Lidt hjælp til inner-game.

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Lidt hjælp til inner-game.

Indlægaf Franko » ons 14. sep 2016 20:40

Hey guys

Nu har jeg efterhånden brugt nogle måneder, på at optimere mit inner-game og få styr på mig selv. Jeg har det mindst 10 gange bedre, end da jeg startede - så jeg går i det mindste den rigtige vej.
Jeg har dog et par problemer. Det er som om, at det hele tiden er super vigtigt for mig at score og snakke med det andet køn - I sådan en grad, at jeg nærmest cock-blocker mig selv og bliver for desperat.

Derudover føler jeg også, at min "glæde" i dagligdagen, afhænger meget af, om jeg skriver med kvinder eller ej - Som om at jeg har et behov for, at blive bekræftet konstant - Dette søger jeg også meget gerne væk fra, eftersom det er endnu et selv opbygget cock-block, fremfor bare at hvile i mig selv og tage det roligt. Misforstå mig nu ikke, jeg vil stadig gerne ud og blive bedre, men jeg vil gerne have en anden form for motivation for det.

Har i nogle gode råd imod dette? Eventuelt nogle blogs, bøger eller bare irl erfaringer?

/Franko
Franko
Fætter kanin

Re: Lidt hjælp til inner-game.

Indlægaf Dreamz » tirs 20. sep 2016 20:33

på mig virker det bare som om, at du er kommet dertil at du føler at dit indre game er godt, når du får ekstern validering.

min erfaring, og det har været en lang rejse, er - fuck ekstern validering. dit indre game bliver langt stærkere, når du går efter at føle glæde ved intern validering.

et eksempel, som man ser tit, omkring ekstern validering og måling af succes:
'jeg fik 20 telefonnumre i sidste måned.'

so fucking what?

et eksempel, som man ser mindre tit, men som skaber langt mere personlig udvikling, og udvikling af skillset:
'jeg tilbød 20 piger at udveksle numre i sidste måned.'

den sidste version handler ikke om resultatet, men om handlingen. af handling kommer positive referencer og / eller mulighed for læring og ændring af den næste handling. for at kunne ændre handling, kræver det at du ændrer mindset - at du ændrer fokus fra gang til gang, ud fra dine erfaringer, som med tiden bliver en intuition - en sjette sans. og når du oplever dét, så stopper du med at bruge termet inner game som noget, der er frakoblet din person.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Tilbage til Innergame