Dårligt ry som følge af succes med kvinder

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Re: Dårligt ry som følge af succes med kvinder

Indlægaf Musars » ons 28. sep 2016 22:30

Sidder lidt i samme problem, kan specielt mærke det at min nuværende kæreste ikke bryder sig om det. Jeg fortalte hende om det da vi som udgangspunkt er meget åbne overfor hinanden, men kan godt mærke at der nok sniger sig noget underbevidst under huden på hende.
En anden ting i samme boldgade er når folk begynder at kalde en for fuckboi, jeg er som udgangspunkt i en lignede situation som dig Desire, der er ingen af mine tidligere flirts jeg ikke vil kunne se i øjnene bagefter og omtaler heller aldrig andre på en nedladende måde, det virker bare som om at bekendte og løse venner stadig "ser ned" på det, af jalousi eller ej.
Hvilket leder mig til to spørgsmål det kunne være super fedt at få noget input på :)

Hvordan dealer i med at snakke om piger med kæreste lign?

Hvad læser i, at folk kalder en fuckboi? Skal man bare holde sit game væk fra ens vennegruppe så de ikke oplever, at man har været sammen med flere fra samme vennegruppe?
Musars
MacDaddy

Indlægaf Desire » ons 28. sep 2016 22:35

Fuckboi hører jeg også meget for i US xD Men dejligt for kvinder og chodes, at der endeligt er kommet et ord til at slutshame mænd xD
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Musars » ons 28. sep 2016 22:43

Ja, det er bare ærgeligt når det går ud over en, når man ikke just identificerer sig som en der behandler kvinder skidt ;)
Musars
MacDaddy

Indlægaf Gnome » tors 29. sep 2016 12:03

Musars skrev:Hvordan dealer i med at snakke om piger med kæreste lign?

Tja. Jeg er også lidt i samme situation. Men for at være ærlig, så taler jeg åbent omkring det og er på ingen måder undskyldende. Min kæreste ved, at det er hende jeg er vild med og hun reagerer virkelig godt, også når vi snakker om det. Jeg hører dog tit "Ej, der havde du også været på date ikke?" --> Peger på en random café. Mit svar er typisk noget i stil med "Jo, det var herregodt derinde, de havde den mest lækre x. Den vil jeg gerne vise dig!".
Jeg tror, at hvis man begynder og blive undskyldende for sin adfærd, så mister du integritet i hendes øjne og det er der problemet ligger. Hvis hun ved du er vild med hende, så er hun i realiteten ligeglad med, hvad du har lavet i fortiden, så lang tid du ikke undskylder og choder lidt ud. Hvis du ikke undskylder, så får hun mere hen ad den der "Jeg tæmmede ham sgu" og ikke "Ej, hvor er det mærkeligt, at han har bollet mange".
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » fre 30. sep 2016 06:47

Musars skrev:
Hvordan dealer i med at snakke om piger med kæreste lign?

Hvad læser i, at folk kalder en fuckboi? Skal man bare holde sit game væk fra ens vennegruppe så de ikke oplever, at man har været sammen med flere fra samme vennegruppe?

1) Gnome har helt ret her. Jeg vil dog tilføje, at man ikke skal hive pigerne frem selv, men heller ikke ignorere deres eksistens. Sidder vi f.eks. på X café, har jeg ikke brug for at høre, at du var derinde med en tidligere date, med mindre der var en kikset og sjov date/historie eller jeg selv spørger ind til det.
Der kan selvfølgelig være forskelle her, og man skal ikke lyve og sige man var der med en ven osv. Det er mere, at nogle ikke kan balancen og får nævnt eks'er osv. i flæng, på en irriterende måde. Engang imellem vil man bare gerne dele en oplevelse, uden at der mentalt er tre mennesker til stede. ;)

2) Jeg synes, at man skal italesætte det og buste folk på at være nederen. Hvis det er ens venner, så er det sgu pisse træls opførsel og jeg synes, de skal tænke lidt over det.
Men jeg synes også, man kan overveje, om der ligger en sandhed bag. En fuckboi er ikke bare en playertype - han stikker ukritisk pikken i alt og han vil gøre hvad som helst for det, bl.a. lyve og snyde, og være generelt nederen.
De fyre, jeg har hørt ordet brugt om, er fyre som rent ud sagt er fulde af l..., og det har intet med antallet af knaldede kvinder at gøre.
Så hvis nogen bruger ordet om én, ville jeg i første omgang selv spørge ind til, om de havde kendskab til piger,der var blevet såret eller følte sig snydt. Var dette ikke tilfældet, ville jeg som først beskrevet udtrykke undren over deres behov for at tale nedsættende om mig.

Ovenstående er ift. venner og gode bekendte. Hvad fremmede gør, er mig uendeligt ligegyldig. Blev selv kaldt slut til en fest, svarede bare ja med et stort smil og da de kommenterede på dette, trak jeg på skuldrene og sagde, livet er kort. Siden hørte jeg intet negativt fra den kant.
Kami

Indlægaf Musars » fre 30. sep 2016 11:04

Kami skrev:
2) Jeg synes, at man skal italesætte det og buste folk på at være nederen. Hvis det er ens venner, så er det sgu pisse træls opførsel og jeg synes, de skal tænke lidt over det.
Men jeg synes også, man kan overveje, om der ligger en sandhed bag. En fuckboi er ikke bare en playertype - han stikker ukritisk pikken i alt og han vil gøre hvad som helst for det, bl.a. lyve og snyde, og være generelt nederen.
De fyre, jeg har hørt ordet brugt om, er fyre som rent ud sagt er fulde af l..., og det har intet med antallet af knaldede kvinder at gøre.
Så hvis nogen bruger ordet om én, ville jeg i første omgang selv spørge ind til, om de havde kendskab til piger,der var blevet såret eller følte sig snydt. Var dette ikke tilfældet, ville jeg som først beskrevet udtrykke undren over deres behov for at tale nedsættende om mig.

Du har selvfølgelig ret i at man også skal tage det op til revision om der er noget om snakken, mit problem er bare at når jeg buster folk på det, så ender det ofte ud i at vi har to forskellige versioner af hvad fuckboi er (det her gælder specielt når det er piger der bruger ordet, i hvert fald i min omgangskreds). Jeg har flere gange oplevet at folk ikke forstår hvorfor jeg bliver pissed når de bruger ordet, så forklarer jeg dem hvad ordet betyder (ligesom du har forklaret Kami), hvortil de så svarer noget med at "Ej, det er bare en der har været sammen med mange."

Jeg har aldrig haft nogen der har holdt på at jeg ikke har behandlet folk ordentligt, jeg tror måske mere, at folk ret uhensigtsmæssigt er begyndet at bruge ordet i stedet for player, fordi de ikke rigtig ved hvad det betyder, eller er jaloux :roll:. Det er i hvert fald lidt af en kattepine...
Musars
MacDaddy

Indlægaf Kami » fre 30. sep 2016 14:58

Altså, hvis jeg havde en 10'er for hver gang folk bruger ord og udtryk forkert - eller staver ord forkert helt konsekvent, fx kan få herinde stave til "weird" <--- dette er den korrekte form!!
Ja, så sad jeg sgu på Zanzibar nu, med olieindspurte damer til at servere drinks.

Det er meget uheldigt, når det som her er meningsforstyrrende. Ligesom folk, der bruger bjørnetjeneste som noget positivt. Det er fucked.

Tror ikke, du kan gøre så meget, andet end at frabede dig at få det mærkat. Hvad ved de I øvrigt om hvem du er sammen med eller ej? De skal bare gå.
Kami

Indlægaf Gregersen » søn 1. jan 2017 17:56

Kami skrev:Det handler også lidt om minimum versus awesome. Minimum er at behandle dem godt og give dem en god oplevelse. Awesome er at give det et nøk opad i niveau - at de føler sig specielle, set og anerkendt som mennesker, at de ikke bare er én i rækken.

Skal jeg komme med helt lavpraktiske råd? Ting at sige osv.? Så du får noget canned at arbejde ud fra /blive inspireret af.

Nu har jeg lige læst tråden og er egentlig forholdsvis i samme vogn, i hvert fald i forhold til nogle venner. Dog heldigvis ikke dem alle.

Ja kom endelig med nogle guldkorn, man kan tage udgangspunkt i :-)
Gregersen
Konge af Burma

Indlægaf Gregersen » søn 1. jan 2017 18:02

Kami skrev:Altså, hvis jeg havde en 10'er for hver gang folk bruger ord og udtryk forkert - eller staver ord forkert helt konsekvent, fx kan få herinde stave til "weird" <--- dette er den korrekte form!!
Ja, så sad jeg sgu på Zanzibar nu, med olieindspurte damer til at servere drinks.

Det er meget uheldigt, når det som her er meningsforstyrrende. Ligesom folk, der bruger bjørnetjeneste som noget positivt. Det er fucked.

Tror ikke, du kan gøre så meget, andet end at frabede dig at få det mærkat. Hvad ved de I øvrigt om hvem du er sammen med eller ej? De skal bare gå.

Sjovt lille off-topic emne. Havde en lignende samtale med nogle venner til nytårsaften igår.
Der er så mange der ikke kan finde ud af at bruge ord, og udtryk, korrekt. Det gør det enormt svært at kommunikere sammen når man anser det som 'OK' at ophæve de fælles retningslinjer der ligger for hvad ting betyder.

Ligeledes snakkede jeg også med en anden vennegruppe hvor de undrede sig over at jeg havde været meget stille under en eller anden diskussion, hvortil jeg svarede at jeg blot intet viste om emnet, så jeg havde ikke noget at byde ind med.
Det overraskede dem vildt og svaret var de heller ikke vidste en skid, men at de gerne ville diskutere emnet alligevel.

Det forstår jeg sgu heller ikke en skid af for at være ærligt. Så kan vi jo alle sammen bidrage til at ophobe en enorm mængde viden, fakta, og udtryk som i realitetet er totalt forkerte.
Føler lidt det er det samme der sker, når man diskuterer på baggrund af ikke at vide noget som helst, samt ikke kan bruge udtryk korrekt; vi bidrager til at fordumme samfundet.
Gregersen
Konge af Burma

Indlægaf Fame » søn 1. jan 2017 19:27

Gregersen skrev:Ligeledes snakkede jeg også med en anden vennegruppe hvor de undrede sig over at jeg havde været meget stille under en eller anden diskussion, hvortil jeg svarede at jeg blot intet viste om emnet, så jeg havde ikke noget at byde ind med.
Det overraskede dem vildt og svaret var de heller ikke vidste en skid, men at de gerne ville diskutere emnet alligevel.

Det forstår jeg sgu heller ikke en skid af for at være ærligt. Så kan vi jo alle sammen bidrage til at ophobe en enorm mængde viden, fakta, og udtryk som i realitetet er totalt forkerte.
Føler lidt det er det samme der sker, når man diskuterer på baggrund af ikke at vide noget som helst, samt ikke kan bruge udtryk korrekt; vi bidrager til at fordumme samfundet.

Du kan tale om et emne, ved at benytte "tror", "ved" og "syntes". Fordi du ikke "ved", kan du stadig både "tro" og "syntes". Ingen er udelukket af en debat, fordi de ikke "ved". Man kan også sagtens deltage i en snak, ved at spørge andre, om det som man ikke "ved".

Handlede din stilhed måske om noget andet? Det lyder som en dårlig undskyldning for at trække dig ind i dig selv.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

ForegåendeNæste

Tilbage til Innergame