kedsomelighed

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

kedsomelighed

Indlægaf svil » lør 5. aug 2017 19:32

Når mannvirkelig er begyndt at.syndes at det er kedeligt at være socialog nærmest hellere viæ ære antisocial. Jo der.er.også forbundet frygt for at blive dømt af andre. Men primære er det mere enneller anden kedelig følelse der bare fprhindre mig i at have det sjovt med kvinder. Og så er der mange dernsiger at jwg skal finde udnaf hvad jeg syndes er sjovt. Det er nemt, jeg syndes kampsport, dans, sang, faktisk general brugnaf kroppenber sjovt. Men egentligt føles det mere som om at det kommer fra min familie, som om at de trækker i nogle snore og skaber unødvendige problemer for mig. Hvordan håndtere man det så man heller ikkengør det træls for andre omkring mig
svil
Private Johnson

Re: kedsomelighed

Indlægaf Chacruna » man 7. aug 2017 17:56

Min erfaring er at hormoner betyder langt mere end de fleste går og tænker over.

Et problem for mig var i en lang periode at jeg spillede rigtig meget computer, hvilket øgede mit kortisol og sænkede min testosteron. Derfor fik jeg mindre lyst til at være social og score kvinder, hvilket ikke gjorde det nemmere at stoppe med at spille computer (derudover var det mit job, hvilket heller ikke gjorde det nemmere at stoppe).

Det jeg ville gøre, hvis jeg var dig, er at tænke grundigt over om der er noget jeg er afhængig af, som negativt påvirker mit liv. Hvis der ikke er det ville jeg gå til lægen og få målt min hormon-balance og samtidig bede om at få moclobemid, 150mg to gange om dagen i en længere periode (moclobemid hjælper mod social angst og booster samtidig kroppens naturlige testosteron produktion, hvis det tages gennem en længere periode).
Derudover vil jeg bare fokusere på at være positiv, det bringer automatisk det bedste frem i dem man omgås, inklusiv din familie.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf JollyJumper » man 7. aug 2017 21:28

Måske er du allerede på sporet af det, når du bruger udtrykket "trækker i nogle snore", men denne video kunne måske være interessant for dig alligevel. Forhåbentlig er din familie ikke alt for slem!

https://www.youtube.com/watch?v=56m1OHnCm_Y&t=167s
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf JollyJumper » man 7. aug 2017 21:43

og den her:

JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Tilbage til Innergame