og lignende. Typisk ser jeg prinsesser som fellow-gamers. De ved hvilke knapper de skal trykke på, og hvordan, for at opnå deres mål. De er dygtige og ved præcist hvad de laver!

Korrospondencen

Via din krogfiskeri, har du muligvis allerede givet hende et kompliment... Hendes kompliment kvote er opbrugt nu! Indtil du får hende på messenger, må du aldrig, aldrig! give hende flere komplimenter. Hvis du gør dette vil du hurtigt ryge tilbage i den famøse skuffe, sammen med alle de andre suckers :=) At give en prinsesse komplimenter er lidt ligesom at prøve at vinde en piges hjerte, ved at købe hende drinks i baren. Der kommer ALDRIG noget godt ud af det !
Prinsessen bruger generelt dating siderne som en måde at opnå anerkendelse og blive set. De elsker rampelyset, at få anerkendelse og opmærksomhed, så lad være med at give dem det. Prøv i stedet at bryd deres skal, og kom ind til den ”rigtige” version af pigen. Undgå emner der har noget at gøre med deres udseende, og snak i stedet om alt andet. Hvis hun er model, så nævn at du tidligere har datet en model. Frisør – frisør, ect !

Dit mål med prinsessen er at nedbryde hendes maske, hendes fake, som hun bruger når hun vil have anerkendelse og i stedet lære pigen under facaden at kende.
Wired
Seargeant O'Hara

Indlægaf Wired » man 13. feb 2012 17:06

Den Nuttede

Den nuttede og den uskyldige minder på mange punkter om hinanden. Hun ser sikkert sød ud, dog uden at have det sidste twist der lige gør hende til en decideret babe, fortvivl dog ej !!.... Den nuttede er typisk en blanding af lidt af hvert, dog gerne med et hint adventure girl, i form af sportsgrenen ridning! Jeg kan ikke huske hvor mange gange jeg ikke er støt på en nuttet pige som rider, det må åbenbart være meget populært hos dem :=)

Ligesom den ”intellektuelle” har den Nuttede haft travlt med alt muligt andet, men modsat den uskyldige er hun dog kommet over det punkt :) Hun er dog blevet opmærksom på alt det hun er gået glip af gennem tiderne og er nu i gang med at prøve så hurtigt som overhovedet muligt at indhente det forsømte !

Korrospondencen

Ligesom den uskyldige skal hun behandles med måde. Selvom hun er nået over forsigtigheds fasen er der stadig en del af hende som er varsom. Kør stille og roligt på hende, og brug mere tid end du ellers ville. Til gengæld er det muligt at forme hende præcist som du vil, når du en dag får hende sarged :=)

Jeg er desuden nået frem til den konklusion at hvis den pågældende pige er ”ridepige” er der en god sandsynlig for at hun er en ren vildkat i sengen... :) Har ingen videre forklaring, men det holder normalt stik ;=)

Den Uskyldige

Den uskyldige lever i en drømmeverden. Hun føler at der er vigtigere ting i livet end drenge, og selvom hun har lyst til at komme ud og udforske den del af verdenen så mangler hun den der skubber hende ud i det. Hvis hun kan, vil hun helst holde sig til trygge ting, og springer sjældent ud i nye ting, som f.eks. en adventure girl ville gøre uden at blinke med øjnene.

Korrospondencen

Med en ”uskyldig” skal man tage det meeeget rooligt! Dettte kan ikke understreges nok! Selv det mindste fejltrin kan få hende til at bakke ud, genoverveje situationen og i visse tilfælde, springe fra. Hun er forsigtig og overvejende og vil være ekstremt svær at få til at åbne op overfor en.

Man skal passe på med sjofelheder, sort humor og generel flirtiness da det tit falder i forkert jord. Til gengæld kan man rent faktisk få fat i en sød, sjov, flot pige uden alt for mange lig i lasten for en gangs skyld :=)

Adventure Girl

Adventure girls er sjove ! De er eventyrlystne, modne, og generelt meget venlige. De er vant til at snakke med nye mennesker, være åbne og ikke-dømmende.

De kan typisk identificeres udfra enten deres profiltekst eller deres profilbilleder. Profilteksten kan være noget med at de elsker at backpacke, rejse, møde nye mennesker, ect ect ect. Profilbillederne viser gerne at de er aktive, at de kan lide at stå på ski, snowboarde, kitesurfe, stå på rulleskøjter og lignende !

De viser præcist hvem de er, hvad de elsker og for så vidt, også hvad der tænder dem! Dette skal forstås som, at det nok ikke er fyren der sidder hjemme på sofaen dagen lang, der imponerer dem mest :)

Korrospondencen

Alene udfra hendes profil har i højst sansynligt allerede massere af ting at snakke om ! Adventure girl er helt fantastisk at fortælle historier til. Hun vil elske at høre om den gang du nær havde mistet livet i Val-Thorens mens du offpistede og da du mistede din baggage, pas og penge i Nepal.

Hun elsker højst sansynligt en god joke, sort humor og lidt flabethed, så udnyt det på det groveste :=)
Bare pas på, du falder hurtigt igennem hvis du ikke ved hvad du snakker om, når i diskuterer offpisting i Iran !

Den intellektuelle

Den intellektuelle har typisk en meget lang profiltekst. Hun fortæller gerne vidt og bredt om hendes liv, hendes holdninger om alt ligefra politik til flødeboller (med eller uden kokos). Hun prøver udfra sin profiltekst at DHV (demonstrate higher value), og vise resten af netdaterne at hun er hævet over bimboerne.

Modsat adventure pigerne, har den intellektuelle gerne ikke så meget livserfaringå. Mange af dem har brugt deres liv med bøger, i stedet for at tage ud og opleve verdenen, snowboarde, eller bare gå i byen. De er mere usikre på sig selv, og bliver mere imponerede over vilje, drømme, mål, og selvsikkerhed end andre typer.

Korrospondencen

Den intellektuelle kan grejes på flere forskellige måder. Hvis du selv er intellektuell og har lyst til at snakke om problematikken i mellemøsten og om Iran skal have lov til at have sit eget atomprogram, så gør det !! Bare husk at hvis du gør dette, så føler hun sig på hjemmebane, og selvom hun så ser dig som en ligeværdig vil hun samtidigt hurtigt bruge dig til at snakke om politik, og ikke meget andet.

Jeg ville i stedet prøve at give hende en godbid engang imellem, vise at du godt kan være på hendes niveau, men ellers bare flirte røven ud af bukserne i stedet. Husk at du skal close hende, og ikke være hendes debat partner ;) Brug massere af skarp humor, rappe replikker og generel eftertænksomhed uden at du dog falder igennem som en ”sports idiot” ;=)

Den Flirty

Mmmmmm... Min favorit type.... Den flirty er svær umidlbart at lure, udfra hendes profil tekst og billeder, da der heldigvis kan være en vildkat gemt i dem alle. Typisk kan man spotte dem, da deres tekster minder meget om en gamers. Den er vittig, sjov og anderledes. Hvis du så blander det, med lidt trutmunds billeder, et frækt smil, et glimt i øjet og lignende, og så har du en vinder !

De kræver det bedste, og medmindre ens game er virkeligt virkeligt tight, er der stor sansynlighed for at man falder igennem, men hvis man spiller den fuldt ud, bliver du højst sansynligt også fyrsteligt belønnet :)

De er sjove at arbejde med og elsker generelt en god gang push-pull

Korrospondencen

Den flirty skal hånteres med hård hånd... Hun skal vide at du har gennemskuet hende, at du ved hvad hun vil, og nu skal du gøre hende klart hvad du til gengæld vil. Hun elsker ligesom adventure pigen, en god omgang humor, men hos den flirty må den godt være flabet og dirty. Hvis hun har skrevet tilbage til dig, er det højst sansynligt noget der ikke har noget at gøre med brevet, og mere en statement om hvad hun synes om dig... et eksempel kunne være dette som jeg modtog efter et standardbrev :

” mmm, se der er noget som ka få en lille killing til at *purrrrr* lidt ;)

Så er stilen ligesom lagt. Medmindre du kører stilen fuldt ud, vil du højst sansynligt tabe. Drop unødvendigt snak, og gå direkte til makronerne, nemlig hvad i skal lave når hun kommer forbi din lejlighed ;)
Wired
Seargeant O'Hara

Indlægaf Wired » man 13. feb 2012 17:08

Kapitel 6 - Fra Dating Site til Messenger

Nu hvor de forskellige typer kort er blevet skitseret kan vi rykke videre til næste fase, som er hvordan man får dem fra dating siden til messenger. Resten af guiden kan bruges på både dating siderne og messenger, da stilen er meget ens! Derfor er den en god ting at læse hele guiden igennem og få inspiration hvis du sidder fast i et brev, eller en messenger samtale, da de kan hjælpe begge steder.

Hele ideen med at få dem over på messenger er meget simpel. Før du har snakket med en pige over messenger, kan du ikke vide om du klikker sammen med hende. Hele brev-skrivnings konceptet gør at pigen kan tænke laaangt tid over sit svar og hun kan nå og slette eventuelle tanker, som ikke skulle nedfældes i digitial form. På messenger findes dette ikke. Selvfølgeligt er der ventetid på messenger, men man bliver stadig nød til at følge samtalens flow, være impulsiv og generelt være sig selv.

Jeg har tit oplevet at have snakket med piger over dating sider, som virker som søde tøser, men når man får dem på messenger virker de overhovedet ikke interresante. Medmindre du har et flow med dem, er kampen tabt. Det skal føles som om i sidder overfor hinanden på en cafe, griner, og har det sjovt, selvom i sidder ved hver jeres computer.

Før man dog kan nå så langt, er det nødvendigt at få hendes messenger adresse. Dette kan kun lade sig gøre hvis man formår at demonstrere ens værd (higher value), at man er sjov og anderledes, og frem for alt, at man ikke er nogen creepy stodder. Dette opnår man man via korrospondencen.

Korrespondancen vil være forskellig fra person til person. Jeg har endnu aldrig oplevet at to piger har fulgt den samme ”opskrift”, så selvom målet altid er det samme, vil vejen være forskellig fra gang til gang. Normalt vil den ikke være markant anderledes, men stadig anderledes!

Det eneste rigtige tip, som jeg kan give, er at der skal altid være noget for hende at svare på i et brev! Det er ikke nok med at du svarer på hendes spørgsmål og send den tilbage, spørg i stedet ”jamen er du så glad for den skole eller vil du hellere væk?”

Det er svært at komme med nogen definitiv guide til hvordan man når dette mål, men generelt kan man bruge følgende værktøjer til at opnå tillid, hvilket man må sige er nødvendigt, da messenger i dag er næsten ligeså vigtigt et kommunikationsmiddel som telefoner.

Derfor, i stedet for at gentage mig selv, vil jeg i stedet ”bare” referere til kapitlet nedenfor som handler om hvordan man viser værdi, holder en samtale kørende, og har en sjov hyggelig aften på messenger! Brevkorrospendencen er den letteste del af online-sarging, så, så længe du bare viser værdi, er anderledes og sjov, skal alt nok gå :=)

Messenger adressen

Hvis du har læst resten af guiden og forstået principperne, som i bund og grund er de samme som i alle andre dele af sarging, burde det være muligt nu, at føre en korrospondence frem til det punkt hvor man skal have deres messenger adresse ud af dem.

Før jeg kommer med nogle tips, vil jeg dog lige forklare lidt om messenger adressen, og dens betydning for en pige på en dating side.

For størstedelen af pigerne på danske dating sites, er det, at de opretter en profil ensbetydende med at de bliver bombarderet med breve. Mange breve er fra søde og rare fyre, men desværre er der også rigtigt mange, lad os bare kalde dem, mindre heldige breve som de også modtager. Hvis du nogensinde har undret dig over hvorfor mange piger skriver ”Svarer ikke tilbage på klamme beskeder, og giver ikke min messenger ud til fremmede”, er det ikke fordi de er fjendske overfor at møde nye mennesker, men simpelthen fordi de breve de har fået har været så klamme og perverterede. Eksempler kunne være følgende :

” Fuck nogle nogle lækre patter!!”

” Hvis jeg giver dig 1000 kr. har du så ikke lyst til at vise mig din fisse?”

” giv mig din messenger, så kan du få lov til se mig spille pik på cam”

Alle disse er rigtige breve, som veninder af mig har modtaget. Det er både skræmmende og decideret sørgeligt at der findes fyre derude som er så fortabte at de er nået til et så perverteret punkt i deres liv at de begynder at skrive sådannne beskeder, og har endnu aldrig hørt om nogen som det rent faktisk er lykkedes for !

Hvor jeg vil hen med dette, er at messenger adressen er noget de bliver spurgt om mange mange gange dagligt, og for det meste af tiden, af fyre de slet ikke har lyst til. Derfor skal man hos mange piger, gøre sig fortjent til at få den!

Normalen for mig, er 5-6 breve, for at man har gjort sig fortjent til hendes messenger adresse, men det kommer alt sammen an på jeres breve, og stilen. Hvis du sidder og snakker med en liderlig flirty tøs, kan det være at du har hendes messenger efter første brev, mens en halv-genert intelligent pige måske kræver 10 breve, før hun føler at du er det værd.

Generelt er det nok bare at spørge på en sød måde, og hvis i har holdt kontakten i 10 breve, er der også en meget stor sansynlighed for at hun gerne vil give dig den. Eksempler på måder at spørge om en messenger kunne være at flette følgende spørgsmål ind i et af dine svar på hendes sidste brev.

” synes du virker som en super kæk tøs, har du i stedet ikke lyst til at fortsætte på messenger? ”

” Brevskrivning er ikke lige mig, så hvad siger du til at jeg får dig lokket over på messenger i stedet?”

” Synes brevene bliver længere og længere, skal vi ikke hellere hoppe over på messenger? Kunne være super hyggeligt :)

Jeg har observeret at rigtigt mange piger ikke er pisse gode til messenger og computere generelt, så det er altid lettere at få deres messenger, end at du giver din. Det virker mindre truende, da det er hende dig giver dig den, og ikke dig der presser din, ned i halsen på hende ligesom webcam fyrerne, og derudover slipper du for, at pigen ikke kan finde ud af at tilføje dig, og du derfor bliver nød til at yde messenger support over en eller anden dating side :)

Tillykke, hvis du har fulgt rådene, og ellers har fundet en værdig modstander, har du lige hvad der ville svare til number-close i den virkelige verden :)
Wired
Seargeant O'Hara

Indlægaf Wired » man 13. feb 2012 17:12

Kapitel 7 - Welcome to the Playground – the Messenger Playground!

Vi er nu hoppet på messenger, du har fået hendes email og ”Louise – tak for i fredags tøser, det var den fedeste koncert ever” er lige logget på :=)

Alt indtil nu har været bootcamp, det er på messenger dit game skal ud, og det er her du skal vise din værd!

Jeres allerførste messenger kontakt er den vigtigste!! husk dette! Hvis du ikke formår at gøre et godt indtryk første gang i begge er online og skriver sammen, er det en del sværere at komme i gang senere. Selvfølgeligt kan der være hindringer, såsom aftensmad, forældre, husdyr, opvask, dødfald ect. Men generelt er det jeres første samtale der skal gøre indtryk!

Du skal vise hende, at det var en god ting at du kom på hendes msn liste, og at du er lidt af en fangst. Det skal ALTID! være dig der tager kontakten til hende, og ikke omvendt. Hvis du gør dette, betyder det også at det er dig der styrer slagets gang, og via dit flow kan kontrollere resten af samtalen. Indenfor de første 3 minutter burde du gerne have fået hende til at smile, og indenfor de første 10 minutter burde du gerne have smidt din første ”dirty-spike” såfremt det ikke er en type der skal behandles med kids gloves.

Der findes ingen konkret måde at håntere en messenger samtale. Ligesom en bytur vil uforsete ting opstå, og du bliver nød til at revurdere situationen og tilpasse dig den. Det er derfor ikke let at komme med en egentligt fremgangsmåde til messenger samtaler, men jeg kan komme med en masse råd og tips, som vil hjælpe dig, når i snakker sammen.

Idenfitikation af type

Hvis du ikke kan læse hvilken type pige hun er, udfra hendes profil og breve er det generelt svært at skrive med hende, så det fanger. Dette er noget man kun kan lære udfra træning og ligesom sarging i det virkelige liv, er online sarging en kunst i sig selv. Når du er nået det punkt hvor du udfra hendes første brev og profil, kan lure præcist hvordan du skal greje hende, vil alting være meget meget lettere...

Det tager tid, men den egenskab, kan du overføre til alt ligefra byture til familie fødselsdage. De typer der eksisterer på nettet findes selvfølgeligt også i det virkelige liv, og de er stort set ens :)

Prøv dig frem, vær eksperimenterende, prøv noget nyt med hver eneste pige du skriver med! Brug nye historier og materiale hele tiden, da det er den eneste måde du bliver bedre!

Flow

Dit ”flow” som jeg har valgt at kalde det, er nok den vigstige del af dit game overhovedet... Flowet overgår alt, din stil, humor...alt !

Flowet er din evne til at kunne glide fra emne til emne, gnidningsfrit og uden at dit mål bemærker det. Det er det sværeste at lære, men når du først har den formået at finde dit eget flow, vil alt pludseligt flaske sig. Flow kan ligesom type identificering kun læres igennem dit game. Det er noget der langsomt vil komme til dig. Nogen gange vil du falde igennem totalt, blive grint af, og generelt føle dig åndsvag, men når du først har forstået essensen i det, vil du pludseligt kunne smelte dine historier, jokes og perversiter sammen i en højere enhed.

Ligesom i dit real-life game, når du fortæller mange historier på en gang (threading), er teorien omkring flowet det samme.

Udfra en enkel historie skal du kunne identificere sammensmeltningspunkter i samtalen, hvor du kan påbegynde en ny historie... I brevvekslings fasen er flowet mindre vigtigt, da i hele tiden bare fortsætter den samtale i nu havde gang i, men på messenger er den essentiel da det er den der gør at du kan sammensmelte cocky-funny seksuelt ladede bemærkninger ind, hele tiden, imens det stadig virker som en del af samtalen.

Kort fortalt er det flowet der manipulerer med pigen. Du kan udfra en samtales første sætning, vide præcist hvad du vil fortælle om en halv time, og tilmed hvordan du skal greje samtalen og få den ledt ind på noget spas, som f.eks. dirtytalk.

Vis værdi

Hvis du er god til at fotografere, så få flowet din samtale ind på emnet... Hvis du elsker at spille guitar kan du her, endnu engang vise dit potentiale! Vis hvad du kan, vær en god storryteller, det er uhyggeligt så langt man kan komme med en smule ”higher value” :)

En anden måde du viser værdi på, er ved aldrig at ”stene”... Der er ikke noget mere ucharmerende for en pige, end en fyr som hun sidder og snakker med på messenger, som ikke laver noget. Selvom du har siddet foran computeren hele dagen lang iført dine boxers og spillet World of Warcraft, så fortæl aldrig nogensinde at du bare har lavet ingenting.

Lav i stedet en historie af en art. Fortæl at du har siddet og læst en bog hele dagen, været på arbejde eller wind-surfet. Ligeledes når du sidder og snakker med hende, er det vigtigt at du hele tiden er travl, selvom du i realiteten ikke er det.

Dette giver dig et naturligt samtale emne. F.eks er jeg selv ALTID i gang med at redigere billeder, hvis en ny pige jeg lige har fået på messenger, spørger mig om hvad jeg laver... Samtalen bliver automatisk drejet ind på hvad jeg laver, jeg kan sende et par billeder jeg har taget (på et eller andet tidspunkt) og så har man et samtale emne :)

Humor

Uden humor er du fortabt. Pigen skal føle sig tryg og den letteste måde at opnå dette er via sjov, ballade, gak og gøgl. Der findes mange humor værktøjer man kan benytte sig af, når man skriver sammen med en pige men det skal generelt holdes så tåbeligt som overhovedet muligt ;)
    Rollespil
En af mine absolutte favoritter som kan bruges på alle typer, så længe de kan skelne mellem seriøsitet og total gøgl (bimboerne kan f.eks. ikke dette!).

Rollespil kan være mange ting, men generelt skal det holdes tåbeligt. Du kan via dit flow, om at du aldrig får ryddet op, pludseligt skifte emnet til ”hmmm, hvilket minder mig om noget, hvordan har du det med franske stuepige uniformer?...”

derefter kan i holde et langt job interview om hendes nye position som stuepige i din lejlighed, løn, arbejdsforhold,”arbejdstøj, arbejdstider og lignende, imens det bliver holdt på et sjovt niveau :)
    Sindssyge fritidsbeskæftigelser
Fritidsbeskæftigelserne kan ligesom rollespil flettes ind i dit normale flow, så hvad der starter med et normalt spørgsmål om hvad du kan lide at lave i din fritid, ender med en komplet fiktiv historie om din yndlingshobby hvor du fisker efter lyserøde dræber fladfisk udfra Polens kyst.
    Sindssyge Jobs
Af sindssyge jobs er det jo kun din fantasi der sætter grænserne. Det kan være alt fra at du er Dr. Evil der er i gang med at overtage verdens herredømmet, til dit job som superhelt der prøver at redde jorden fra.... dræber fladfisk fra polen måske??
    Sortsnak
Sortsnak kan massere af ting, men i virkeligheden er det bare ting der ikke passer ind i andre kategorier. I kan snakke om jeres vilde seksuelle fantasier hvor i hælder jakabov ud over hinanden, eller din hang til dåsemajs... Tænk ”Casper og Mandrill aftalen” :)
Wired
Seargeant O'Hara

Indlægaf Wired » man 13. feb 2012 17:14

Negs

Modsat når man sarger i byen, hører negs ikke hjemme på dating sider. De er fantastiske når man kommer på messenger, men indtil da, bliver man nød til at holde lidt igen. Dog skal det nævnes at negs online skal holdes på et utroligt sobert niveau, da den virtuelle respons på en decideret onsindet neg vil være en block!

Generelt er det en skidt ting at bruge negs i brevkorrospendence. Medmindre at du er hundrede procent sikker på at den vil blive modtaget som du havde tiltænkt dig, så skal man undgå at gøre dette før man går på messenger, hvor det er lidt lettere at smide et par smileys afsted, hvis hun tolkede det forkert.

Sarkasme over internettet er ekstremt svært, og ni ud af ti gange, ender det med at det bliver misforstået. Mange piger er på dating siderne for at blive anerkendt, set og blive forført, og det falder ikke i god jord at en total random fyr fortæller hende at hendes lår bliver kaldt bropillerne.... Kort fortalt, negs via brev, bad idea, negs via messenger, good idea!

Cocky Funny

Det vigtigste, når du snakker med piger over nettet, er at du aldrig bliver friend-zoned.

Det er utroligt let, at falde i en rytme, hvor i altid snakker om hendes problemer og hendes liv. Efter bare et par gange bliver det normalt for hende, at komme til dig, når verdenen chrasher ned om hendes ører. Det er der i sig selv ikke noget dårligt i, men det betyder bare at du højst sansynligt aldrig vil ryge i seng med hende, da du er blevet friend-zoned i stedet.

Den letteste måde at undgå dette, er at køre hårdt på, fra det sekund du har hende på messenger... Vær sjov, flirty og cocky funny! Kom med små flirty stik-piller med jævne mellemrum så hun på ingen måder er i tvivl om at du vil danse vandret rumba med hende, og ikke kun diskutere hendes veninde problemer !

Der findes uhyggeligt mange måder at gøre dette på, men mine klare favoritter er altid at flowe samtalen ind på noget med hende, bundet fast til min seng, iført håndjern meget lidt andet Skriv det på en humoristisk måde, med et glimt i øjet, og selvom hun griner af det, fanger hun stadig den lidt dybere mening :=)

Billedbytning

Efter et stykke tid, vil jeres samtale højst sansynligt (og forhåbentligt), lande på billedbytning og ”om du da ikke lige havde nogle billeder uden solbriller på”

Hav altid en mappe på din computer med gode billeder af dig selv! Der må gerne være venner på dem også, men først og fremmest er det dig hun er interreseret i, og ikke dem! Hav en masse forskellige, og frem for alt, lad være med at sende de samme 4 billeder som du har på din profil !

Nu er det din tur til at luske billeder ud af hende. Alt efter om det er dig der starter emnet eller hende, er det enten dig der sender først eller hende... Hold det på et fornuftigt niveau, uden alt for mange negs, medmindre en virkeligt god en, falder lige i hovedet på dig....

En for nylig billed neg jeg selv fyrede af, var en billedbytnings samtale hvor pigen havde et billede på af sig selv på messenger, fra Thailand hvor hun stod iført bikini, i et badeland foran en kunstig elefant.

Jeg skriver ”Og send lige det der billede du har på lige nu....ville gerne se...ehm... Elefanten!!!...Og dens store flotte ører! ;)” (pigen havde enorme bryster)...anyways, samtalen fortsætter hvor jeg fortsætter mens hun sender ”og nu håber jeg sgu at det er en ægte elefant, ellers bliver jeg bravt skuffet unge dame!” Jeg modtager billedet mens hun skriver, ”jada, selvfølgeligt er den ægte”... mit respons efter jeg har modtaget det er ”Hmm, ah det kan jeg godt se, men hvorfor fanden har den bikini på??”

Som tidligere nævnt, negs må endeligt kun bruges når man er sikker på at de rammer plet, men det er sgu rart at være lidt ond engang imellem ;)

I har siddet og billedbyttet lidt frem og tilbage nu, husk endeligt og kommenter hendes billeder, da der ikke er noget værre for en pige hvis hun lige har sendt sit bedste billede af sig selv, og du ignorerer det totalt og fortsætter med en hel anden del af samtalen. Hvis hun har store bryster, god røv eller lignende, kommenter det gerne, hvis du mener hun kan klare det, men gør det på en cocky måde.... Sig at hun har nogle utroligt flotte ører f.eks, i stedet for patter ! ;)

Min taktik omkring solbriller er forresten meget simpel. Normalt er alle billeder af mig på en profil, med solbriller. Det leder samtalen hen på billedbytning helt naturligt når i kommer videre på messenger, og er i virkeligheden ikke andet end et uskyldigt trick til at fremskynde processen ;D

Der er sikkert mange af jer derude som automatisk tænker på nøgenbilleder når i tænker billedbytning. Dette er selvfølgeligt også en del af hele dating konceptet. Nogle piger er friske, andre slet ikke. Det er svært at vide hvem kan kan gøre det med, men hvis du har en god connection med pigen, og hun føler sig tryg er det muligt. Prøv generelt ligesom bryst kommentarerne at pak det lidt ind... Få billederne til gradvist at blive mere og mere dirty. Hun sender et billede af sit ansigt, sig ”ej hvor er det surt at man ikke kan se hele din krop, du kunne jo være 12 meter høj!!!”... Hun sender et billede af hendes krop, du siger ”heey, du var jo ikke 12 meter høj, men man ved aldrig, jeg stoler ikke på dig før jeg har set dig i en bikini” osv... For de fleste piger nytter det ikke at springe direkte til ”stik mig lige de billeder din kæreste tog af dig sidste sommer mens i havde sex”...

Webcam

Da jeg startede med at netdate for omkring to år siden, var de eneste der havde webcam, de slutty, og det blev da stort set også kun brugt til at vise bryster, røv og resten man ryger i helvede for. I dag er det dog meget anderledes heldigvis! Der er super mange der har webcam, og selvom det stadig for det meste er for at blive bekræftet i at de ser godt ud, har et webcam for en netdater mange andre fordele!

Den åbenlyse fordel er selvfølgeligt at du kan se præcist hvem du snakker med, og at hun ikke er en faker (hvilket jeg endnu ALDRIG nogensinde har mødt). Så længe du har udvist sund dømmekraft burde du aldrig være i e situation hvor du tænker ”fuck, jeg har chattet med en dreng i 3 dage”... Den er fantastisk til at sortere evtuelle ”upsere” ud, som bare havde taget et billede i den rigtige vinkel, den rigtige dag, på det rigtige tidspunkt, men som i virkeligheden ligner en der er blevet ramt i hovedet af en lastbil :)

Den største grund til at webcam dog er en fordel for dig, er hvor meget det kan hjælpe dig med at underbygge din egen personlighed. Af princip går jeg aldrig på webcam medmindre pigen ligeledes har et, da jeg jeg ikke kan lide at blive betragtet på den måde, uden at vide hvem modparten i virkeligheden er, men dette er selvfølgeligt noget der er helt op til den individuelle!

Nej.... Med webcam kan du virkeligt folde dig ud. Du kan se hendes mimik, hendes Kino og hvordan hun generelt reagerer på det du skriver til hende. Du kan indenfor 5 minutter have dannet dig et komplet billede af hvad hun finder sjovt og ikke sjovt. Hvis hun ellers er en pige med humor, skal du på ingen måder være bange for at opføre dig som et komplet dampbarn på webcam! Lav tegninger, sid med solbriller på indenfor, brug rekvisitter, lav grimasser, alt hvad der kan få hende til at grine gælder ! Hvis du har haft en pige på webcam har du en enorm fordel når i endeligt skal mødes fordi du har en mental-gameplan over præcist hvordan du skal tackle hende.
Wired
Seargeant O'Hara

Indlægaf Wired » man 13. feb 2012 17:16

Dirtytalk

Dirtytalk er guld værd, på messenger, and here's why!

Foruden ”dirtyspikes” som egentligt bare er seksuelt ladede bemærkninger, så er den bedste måde at få en pige over nettet til at ryge i et seksuelt ”mindset” at dirtytalke. Foruden at samtalen automatisk bliver drejet hen på noget seksuelt, vil det også gøre at hun vænner sig langsomt, oppe i sit hoved til, at det er ”okay” hvis hun ryger i kanen med dig på første date, da hun glæder sig lidt til at se om du er ligeså fræk som på messenger ;P

Ligesom alt andet, vil din dirtytalk samtale ændre sig fra gang til gang, men her er et par tips til hvad der virker, og hvorfor det virker frem for alt.

Normalt siges der at mænd er utroligt visuelle i deres tankegang. Løst oversat er det derfor vi ser porno! Vi vil gerne have noget at kigge på, for at blive seksuelt opstemt. Kvinder derimod har meget lettere ved at blive opstemt, af f.eks. et erotisk digt, eller, surprise! Dirtytalk!.... Udfra teksten, har de utroligt let ved at sætte sig i den pågældende situation og rent faktisk få en fysisk følelse ud af det, og det har vi selvfølgeligt tænkt os at udnytte på det groveste :=)

Generelt virker dirtytalk gerne først efter kl. 21... Har ingen ide om hvorfor, men piger har generelt lettere ved at være lidt uartige efter sengetid. Tror det har noget at gøre med lyset, who knows ;D

Det er svært at sige præcist hvornår man kan begynde på dirtytalk, men generelt kan man stikke nogle ”følere” ud via nogle seksuelt ladede bemærkninger, gerne noget du kunne tænke dig at gøre ved hende... hvis hun er spydig eller fræk, kan du sige, ”nu skal du opføre dig ordentligt unge dame, ellers så smider jeg dig i håndjern, bind for øjnene og giver dig nogle smæk! ;) ”... Hvis hun er grydeklar ville hun typisk anerkende beskeden og i stedet for at sige AD!, måske spille med på den og sige ”mmmmmm (6)”... Smid en bemærkning mere og hvis hun reagerer på samme måde er det tid til at begynde dirtytalk

Start langsomt, via dit flow kan du naturligt fortsætte med at hun har været en slem pige.... Måske har i snakket om at hun snart skal komme forbi din lejlighed... Du kunne spørge, har du også tænkt dig at være en slem pige når du kommer forbi min lejlighed da? (uskyldigt spørgsmål i sig selv, men den twister vi).

Hun svarer enten en form for ”ja” eller ”neeejda”...hendes svar er i virkeligheden ligegyldigt for det er nu du sætter en fiktiv historie op, om hendes første visit i din lejlighed som f.eks.

”Jamen du er klar over hvad jeg ville gøre ved sådan en slem pige som dig ikk?"

"Så snart du kom ind af døren, ville jeg tage fat i dig, og klemme dig op af væggen..."

"Jeg ville tage dine hænder, og holde dig, mens jeg langsomt ville begynde at kysse dig op ad din hals, nappe dig blidt i øreflippen, og hviske dig i øret hvor meget du tænder mig”

Et par små kommentarer. Som i kan se lægger vi hårdt ud, dette er vigtigt for, hurtigt, at få opbygget denne her fantasti hvor alt er muligt og hvor der ingen grænser er. Det er meget vigtigt hele tiden at tiltale hende direkte, ikke som en fiktiv person, men DIG!

Inkorporer emner i har snakket om, hvis hun har fortalt om sine nye frække sorte hipsters, har hun selvfølgeligt dem på. Alt hvad der kan få hende til at leve sig mere ind i samtalen kan bruges. Bryd sætningerne lidt op, selvom at du allerede har skrevet de næste 12 linjer, så giv hver linje 10 sekunders betænkningstid, hvor hun kan læse den, vende og dreje den oppe i hovedet og begynde at forstille sig det.

Ligesom forspil er vigtigt i den virkelige verden er min version af dirtytalk for det meste KUN forspil... Massere af våde kys, pirrende slik og nap i øreflippen er alt sammen ting der får hende til at leve sig mere ind i samtalen, i stedet for at det hele går op i pik og fisse...

Kys på hals og nakke, og nap i øreflippen er forresten fantastiske starters ligemeget hvornår... For mange piger kan det give kuldegysninger, bare de tænker over en sød fyr som napper dem i øreflippen og kysser dem op ad halsen, så udnyt dette faktum! Vi fortsætter hvor vi slap!

”lade min ene hånd glide ned af din krop, mærke dine bryster, din stramme røv, og lade den strejfe dine inderlår....”

”langsomt tager jeg din top af, og åbner dine bukser.....sådan at du til sidst kun stod iført dit sexede undertøj.....”

”Kigger dig dybt i øjnene og giver dig et drilsk blik. Tager din hånd, og fører dig ind i soveværelset, hvor jeg kaster dig ned på min seng...”

”Giver dig bind for øjnene og blidt binder jeg dig fast til min seng ;)

”Iagtager dig mens du ligger, med bind for øjnene på min seng og kan høre mig, men ikke se mig... lader min hånd blidt strejfe dine inderlår, dine bryster og din mave mens jeg lytter til dit åndedræt”

”Finder en flaske med babyolie frem og lader et par dråber ramme din nøgne krop. Starter med blidt at massere olien ind på dine skuldre og hals, og langsomt, cm for cm, bevæger jeg mig ned ad...”

"Mens jeg smører din mave ind mens jeg måske lader en enkelt finger glide langsomt fra dine bryster, ned ad din mave, forbi din navle, til den rammer din trussekant”
Wired
Seargeant O'Hara

Indlægaf Wired » man 13. feb 2012 17:17

”Begynder at smøre dine ben ind, og helt langsomt, dine inderlår...Mærker hvordan dit åndedræt bliver tungere og hvordan hele din krop sitrer i takt med at mine hænder glider længere og længere op ad dine inderlår”

”Pludseligt mærker du mine læber imod dine. Helt stille og forsigtigt kysser jeg dig, og drillende napper jeg dig i læben. Lader mine kys vandre ned mod dine bryster. Lader min tunge cirkle om den ene af dine stive nipples. Lige inden min tunge rammer den, stopper jeg dog, og begynder med at gøre det samme med din anden”

”Sutter blidt på dem, og napper lidt drillende ”

"Lader min tunge vandre ned af din mave lige indtil den når dine trusser. Lader den glide langs trussekanten, ved dine inderlår. Mærker hvordan du bliver vildere og vildere, slik for slik, uden at du kan gøre andet end at stønne blidt”

”Drillende lader jeg min tunge strejfe din mis udenpå trusserne. Stopper pludseligt og lader min krop glide op ad din så du kan mærke min hårde pik og hvor liderlig jeg er”

”Kysser dig igen, helt blidt og langsomt og hvisker dig i øret hvordan jeg vil slikke din mis lige om lidt”
”Hvordan jeg vil lade dine trusser glide af dig, langsomt og helt blidt lade min tunge strejfe dit venusbjerg, dine læber, og din hårde klit”

”Hvordan min tunge, helt flad, glider op og ned af din våde mis”

”Hvordan min tunge cirkler rundt om din klit, helt forsigtigt, mens jeg lader en enkelt finger glide op i dig og begynder at massere dit g-punkt”

Du skal selvfølgeligt være velkommen til at omskrive, tilføje og fortsætte mit lille standard dirtytalk ”manuskript”, men med dette burde det være muligt at gøre selv en hærdet dirtygirl lidt vild i varmen

Vær altid åben om hvad det er du vil!

Hvis du er ude på sex, og ikke et forhold, så giv ikke pigen falske forhåbninger om at du vil date hende, mødes hendes forældre og ”komme kærester”.

Piger er generelt meget åbne, og har ingen problemer med lidt uforpligtende sex, hvis det ellers bliver gjort på en fornuftig ordentlige måde.

Da jeg startede i sin tid, havde jeg en ide om at måden man scorede på, var at vinde deres hjerte.... Dette er en fantastisk ting at gøre, men hvis du har tænkt dig at trampe på det bagefter, skal du lade være. At være PUA er ikke ensbetydende med at man også skal være en kold ond stodder....

Hvis du er ude efter en kæreste, så sig det, men samtidigt skal du også gøre hende opmærksom på at du IKKE leder efter en kæreste, hvis du bare er ude på sex... Der findes mange måder at gøre dette, men en god måde kan jo være at spørge ind til ”jamen, hvordan kan det være at du er endt herinde på kødmarkedet?”, hun svarer og du kan så fortælle at du lige er kommet ud af et forhold (sandt eller ej) men at du ikke rigtigt føler dig klar til at binde dig igen, på den måde lige nu, og egentligt har det meget godt med at være single :=) Hun vil højst sansynligt forstå din hentydning og når i engang ender sammen, vil hun altid have hvad du fortalte hende i baghovedet, hvis hun skulle falde for dig. Hun vil huske på det, og tænke, ”hey han havde jo faktisk sagt det til mig på forhånd”, hun bliver ikke ked af det, og du fremstår ikke som en dum stodder!

Brænd aldrig broer

Selvom den pige som du lige havde udset dig til at skulle komme forbi dig, lørdag aften, i mellemtiden har fået kæreste på, og du måske føler dig brændt af, så lad være med tænke ”så bliver hun aldrig min”.... Lad være med at slette hende fra din liste, tag i stedet og hold kontakten ved lige, og du kan være sikker på at den dag hun bliver single igen, vil hun stå udenfor din dør, hvis du ellers har spillet dine kort rigtigt :)

Generel etik

Det nok vigtigste emne overhovedet, når det kommer til netdating, er hvordan du generelt skal opføre dig online. På nettet vil du uhyggeligt hurtigt blive stemplet udfra din opførsel, ligeså let som du kan opnå en titel som funnyboy eller charmende, kan du blive stemplet som en pervers pedofil stodder eller endnu værre !

Hav altid dette i tankerne når du sarger online. Lad være med at svin en pige til, bare fordi du sidder bag din computerskærm. Generelt skal du behandle piger og mennesker i hele taget på samme måde online som i den virkelige verden.

Især skal du tænke meget grundigt over, hvem du sender billeder ”af hende den nye lækre” til.... Det er fair at sende et par billeder af hende du sarger til en ven eller veninde, men bare husk at da de er digitale vil der altid ligge en kopi indtil de bliver slettet på den pågældendes computer. Hav altid i tankerne hvor hurtigt du kan sætte en lavine i gang, bare fordi du sendte et nøgenbillede af en pige til en kammerat som sjovt nok gik på samme skole som pigen....!
Wired
Seargeant O'Hara

Indlægaf Wired » man 13. feb 2012 17:21

Kapitel 8 - Fra Messenger til IRL

Hvis du har fulgt rådene i denne guide burde nu nu være rimeligt godt klædt på til enhver form for pige du møder på nettet, med de værktøjer der findes. Det ”sidste” der skal nås nu, er at gå fra messenger, til den virkelige verden, som i dit tilfælde, forhåbentligt er dit soveværelse :)

Denne del er forbløffende let... Det er ikke sværere end at aftale et tidspunkt og sted. Jeg kan personligt bedst lide at mødes hos mig, da jeg i så fald 100% i kontrol over situationen og kan komme på en god undskyldning i tilfælde af at der alligevel ikke er noget der er som det burde. Spørg om hun ikke kommer forbi til en film, og så er resten op til dig.

Vær sød, hyggelig og kør dit game tight. Lad være med at være en anden end du er på messenger, da det vil fremstå utroligt underligt hvis du er en komplet anden fyr når du møder op. Sæt en film på, lav nogle popcorn, skru ned for varmen i stuen og halvejs igenem filmen når hun trækker sine ben ind til sig og ubevidst fryser lidt, tilbyd at hente et tæppe eller dyne. Snig dig selv lidt ind under det, begynd at nus hende på benet, foden eller hånden og eskaler langsomt derfra. Med 90% chance er dette præcist hvad hun har glædet sig til, nu hvor du har formået at tænde hende på det groveste via dirtyspikes og din generelle charme, så eskaler, dril hende, og hvis hun sidder i den anden ende af sofaen, hiv hende hen til dig og kald hende asocial ! Det eneste nu du skal gøre er at kysse hende på halsen ligesom du gjorde i din dirtytalk og følelserne hun følte da hun læste det, vil automatisk komme frem igen, nu hvor i sidder sammen...

Mit sidste råd til dig, er at når i mødes, giv hende altid et kram som det første. Vær en gentleman, og gør ikke noget som du ikke selv ville kunne lide, der blev gjort ved dig !

Tillykke, du har lige kiss-closed eller F-closed din første netdater :)

Final Words

Håber at min guide til denne, mindre udforskede del af PUA verdenen, har gjort online dating både en smule sjovere, og måske endda gjort dig en smule klogere. Det var sjovt at skrive og faktisk interresant at få nedfældet nogle af alle de ting jeg har lært gennem årerne. Hvis der er nogen der nogensinde har nogen spørgsmål, har brug for hjælp eller lignende, skal i altid være velkommen til enten at lave en thread om det, eller sende mig en privat besked!

Take care, and happy sarging !

//Chimpansen
Wired
Seargeant O'Hara

Indlægaf Cool Bassey » man 13. feb 2012 21:43

Hvor er kapitel 3 og 4?
Cool Bassey
Gummi Tarzan

Næste

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame