Er der nogen der kan anbefale et seriøst mindfulness-kursus?

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Re: Er der nogen der kan anbefale et seriøst mindfulness-kur

Indlægaf buen » søn 26. mar 2017 18:56

Dreamz skrev:
mnxx skrev:Både Dreamz og happytalk er 2 personer, som har haft sociale problemer, og nu efter de har fået noget fisse, tror de er det cool guys. Dreamz en mand over de fyrre som stadig tror han er 22 år. Man skal ikke læse længe på hans log for at se at manden lider af mindreværkskomolekser, prøver på at imponere små børn og tror han er sej. Har ikke læst happytalks log, men ...

Hahahaaaaaaa okay, for det første er jeg ikke over 40. for det andet tror jeg ikke, at jeg er en cool guy. for det tredje illustrerer du perfekt hvad sætningen 'mod tåber kæmper selv guderne forgæves' ved din kommentar om Happytalk.

men jeg respekterer da din mening, det gør jeg da. jeg respekterer alle, der udtaler sig om noget og samtidig smider disclaimeren 'altså, jeg aner jo ikke hvem de her mennesker er, men en anden smider om sig med trolling, så... what he said.'

er I roommates dig og chris? kom nu, indrøm det nu bare. I bor begge to i det samme hoved, ikk?

*fnis*

Dreamy boy slap nu af :lol: Ser du Dreamy boy når alt kommer til alt aner du ikke en skid om pickup. Dette kan jeg bevise, men har andre ting at tage mig til for tiden såsom a lave penge, kneppe ludere, og sammensætte mit helbred efter en katastrofe. Det kræver enorme ressourcer og viden. Det er sku svært at løbe fra løver ude på savanen med brækket ben. Jeg løber ikke væk fra det faktum at du har været sammen med en masse kvinder. Men dog er du stadig en klovn har læst noget af din log. Du er lidt ligesom barnet der, snyder de andre børn. Og kommer godt afsted med det, men da han prøver på at snyde sin far og tror han er snu, finder han ud af at han dog ikke kom så langt. Det er sådan jeg ser på dig. :lol: :lol: :lol:

At du er en stor cellemaskine er gået dig til dit hoved. Kender mange virkelig høje kæmper som dig som fordi de så ofte kigger ned mod folk bliver arrogante osv osv. Arrogance er tegn på at egoet har taget skade. Egoet er kroppens manifestation. Regner ikke med at du forstår alle disse ting.

Kan dog state at chrisjv og mig ikke er den samme person. Selvom dette forum er blevet en smule skitzo til tider.
buen
Fætter kanin

Indlægaf Dreamz » tirs 4. apr 2017 20:01

Du har fuldstændig ret Buen, jeg ved ikke en skid om pickup, og jeg ved jo godt at du kan bevise det, for du skriver det så direkte!

og....
Du har ret, igen, dayum!!! god metafor, at portrættere mig som en der løber fra løverne ude på savannen med brækket ben. Det er lige præcis sådan jeg har haft det i alle årene. For fanden, hvor er det spot on. Jeg er fuldstændig paf.

Jeg hilser dine fantastisk vise ord velkommen, på vegne af alle svanse med store pikke. Vi bøjer os i støvet for din fuldstændigt usvansede mandighed. Du er faktisk ret awesome. Og slet ikke en taber på nogen måde, og det ved du jo godt, at jeg kan bevise. men det behøver jeg ikke - jeg er jo svans, jeg kan lugte en klam, lav stodder med lav intelligens og lille pik på lang afstand - og dét er i hvert fald ikke dig. Og det skriver jeg jo direkte. Så det passer!

God påske.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf JollyJumper » ons 5. apr 2017 09:53

Buen er vist officielt sprunget ud som fiktiv spasmager i sin log

viewtopic.php?f=4&t=3870
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf vUlpeS » fre 12. maj 2017 15:22

Jeg har aldrig været på mindfulness-kursus, så jeg ved givetvis ikke, hvad jeg går glip af.

Jeg synes dog at parkbænk er rimelig godt, især når man tager prisforskellen med i beregningen. Surf, snorkeldykning, opvask og skateboarding er også anbefalelsesværdigt.
- At være i nuet kan uden de store dikkedarer opøves, eller som min mentor plejede at sige: "Man bliver god til det, man øver sig i".

Sig endelig frem, hvis jeg vitterligt snyder mig selv ved at "hjemmetræne" :)
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Foregående

Tilbage til Innergame